peberroden

Feststed Sønderjylland

12 indlæg i dette emne

Vi er et par, der er gået i gang med at planlægge bryllup vi gerne vil holde i juli 2016.

Vi havde indtil videre regnet med, at vi kunne holde festen på Vollerup Kro, men der er alt optaget som det ser ud nu.

Vi har så også kigget på Ballebro Færgekro og Krusmølle. Krusmølle skulle være frit i juli, Ballebro er vi ikke nået til at undersøge, da vi egentlig synes, at det er ret dyrt der.

Hvilke erfaringer har I med disse steder og hvilken mad fik I på Krusmølle? Har slet ikke nogen anelse om, hvilken slags mad de normalt serverer.

Har I ideer til andre steder lige i nærheden? Det skal gerne være et sted, der kan levere en samlet pakkeløsning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tyrstrup Kro kan jeg klart anbefale. Har spillet der et par gange og Torben der står for kroen er jo lidt af et "livsstykke" som virkelig formår at give folk en oplevelse. Det eneste negative jeg kan sige om stedet er at festerne typisk slutter ved 1-2 tiden men om det er muligt at forlænge og under hvilke vilkår ved jeg faktisk ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg henviser til Tyrstrup kros hjemmeside, hvor de giver alle relevante oplysninger i forbindelse med afholdelse af fester - det er muligt at forlænge, men tjek deres hjemmeside ud.

EDIT:

Dette er klippet direkte fra www.tyrstrupkro.dk :-D

OVERTIMER

Ønsker De at forlænge festen ud over de syv timer, er prisen kr. 100,- pr. person.

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det må så forstås som en timepris som med et selskab på 50 personer giver 5.000 kr. pr. time. Dvs. starter festen kl. 18 og ønsker man at fortsætte festen til eksempelvis kl. 3 koster det 10.000 kr. ekstra. Det er også fair nok når det meldes ud på forhånd. Det springende spørgsmål er bare om det er noget man skal give besked om inden eller det er noget folk kan tage stilling til undervejs i løbet af aftenen/natten. Kender jeg Torben ret, er det det sidste der gælder.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det må så forstås som en timepris som med et selskab på 50 personer giver 5.000 kr. pr. time. Dvs. starter festen kl. 18 og ønsker man at fortsætte festen til eksempelvis kl. 3 koster det 10.000 kr. ekstra. Det er også fair nok når det meldes ud på forhånd. Det springende spørgsmål er bare om det er noget man skal give besked om inden eller det er noget folk kan tage stilling til undervejs i løbet af aftenen/natten. Kender jeg Torben ret, er det det sidste der gælder.

Vi kan give Torben besked i løbet af aftenen. Men med 120 gæster så er 12.000 kr. For en times fest mange penge.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er det .:) Men det kommer jo an på hvordan man anskuer det. Hvis man kigger på den ene time isoleret set så er 12.000 kr. rigtig mange penge. Men hvis man fra start indregner en ekstra time (eller to) i det samlede regnestykke og beregner en kuvertpris ud fra det, så kan man da helt sikkert finde feststeder hvor den samlede kuvertpris er højere. Sagt med andre ord; Selvom det lyder af mange penge kan det godt være at totalprisen for hele arrangementet alligevel er konkurrencedygtig.

Kan faktisk huske at jeg for en del år siden spillede bryllup på en restaurant på Frederiksberg og ved 2 tiden hvor festen skulle slutte kommer gommen glædestrålende og fortæller at han lige har lagt en check på 10.000 kr. så vi kunne fortsætte en time mere og de var måske 50-60 personer, så timeprisen er ikke helt ublu. Når det så er sagt så er 7 timer ikke meget når vi taler om en bryllupsfest, hvis der også skal være noget "festivas" efter middagen og det har jeg garanteret også nævnt for Torben en af de gange jeg har været derovre. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster holdt festen på tyrstrup kro og det var rigtigt godt. man følte sig taget godt hånd om som gæst. Min søster taler kun godt om deres samarbejde om brylluppet.

Ecco centret i Tønder - der kender jeg kokken, han er skide dygtig, god til at sammensætte en lækker lækker menu og top prof.

Ballebro færgekro er dyrt, men man skal være ude i god tid. Vi overvejer bryllup i 2018 på Ballebro færgekro, vi skal tale med dem i det nye år for at sikre os en plads

Lad høre fra dig, det er god inspiration til en anden planlæggende sønderjyde :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til mange fester på Agerskov Kro, og det har altid været godt. Kender også nogen som har holdt bryllup på Kløver Es i Hellevad, hvilket også var godt. Kender ikke nogen der har holdt bryllup på Ballebro, men har hørt godt om andre fester. Jeg skal selv giftes i sønderjylland, men vi har valgt at leje et stort fosamlingshus, for at vi kan have mere indflydelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer