Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 indlæg i dette emne

Man skal ikke gå ind i en Søstrene Grene butik når man skal holde bryllup! Man kommer aldrig ud af den butik tomhændet :biggrin:

 

Fik købt glas til badesalt, til "Dagen derpå"-poserne, til vores nærmeste.

 

Badesalt.jpg

 

10stk. er købt.

 

Fik også købt de her 2 lækre metalkufferter til Førstehjælp på toiletterne.

Jeg vil dog prøve at slibe den sorte maling af og male dem røde, og sætte et hvid kors på.

 

Kuffert 1.jpg          Kuffert 2.jpg

 

 

Derudover fik jeg disse dejlige roser af H2B igår, fordi han bare lige havde lyst :loveshower:

Elsker ham virkelig!

 

Buket.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, man skal holde sig ude fra Søstrene Grene, hvis man ikke vil have skabene fyldt op...

Sikke nogle fede kufferter - det bliver en stort arbejde at male dem, men det klarer du garanteret rigtigt fint. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kesa said:

Nej, man skal holde sig ude fra Søstrene Grene, hvis man ikke vil have skabene fyldt op...

Sikke nogle fede kufferter - det bliver en stort arbejde at male dem, men det klarer du garanteret rigtigt fint. 

 

Er næsten færdig med den første :thumbsupsmileyanim: Hvis man spørger mig, synes jeg faktisk ikke det er så stort et arbejde, det skal have mere end en gang maling :) men kan sagtens være andre finder det svært, men jeg er vel ikke håndværker for ingenting :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kastberg said:

 

Er næsten færdig med den første :thumbsupsmileyanim: Hvis man spørger mig, synes jeg faktisk ikke det er så stort et arbejde, det skal have mere end en gang maling :) men kan sagtens være andre finder det svært, men jeg er vel ikke håndværker for ingenting :biggrin:

 

Jeg er nemlig ikke håndværker - ikke en gang handy-man, så jeg ville synes det var et stort arbejde. Jeg glæder mig til at se resultatet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Dkchelle said:

Hvor er det fint :)

 

Jeg regner også med at lave glas med badesalt. Følger du opskriften herindefra med lavendel? 

Gad vide hvor længe det kan holde - hvis man lavede det nu? 

 

Jeg ville bruge den Camilla Krøier havde lagt ind :) prøv at spørge hende, det kan være hun ved det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, Kastberg said:

:iloveyou:        Update på smykker         :iloveyou:

__________________________________________________________

 

Jeg har fået anden del af de smykker jeg gerne vil have, og er næsten i mål med sættet.

--

Øreringene er også i hus!

 

Marguerit smykkerne er, efter min mening, det smukkeste smykke-design nogensinde. Tænk, at det snart er 77 år siden de blev designet - og de holder stadig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, kesa said:

 

Marguerit smykkerne er, efter min mening, det smukkeste smykke-design nogensinde. Tænk, at det snart er 77 år siden de blev designet - og de holder stadig!

 

Det er faktisk lidt sjovt du siger det, for til at starte på kunne jeg faktisk ikke lide dem, men er blevet mere og mere forelsket i dem med tiden :)

 

Hvor har du fået den der nedtælling fra, der sidder i bunden når du skriver?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Kastberg said:

 

Det er faktisk lidt sjovt du siger det, for til at starte på kunne jeg faktisk ikke lide dem, men er blevet mere og mere forelsket i dem med tiden :)

 

Hvor har du fået den der nedtælling fra, der sidder i bunden når du skriver?

 

Sådan tror jeg det er gået for mange - smykkerne har haft deres Ups and Downs.

 

Jeg fandt min nedtælling på denne hjemmeside: http://global.theknot.com/tickers/WeddingTickerChooseBackground.aspx

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, kesa said:

 

Sådan tror jeg det er gået for mange - smykkerne har haft deres Ups and Downs.

 

Jeg fandt min nedtælling på denne hjemmeside: http://global.theknot.com/tickers/WeddingTickerChooseBackground.aspx

 

 

Nu har jeg så fundet den, men kan ikke få den sat ind -HAHA- Selvfølgelig, lykkes det bagefter man har sagt det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Kastberg said:

 

Nu har jeg så fundet den, men kan ikke få den sat ind -HAHA-

 

:) Når du har kopieret koden til din countdown, klikker du på dit profilnavn helt oppe i øverste højre hjørne på denne side. Derefter klikker du på profilindstillinger og så kommer du ind på en side, hvor der er en menu i venstre side, hvor du skal ind under 'signatur'. Der sætter du den kode ind, du har kopieret. Gi'r det mening? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:back2topic: 

 

Men for at komme tilbage til emnet med smykkerne, så mangler jeg jo kun armbåndet.

 

 

DAISY-armbaand-rhodineret-sterlingsoelv-med-emalje.png

 

 

Kunne godt mistænke min mor for at købe den til næste jul. Hun er uforbederlig og giver alt for store gaver, efter min mening...

 

Er selvfølgelig glad for det, men synes det er lidt overdrevet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Just now, kesa said:

 

-HAHA- Ja, der er ikke så længe til... men hold da op, der er lang til jeres bryllup.

 

Meningen var også til at starte på, at vi skulle giftes i 2018. Vi havde bare ikke lige forventet at jeg skulle være arbejdsløs så længe. Derudover er der en masse konfirmationer i vores familier de næste år, og dem der skal konfirmeres vil vi meget gerne have med, og de kan ikke hvis vælger samme tid som dem. Da vi gerne vil have bryllup i Maj. Derudover har økonomien også lidt at sige

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Kastberg said:

 

Meningen var også til at starte på, at vi skulle giftes i 2018. Vi havde bare ikke lige forventet at jeg skulle være arbejdsløs så længe. Derudover er der en masse konfirmationer i vores familier de næste år, og dem der skal konfirmeres vil vi meget gerne have med, og de kan ikke hvis vælger samme tid som dem. Da vi gerne vil have bryllup i Maj. Derudover har økonomien også lidt at sige

 

Der er mange hensyn at tage. Det lyder som om jeres bryllup ligger det helt rigtige sted nu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:iloveyou:             Nu også med bryllupshjemmeside             :iloveyou:

                                                                                                                                    

 

Så fandt vi også ud af en bryllupshjemmeside. 

 

Den er ikke helt færdig endnu, men godt på vej.

 

https://julieandreas.wordpress.com/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer