Amelia

Bryllupslokaler til 85 pers omkring KBH

19 indlæg i dette emne

Hej med jer! :-)

Så blev det min tur at blive friet til af min skønne kæreste :-) Jeg levede på en lyserød sky de første par uger efter, men nu er jeg ved at mærke panikken brede sig, da folk har gjort mig opmærksomme på, at vi åbenbart er meget sent ude, da vi helst ser os blive gift i september! Vildt hvor tidligt man skal være ude med tingene :-) Nå, men jeg vil ikke lade stressen stige mig til hovedet, hvorfor jeg ville høre jer om hjælptil evt. bryllupslokationer. Vi har selvfølgelig selv kigget en del, men synes godt nok at kuvertprisen bliver meget dyr når man gerne vil have et ordentligt sted i smukke omgivelser samtidig med at det gerne skal være en fed fest, hvor fri bar er inkl. cocktails. Derfor, Hhvis der er nogen der har forslag til smukke steder, som kan leve op til nedenstående krav må I meget gerne sige til:

- Der skal kunne være rigeligt med plads til 85 mennesker. Gerne med runde borde.

- Velkomstdrink med snacks

- 3 eller 4 retters menu

- Fri øl, vin og vand (husets) under hele middagen

- Kaffe/the

- Mulighed for brug og plads af eget band (og evt. også egen DJ)

- Fri bar inkl. cocktails og måske også longdrinks efter middag til lukketid (eller mulighed for selv at medbringe)

- Natmad

- Afslutning på festen tidligst kl.04.00

Håber I vil være søde at dele ud med jeres erfaringer og hvad I har hørt af forskellige gode og dårlige ting :-) Det ville i hvert fald hjælpe en del på vej!

Tusind tak!

Kh Amelia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, slet ikke Marie :-) Jeg har dog kigget på følgende, som kunne være en mulighed:

- Ocean Club omkring Nordhavn

- Pakhuset ved Islandsbrygge

- Papirhallen på papirøen (men venter svar omkring priser - har en idé om, at det er for dyrt)

- Nordic Park ved Græsted

.. Som du formentlig kan se på ovenstående idéer er vi åbne overfor alt, så længe det allerede ser smukt ud eller nemt kan gøres smukt og matcher vores krav :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Martin! Det var en kæmpe hjælp. Jeg så bl.a på trustpilot at Ocean Club har fået dårlige anmeldelser, men de virker som om det er ventetid på maden og misforståelser - kan desværre ikke se så meget hvad angår brug af det til bryllup. Måske nogen herinde har erfaring deraf? Desuden så har jeg skrevet til Address nu - jeg var faktisk til reception til et bryllup der og det var så skønt! Kan dog ikke finde noget om priser osv så håber de skriver :-)

GoldRumble: vi skal giftes i en kirke på Vesterbro, og du har helt ret med dato! Derfor har vi hverken fastlagt noget for kirke eller lokation endnu :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Amelia

Sonnerupgaard festfløj eller 1877-laden vil være det perfekte sted for jer.

I kan feste den hele nat...

I kan sidde ved runde borde..

I kan selv mixe drinks, hvor I selv har drikkevare med osv.

Masser af plads til jeres band eller dj.

Vi har bryllupsarrangør mlyng.dk på stedet, som kan hjælpe jer.

Vi holder åbent rundvisning på søndag den 3. Januar 2016 fra kl. 10 til 16, hvor alle er velkommen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tillader mig så at gå imod "strømmen" og sige at man skal passe meget på med at bruge trustpilot som en parameter ved valg af feststed da 1) anmeldelser kan være meget subjektive særligt når vi taler feststeder fordi det er meget forskelligt hvad folk syntes er hit og shit. Har et sted fået flere dårlige anmeldelser hvor kritikken er gennemgående er det selvfølgelig noget man kan bruge til noget men enkelte "dårlige" anmeldelser skal man passe på med at lægge for meget i. Trustpilot har selv ikke ligefrem et godt ry da de jo er kendt for at prøve at stavnsbinde leverandører/kunder. Så brug det men lad jeres egen mavefornemmelse være den afgørende kombineret med andre ligesindedes erfaringer.

Hvis vi taler Kbh. city er det med at feste til kl. 4 ofte umuligt men kan I abstrahere fra at det måske ikke er så lyse omgivelser som mange gerne vil have det kunne Cirkelordenen på Falkoner Alle være en mulighed. Men ellers er der mere inspiration at hente her og udvalget bliver naturligvis størst hvis I bevæger jer lidt uden for Kbh.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak Martin! Det var en kæmpe hjælp. Jeg så bl.a på trustpilot at Ocean Club har fået dårlige anmeldelser, men de virker som om det er ventetid på maden og misforståelser - kan desværre ikke se så meget hvad angår brug af det til bryllup. Måske nogen herinde har erfaring deraf? Desuden så har jeg skrevet til Address nu - jeg var faktisk til reception til et bryllup der og det var så skønt! Kan dog ikke finde noget om priser osv så håber de skriver :-)

GoldRumble: vi skal giftes i en kirke på Vesterbro, og du har helt ret med dato! Derfor har vi hverken fastlagt noget for kirke eller lokation endnu :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer! :-)

Så blev det min tur at blive friet til af min skønne kæreste :-) Jeg levede på en lyserød sky de første par uger efter, men nu er jeg ved at mærke panikken brede sig, da folk har gjort mig opmærksomme på, at vi åbenbart er meget sent ude, da vi helst ser os blive gift i september! Vildt hvor tidligt man skal være ude med tingene :-) Nå, men jeg vil ikke lade stressen stige mig til hovedet, hvorfor jeg ville høre jer om hjælptil evt. bryllupslokationer. Vi har selvfølgelig selv kigget en del, men synes godt nok at kuvertprisen bliver meget dyr når man gerne vil have et ordentligt sted i smukke omgivelser samtidig med at det gerne skal være en fed fest, hvor fri bar er inkl. cocktails. Derfor, Hhvis der er nogen der har forslag til smukke steder, som kan leve op til nedenstående krav må I meget gerne sige til:

- Der skal kunne være rigeligt med plads til 85 mennesker. Gerne med runde borde.

- Velkomstdrink med snacks

- 3 eller 4 retters menu

- Fri øl, vin og vand (husets) under hele middagen

- Kaffe/the

- Mulighed for brug og plads af eget band (og evt. også egen DJ)

- Fri bar inkl. cocktails og måske også longdrinks efter middag til lukketid (eller mulighed for selv at medbringe)

- Natmad

- Afslutning på festen tidligst kl.04.00

Håber I vil være søde at dele ud med jeres erfaringer og hvad I har hørt af forskellige gode og dårlige ting :-) Det ville i hvert fald hjælpe en del på vej!

Tusind tak!

Kh Amelia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Amelia

Stort tillykke med jeres kommende bryllup :heart:

Jeg vil meget gerne invitere jer forbi og se festlokalerne på Schæffergården i Gentofte, hvor der også er mulighed for overnatning (74 værelser).

Så kan vi også i fællesskab kigge på jeres ønsker for den store dag.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail, hvis i skulle have lyst til at kigge forbi charlotte@schaeffergaarden.dk

Mvh Charlotte / Selskabsansvarlig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak Martin! Det var en kæmpe hjælp. Jeg så bl.a på trustpilot at Ocean Club har fået dårlige anmeldelser, men de virker som om det er ventetid på maden og misforståelser - kan desværre ikke se så meget hvad angår brug af det til bryllup. Måske nogen herinde har erfaring deraf? Desuden så har jeg skrevet til Address nu - jeg var faktisk til reception til et bryllup der og det var så skønt! Kan dog ikke finde noget om priser osv så håber de skriver :-)

GoldRumble: vi skal giftes i en kirke på Vesterbro, og du har helt ret med dato! Derfor har vi hverken fastlagt noget for kirke eller lokation endnu :-)

Håber du finder et stedet.

Ellers er kommet jeg i tanke om IDA mødecenter.

Som ligger lige ved vandet. Jeg mener at husk at formands-salen er rimlige stort.

Der er en dele som kommer sejlene med havnerundfarten.

Og derefter er der velkomstdriks hvis vejret holder til det. Ellers bliver det holdt i Glassalen.

Som plejer at blive brugt til bryllupsfesten efter middagen.

http://ida-moedecenter.ida.dk/Weddings-Events

Med venlig hilsen Martin - Dj Papillon

Kære Martin,

Tak for de mange gode idéer :)

Mvh Amelia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Amelia

Stort tillykke med jeres kommende bryllup :heart:

Jeg vil meget gerne invitere jer forbi og se festlokalerne på Schæffergården i Gentofte, hvor der også er mulighed for overnatning (74 værelser).

Så kan vi også i fællesskab kigge på jeres ønsker for den store dag.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail, hvis i skulle have lyst til at kigge forbi charlotte@schaeffergaarden.dk

Mvh Charlotte / Selskabsansvarlig

Kære Charlotte,

Mange tak for beskeden. Jeg har sendt dig en mail :)

Mvh

Amelia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer