KRMB09

Mørk brudekjole

26 indlæg i dette emne

Halløjsa :)

Jeg er i fuld gang med at finde, den perfekte brudekjole..

Meeen jeg har nok lidt brug for jeres awesome super ekspert hjælp..

Jeg skal giftes i en sort/mørk/må gerne ha lidt hvid/ men ikke helt hvid kjole.. Det er allerede besluttet.. uden at det skal blive helt goth. :biggrin:

Traditionelt - bare i mørke farver..

Her er mit spørgsmål så..

Hvor finder man dog en kjole, som ligner en brudekjole, men som ikke er helt hvid?

Jeg vil meget gerne have, at det er et sted fra DK.. har ellers fundet masser på ´kina- sider´ Men at prøve den først, ville være at fortrække.

http://uniquekjoler.dk/har et par stykker..

Men det er også hvad jeg har kunne finde..

På forhånd mange tak.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

On 26/12/2015 at 6:13 PM, Tøsetøsen said:

En brudekjole butik i varde, cinderella, har denne smukke brudekjole.

Jeg så den på en messe i Esbjerg. Den er så flot. Fedt du tør springe ud i noget med farve

30c01d22cbfcbb2fde6858a4a0323f49.jpg

vegas-3-lores-2015.jpg

Hold nu kæft hvor var den skøn.. Prøvede den i sidste uge.. og det var bare ingen tvivl... DET ER DEN!! :-D

Tusind tak fordi du viste mig den. Og sikke en dejlig og skøn butik... 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 hours ago, blirjegnogensindegift said:

Wow, hvor er det modigt ! 

Jeg har ikke set nogle herinde i København, men mon ikke du kan ringe rundt til de større forhandlere og spørge - eller finde en masse billeder med inspiration og få syet den hos en skrædder?

Jeg har allerede købt den.. :-) Skulle bare sige tak til hende som viste mig den. 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 28/4/2016 at 10:20 AM, girl_beat said:

Har du nogen billeder fra din egen prøvning? Spørger kun af nysgerrighed :):)

 

Jo det har jeg.. 

Det første billede har jeg en bolero på.. Jeg er ikke så glad for mine arme og mit ´back fat".. og den her klare det fint med at skjule det.. 

 

 

 

 

Redigeret af KRMB09
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 30/4/2016 at 7:54 AM, blirjegnogensindegift said:

Den er virkelig flot til dig :-D Sikke et smukt slæb den har - beholder du det hele, eller vil du lægge noget af det op?

Jeg får den lagt lidt op foran. Men beholder slæbet dog bliver der sat kroge i, så jeg også har mulighed for at danse. ;-P 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 20. maj 2016 at 8:48 PM, Sandie Lind said:

Wow, hvor er den smuk!!! Og den sidder bare så godt på dig!!

Det er dejligt at se andre, som går efter lidt mere utraditionelt. Min er denne her https://www.chotronette.com/shop/milk-honey/

Perfekt til mit havebryllup :)

Wow, den er godtnok også fin din guld/hvide kjole. Har du fået den hjem? Hvordan er kvaliteten?

Overvejer en af de andre derinde nemlig til en sommerfest jeg skal til i august :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 20/5/2016 at 8:48 PM, Sandie Lind said:

Wow, hvor er den smuk!!! Og den sidder bare så godt på dig!!

Det er dejligt at se andre, som går efter lidt mere utraditionelt. Min er denne her https://www.chotronette.com/shop/milk-honey/

Perfekt til mit havebryllup :)

Mange tak.. 

Ja man kan vist godt sige at -utraditionelt- er et ord vi kommer til at bruge meget om vores bryllup.. :floejt:

Og det er en super fint milk-honey kjole du har fundet dig der.. Har du fået den hjem? Passer virkelig godt til et have bryllup.. Vi skal i øvrigt også giftes ude.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 20. maj 2016 at 8:48 PM, Sandie Lind said:

Wow, hvor er den smuk!!! Og den sidder bare så godt på dig!!

Det er dejligt at se andre, som går efter lidt mere utraditionelt. Min er denne her https://www.chotronette.com/shop/milk-honey/

Perfekt til mit havebryllup :)

Wauw din kjole er godt nok også flot!! Glæder mig til at se billeder af dig i den ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer