SilleMy

Afslappet sommerbryllup - Beretning og billedspam

160 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak :) jeg så du havde lagt billeder ind af træskiver. sådan nogle har vi også købt som centerpieces så fint altså!

Jamen, jeg er også HELT med på den trend :biggrin: Min far har skåret 30 skiver ud til mig fra deres gamle kirsebærtræ, som jeg også vil bruge på bordene - men jeg er lidt i tvivl om bloklys bliver lidt for kedeligt, eller om der skal være mere på dem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt denne fine blomsterkrans fra Etsy :cheerleader3:Glæder mig til at modtage den! Jeg skal ikke have slør på, men i stedet bare løst hår. Blomsterne på denne krans er ret små, så det kommer til at være fint og diskret.

hårbånd.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, SilleMy said:

Jeg har købt denne fine blomsterkrans fra Etsy :cheerleader3:Glæder mig til at modtage den! Jeg skal ikke have slør på, men i stedet bare løst hår. Blomsterne på denne krans er ret små, så det kommer til at være fint og diskret.

hårbånd.jpg

Ej, hvor den er fin! 
Du må endelig fortælle lidt om den, når du modtager den! Det er lige sdan noget jeg søger efter. hvad hedder sælgeren? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, frk-turkis said:

Den er så fin! Må jeg spørge hvad du har givet for den? :) 

Selvfølgelig :) Selve kransen kostede 170 kr, og så blev der lagt lidt over 40 kr oveni for portoen. Så det var ikke så slemt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg modtaget blomsterkransen - og den er SÅ fin :thumbsupsmileyanim: Blomsterne er ret hårde, så jeg er ikke så bekymret for, at noget skulle falde af i løbet af dagen. Og så er selve kransen ret nem at forme, så den sidder tæt ind til hovedet. Så den kan i hvert fald anbefales til dem, der spurgte :)

DSC_0911.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gjorde jeg det! Jeg havde ikke regnet med at købe min kjole så tidligt i processen, men jeg købte den i lørdags! Jeg glæder mig så meget til at prøve den igen om 4 måneders tid, når den er hjemme i min størrelse! Jeg kan desværre ikke vise billeder, da H2B lurer lidt med engang imellem, men jeg lover at spamme med billeder, når brylluppet er overstået. Kjolen blev købt hos Panayotis i Vejle, og det var bare generelt en dejlig oplevelse at være derinde. Min hjælper i butikken hed Louise, og hun var rigtig sød hele vejen igennem.

Redigeret af SilleMy
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vælge om!

Ja, jeg skrev et indlæg i sidste uge, om at jeg havde købt min kjole - MEN! Jeg valgte faktisk to dage senere at annullere købet :oops: Der var flere årsager til det. For det første havde jeg det ikke godt med at bruge så mange penge på en kjole. For det andet var den slet ikke den stil, jeg egentlig havde forelsket mig i før. Det var en meget smuk kjole, men den var slet ikke mig.

Jeg følte mig lidt dum, da jeg skulle ringe til min mor, som var med, og fortælle hende, at jeg slet ikke skulle have den kjole på alligevel. Men nu er beslutningen altså taget! Jeg har sat mit kjolebudget ret meget ned efterfølgende, fordi det er gået op for mig, at jeg ikke behøver en superdyr brudekjole specialsyet til mig. Jeg er i stedet begyndt at holde øje med blandt andet Asos og så mit yndlingsmærke Free People - og der er allerede mange gode bud på en billig men stadig smuk kjole.

All in all har jeg det meget godt med min beslutning. Jeg har aldrig drømt om en bestemt kjole eller noget, så jeg tror virkelig, at jeg lod mig rive med. Men nu skal jeg bare prøve at holde mig på min egen vej uden at tænke på, hvad andre synes.

Jeg håber, at der måske er andre, der kan bruge min lidt dumme erfaring til noget. Lad være med at lade jer presse af nu-og-her rabatter og en insisterende ekspedient. Tag jer goooood tid til at tænke over købet. Der er så mange ting udefra, der farver ens beslutning, og det kan være svært at mærke, hvad man egentlig selv synes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, SilleMy said:

At vælge om!

Ja, jeg skrev et indlæg i sidste uge, om at jeg havde købt min kjole - MEN! Jeg valgte faktisk to dage senere at annullere købet :oops: Der var flere årsager til det. For det første havde jeg det ikke godt med at bruge så mange penge på en kjole. For det andet var den slet ikke den stil, jeg egentlig havde forelsket mig i før. Det var en meget smuk kjole, men den var slet ikke mig.

Jeg følte mig lidt dum, da jeg skulle ringe til min mor, som var med, og fortælle hende, at jeg slet ikke skulle have den kjole på alligevel. Men nu er beslutningen altså taget! Jeg har sat mit kjolebudget ret meget ned efterfølgende, fordi det er gået op for mig, at jeg ikke behøver en superdyr brudekjole specialsyet til mig. Jeg er i stedet begyndt at holde øje med blandt andet Asos og så mit yndlingsmærke Free People - og der er allerede mange gode bud på en billig men stadig smuk kjole.

All in all har jeg det meget godt med min beslutning. Jeg har aldrig drømt om en bestemt kjole eller noget, så jeg tror virkelig, at jeg lod mig rive med. Men nu skal jeg bare prøve at holde mig på min egen vej uden at tænke på, hvad andre synes.

Jeg håber, at der måske er andre, der kan bruge min lidt dumme erfaring til noget. Lad være med at lade jer presse af nu-og-her rabatter og en insisterende ekspedient. Tag jer goooood tid til at tænke over købet. Der er så mange ting udefra, der farver ens beslutning, og det kan være svært at mærke, hvad man egentlig selv synes.

Jeg synes personligt det er helt okay at du har valgt at annullere din kjolebestilling, i det mange ekspedienter kan være virkelig meget anmassende og insisterende på at få købet i hus, hvilket kan give tvivlen ved mange, når de kommer hjem og tænker over tingene i ro og mag. Jeg havde selv den ide med at jeg ikke ville gi alverdens for min kjole og tog derfor til Fuhrmann i køge, af samme årsag, de er billige og har en fantastisk service. kan kun give dette råd, følge dit hjerte og din mavefornemmelse for hvad der er rigtigt for dig, det var nemlig det jeg gjorde og jeg har bestemt ikke fortrudt.   

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Marie E said:

Jeg synes personligt det er helt okay at du har valgt at annullere din kjolebestilling, i det mange ekspedienter kan være virkelig meget anmassende og insisterende på at få købet i hus, hvilket kan give tvivlen ved mange, når de kommer hjem og tænker over tingene i ro og mag. Jeg havde selv den ide med at jeg ikke ville gi alverdens for min kjole og tog derfor til Fuhrmann i køge, af samme årsag, de er billige og har en fantastisk service. kan kun give dette råd, følge dit hjerte og din mavefornemmelse for hvad der er rigtigt for dig, det var nemlig det jeg gjorde og jeg har bestemt ikke fortrudt.   

Tak for tippet med Fuhrmann :) Og tak for de søde ord. Man føler sig jo helt dum, når man sådan vælger om, men ja, det er bare så vigtigt at følge mavefornemmelsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, SilleMy said:

Tak for tippet med Fuhrmann :) Og tak for de søde ord. Man føler sig jo helt dum, når man sådan vælger om, men ja, det er bare så vigtigt at følge mavefornemmelsen.

Lige præcis, lige nu har fuhrmann kjoler fra 500 - 4200 da de holder udsalg, men normalprisen er 5600 kr 

Ja man kan godt føle sig lidt "dum" men igen så sker der så meget i en når man prøver kjoler og man er let til at lade sig overtale, derfor er det også sindsygt vigtigt at holde begge fødder på jorden under prøvningen så man kan føle rigtig efter om det er den rette eller ej,  jeg følte mig på ingen måder tvunget til at købe og fik tid til at mærke efter om det var den rette eller ej 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et år til bryllup!

I dag er der et år, til vi skal giftes :loveshower: Vi har efterhånden fået styr på følgende:

Lokation (samme sted til vielse, reception og fest)

Præst, der kommer ud og vier os

Budget

Mad udefra (2 forretter og 1 hovedret serveret på bordene)

Kagebuffet som dessert (står vi selv for)

Gæsteliste

Fotograf

DJ

Tema for pynt (jeg render rundt til en masse loppemarkeder og finder fine ting)

Leje af service

Udseende på vielsesringe (men vi har ikke købt dem endnu)

Musik til vielsen (min guitarlærer kommer ud og spiller for os)

 

Vi mangler stadig en masse ting dog. Især har jeg virkelig ikke fået mange ideer til underholdning undervejs. Jeg kunne godt tænke mig, hvis vi havde nogle party games, som folk kunne hygge sig med. Men der er jo så også stadig et år tilbage :) Vi krydser fingrene for, at den 24. juni næste år kommer til at have lidt bedre vejr!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, sas90 said:

Tillykke med det kommende bryllup. :a1221:

Jeg følger lige med ser spændene ud. og sikke nogle fine fund! :D Sig endelig til hvis du finder på nogle sjove indslag/selvskabslege det leder jeg også lidt efter :rolleyes:

Tak! Jeg skriver herinde, hvis jeg finder på noget. Det eneste, vi overvejer lige nu, er at tage brætspil/kortspil med. H2B samler på en stor mængde spil, og vi har både familie og venner, der elsker den slags. Men det kunne være sjovt at lave noget lidt anderledes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 24/6/2016 at 7:23 PM, Marie E said:

tillykke med 1 års milepælen :cheerleader3:nu går tiden bare endnu hurtigere :loveshower:

Tak! Ja, det er vildt, at vi allerede har været igang med planlægningen i 7 måneder :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer