lottesk

birdcage?

13 indlæg i dette emne

Jeg vil rigtig gerne have en birdcage (hårpynt med lille slør over noget af ansigtet) istedet for et slør.

Men jeg har svært ved at finde en forhandler i jylland, som har disse.

Er der nogle der kan anbefale nogle steder??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede mit eget, som kostede under 50 kr...! Købte selv net (som jeg kunne lave 4 net af, hvis jeg ville - på Etsy), havde to hårnåle, sytråd og en fin perlemorsknap som pynt. Det tog ingen tid at lave og så brandgodt ud :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt kan de fleste hårsmykker laves til et birdcage slør som soon2bemrsH skriver. Så jeg tænker at det du skal finde ud af hvad type birdcage du har lyst til (udfra frisure etc) og så derefter få et hårsmykke tilpasset. Det kan jo både være et stort hårsmykke eller noget mindre som nogle perler eller en broche.

Der er generelt 3 stil-typer birdcage - det du bør vælge afhænger meget af frisure og det look du ønsker

Bandeau style

Traditionel birdcage

Blusher birdcage

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter lidt med at finde ud af detaljerne i hvordan det skal se ud .... og hvor eller hvordan det skal laves.

Det hele kommer lidt an på hvilken type kjole jeg ender med at købe.

Er glad for de mange råd.

Er helt vild med Gadegaards design - men kan også godt lide ideen om at lave lidt selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uanset hvad du vælger for en stil, er jeg sikker på, du bliver glad for det :-D Jeg var glad for, at jeg ikke havde et langt slør, der var i vejen hele dagen. Mit birdcage slør kunne sættes både så det gik henover øjnene, men også så det ikke gjorde. Jeg ville jo gerne bære det hele dagen, så det var fedt, at det kunne bruges sådan lidt on/off-agtigt :-) Det kan også være godt at have med i overvejelserne, tænker jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2/1/2016 at 6:40 AM, Soon2bemrsH said:

Jeg lavede mit eget, som kostede under 50 kr...! Købte selv net (som jeg kunne lave 4 net af, hvis jeg ville - på Etsy), havde to hårnåle, sytråd og en fin perlemorsknap som pynt. Det tog ingen tid at lave og så brandgodt ud :-)

du kan vel ikke vise et billede? :lol: Jeg skal også selv lave mit.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer