SilleMy

Afslappet sommerbryllup - Beretning og billedspam

160 posts in this topic

Annonce ♥

Flagranker og kjoleprøvning!

Jeg har i dag modtaget disse fine flagranker, som jeg har købt på Ebay :loveshower: Jeg har købt tre af hver. De skal bruges til vielsen. Vi skal nemlig giftes under en kæmpe blodbøg. Så tænker jeg, at det vil være rigtig fint at hænge flagrankerne op i grenene (eller måske på stolene til gæsterne - er ikke helt besluttet endnu). Men jeg er superglad for dem.

Jeg var også en tur i Lilly i fredags for at prøve kjoler igen. Jeg var lidt nervøs, fordi jeg følte mig så presset sidste gang til at købe. Så denne gang tog jeg alene derind, så det KUN var min mening, der ville have indflydelse. Det var en rigtig sød ekspedient, og hun havde meget forståelse for, at jeg ikke havde lyst til at bruge 10.000 kr på en kjole. Der var en del smukke kjoler, men ikke nogen som lige var "mig". Så jeg leder stadig.

Jeg overvejer faktisk at købe en kjole fra det amerikanske mærke BHLDN. De har en fantastisk inspirerende online butik, og de sender til DK. Deres kjoler er meget i den stil, jeg leder efter, og det kunne godt gå hen og blive dér, jeg køber endeligt. Men jeg tror stadig, jeg skal ud og prøve lidt mere for at være sikker på snittet. Indtil videre har jeg faktisk været meget overrasket over, hvad der klæder mig, og hvad der ikke gør. De kjoler, jeg virkelig troede ville klæde mig, har bare slet ikke set godt ud på min krop. Og omvendt er der andre kjoler, som jeg slet ikke havde overvejet, som sad utrolig flot. Men på et eller andet tidspunkt må den rigtige kjole jo dukke op :rolleyes:

Vi har desuden også fået bestilt bestik og glas nu - det bliver sådan nogle krystalglas, som jeg tror kommer til at se rigtig flot ud til vores blandede tallerkener.

Jeg tror også snart, jeg laver en opdatering på alt bordpynten, når jeg har fået et overblik over alle mine loppefund (der er MANGE nu). Nu vil jeg nyde, at det endelig er FERIE :bunny_4:

ranke_1.jpg

ranke_2.jpg

0

Annonce ♥

4 hours ago, SilleMy said:

Tak, Marie E! Jeg håber i hvert fald, at det kan give en fin kontrast mellem fint og afslappet :)

det tror jeg helt bestemt det gør :)

0

Annonce ♥

Engagement shoot

Så fik vi endelig mødt vores fotograf for at tage forlovelsesbilleder - det var SÅ god en oplevelse :cheerleader3:Lea er rigtig dygtig til at få én til at slappe af, så det blev bare sjov og ballade. I kan lige få et lille peak af resultatet også herunder! Nu skal vi bare vælge ét billede ud af rigtig mange gode, som vi vil bruge til Save the Date! Det bliver en udfordring (men dog et luksusproblem :lol: ).

Foto af Memorable (og opløsningen er altså meget bedre i det originale billede - men det er lidt for stort til at kunne uploades her)

e-88 (2).jpg

0

Både igår og i dag har jeg ligget syg :td: Men det har givet mig tid til at lege lidt med designs til vores STD - og nu har jeg lige bestilt en kæmpe bunke fransk karton til dem :thumbsupsmileyanim: Vi har stadig ikke valgt et billede fra vores engagement shoot, men vi stjæler ideen om magneter. Så jeg sætter en dato på billedet, som så skal blive en magnet. Og så lægger vi den ved selve STD-papiret. Jeg tror, at det bliver fint, men jeg glæder mig til at se det, når det er printet og det hele (det er lidt svært at se det endelige resultat for sig).

Jeg har også købt en bunke brune kuverter, som jeg vil printe adresser på i vores valgte skrifttype + vores monogram på bagsiden. Vi havde snakket om at lave klistermærker i stedet for at printe monogram direkte på kuverten, men jeg kan godt lide den der følelse af, at det er trykt direkte på :)

0

Annonce ♥

48 minutes ago, Sunspirit said:

Årh et sødt billede. Der er bare sådan en rolig lykkelig stemning i det. Og er nogle dejlige farver med stubmarken og den overskyede himmel :)

Din trøje er altså ret fed. 

Mange tak :a1221: Ja, det var bare perfekt med marken og vejret, så vi fik nogle varme farver. Og tak mht. trøjen :biggrin:

0

Save the date!

Så har vi arbejdet på et design til vores STDs :cheerleader3: Planen er at printe fotoet enten som magnet eller foto og så vedlægge det kortet med teksten :) Hvad synes I? Og hvad ville I vælge - magnet eller foto?

STD_Foto_web.jpg

STD_Tekst_web.jpg

0

Annonce ♥

Tak for jeres input, piger :) Vi valgte, at det skulle blive en magnet! De er bestilt og på vej, og H2B sørger for at printe vores STDs ud, og så beskærer jeg dem - så deler vi dem snart ud :cheerleader3:

Jeg har i dag været ude på endnu en tur i genbrugsbutikkerne. Nu har jeg efterhånden købt mange ting, så jeg tænkte, at det var på tide at dele lidt om det. Billedet er bare det, jeg har købt i dag. Men resten er i samme stil - kobber, brunt/grønt glas og gennemsigtige fyrfadsstager. Jeg må sige, at jeg er VIRKELIG spændt på det endelige resultat! Det kommer jo til at stå sammen med vores blandede porcelæn, krystalglas og træskiver med bloklys. Jeg må lige lave en prøveborddækning engang :huh:

Jeg har også købt et par flødekander til kaffen, hvis I undrede jer over de to små kander :biggrin:

Og og og... Så har jeg fundet min kjole - yay! Mere om det senere :wink:

DSC_1072.jpg

0

Hvor har I bestilt magneter til STD? Vi overvejer Vistaprint, som har i postkort-størrelse.

Fede ting du har fået købt, det kommer da til at se mega godt ud med kobberet og de blå/brune farver!

og kjole..... YAY! Tillykke, glæder mig til at læse (...og se?) mere. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

3 hours ago, enkenoguniformen said:

Hvor har I bestilt magneter til STD? Vi overvejer Vistaprint, som har i postkort-størrelse.

Fede ting du har fået købt, det kommer da til at se mega godt ud med kobberet og de blå/brune farver!

og kjole..... YAY! Tillykke, glæder mig til at læse (...og se?) mere. :thumbsupsmileyanim:

Vi har bestilt magneterne ved nogen, der hedder Boligprint (ligger i Viborg). Jeg valgte dem, fordi jeg jo selv havde et færdigt design - og så laver de magneterne helt ud fra det. Og det blev heller ikke alt for dyrt, synes jeg. Har givet 245,- for 35 magneter, som er 4x6 cm. Vi valgte små magneter, fordi vi tænkte, at folk så kunne bruge magneten til at holde selve STD-invitationen (den hvide tekst-del, jeg lagde op sammen med billedet).
Og tak! Jeg håber også, det kommer til at blive fedt :) Det er faktisk grønne vaser, men jeg kan godt se, at de ser meget blå ud på billedet :oops: Vi prøver at holde tingene i natur-farver.
Ja, jeg skal lige se, om jeg tør at lægge billeder op af KJOLEN (H2B skal lige have at vide, at han IKKE må kigge med så :tunge: ). Men jeg lægger lidt op af nogle af de andre. Skriver lidt om det i starten af næste uge. Det var en rigtig dejlig oplevelse nemlig, så den skal I lige have med.

0

On ‎29‎-‎08‎-‎2016 at 9:18 PM, SilleMy said:

Engagement shoot

Så fik vi endelig mødt vores fotograf for at tage forlovelsesbilleder - det var SÅ god en oplevelse :cheerleader3:Lea er rigtig dygtig til at få én til at slappe af, så det blev bare sjov og ballade. I kan lige få et lille peak af resultatet også herunder! Nu skal vi bare vælge ét billede ud af rigtig mange gode, som vi vil bruge til Save the Date! Det bliver en udfordring (men dog et luksusproblem :lol: ).

Foto af Memorable (og opløsningen er altså meget bedre i det originale billede - men det er lidt for stort til at kunne uploades her)

Jeg synes nok I så bekendte ud :) Vores fotograf er også Lea fra Memorable, og vi fik også lavet shoot i august! I har altså fået jer nogle rigtig gode billeder, men man kan næsten heller ikke andet med hende som fotograf:thumbsupsmileyanim: Vi havde godt nok også svært ved at vælge hvilke, der var bedst af vores (endte med 59 favoritter :blink:), men igen - et luksusproblem :) Og så var vi så "høje" af oplevelsen og helt nyforelskede af at kigge hinanden sådan i øjnene:a1221: 

Min kæreste blev også fuldstændig besat af ideen om luksus-fotoalbummet, så det må der jo gøres plads til i budgettet. Har I tænkt om det var noget for jer?

0

2 hours ago, LineThomsen86 said:

Jeg synes nok I så bekendte ud :) Vores fotograf er også Lea fra Memorable, og vi fik også lavet shoot i august! I har altså fået jer nogle rigtig gode billeder, men man kan næsten heller ikke andet med hende som fotograf:thumbsupsmileyanim: Vi havde godt nok også svært ved at vælge hvilke, der var bedst af vores (endte med 59 favoritter :blink:), men igen - et luksusproblem :) Og så var vi så "høje" af oplevelsen og helt nyforelskede af at kigge hinanden sådan i øjnene:a1221: 

Min kæreste blev også fuldstændig besat af ideen om luksus-fotoalbummet, så det må der jo gøres plads til i budgettet. Har I tænkt om det var noget for jer?

Nårh, er det jer med den søde hund? :biggrin: Tak - og i lige måde! Ja, vi havde virkelig svært ved at vælge, men man kan jo bruge billederne i mange sammenhænge fremover. Og så var det også bare (som du skriver) en euforiserende oplevelse at få taget den type billeder. Vi blev også helt bløde indeni :a1221:

Jeg må indrømme, at jeg også er ret solgt på ideen om foto-albummet, så det skal vi helt sikkert også have med! Vi skal dog bare lige blive enige om materialerne :floejt:

Hvad har I gjort jer af tanker omkring photobooth? Vi snakker om at lave en form for backdrop og så nogle udklædningsting, men vi er ikke helt sikre på, hvad det skal være endnu.

0