Vib

Morgengave - Hjælp

10 posts in this topic

Hej!

Med bryllup om 9 dage, skal jeg vist meget snart til at have fundet morgengaven til manden i mit liv.

Dog er jeg meget i tvivl om hvad jeg skal give ham.

Jeg har kigget nogle af siderne igennem herinde der handler om det samme, synes bare ikke lige jeg kan finde det perfekte.

Jeg ved, at han ikke kommer til, at bære hverken manchetknapper eller armbåndsur og jeg vil ikke have lavet boudiorbilleder til ham :wink: Det er jeg ikke lige til :-)

Nogle der har nogle gode idéer? Skal vist meget snart have bestemt mig :-)

0

Annonce ♥

Kunne det være en oplevelse eller skal det være en ting han kan anvende?

0

Jeg havde lidt tænkt en ting han kan bruge - og samtidig en ting der kan minde ham om mig. Jeg har tænkt på, at give ham en ny telefon - tænker bare, at det måske mere ligner en fødselsdagsgave.

0

Hvad med et andet smykke fx et fedt armbånd kunne det måske være noget?

post-3-0-68172600-1452179092_thumb.jpg

0

Annonce ♥

Han er slet ikke typen der går med smykker. Han er en rigtig håndværker type :biggrin::biggrin: Ellers et god bud.

0

Hvad med at lave en "værktøjskasse" til jeres ægteskab. Så an du putte lidt sødt i til når ægteskabet bliver lidt for surt, gavekort (et du selv laver) på 100 minutters taletid - til når du snakker for meget, et gavekort til MC donalds til når du laver lidt for sund mad osv. Osv. Og så kan du jo putte en lidt dyrere mindeværdig ting evt. En træplade med noget tekst i :)

0

Hmm - hvad med en kortholder, bruger han det? Den kan du få indgraveret.

Eller en lommelærke måske, hvis han kan tænkes at bruge en sådan?

0

En kortholder var da en god idé :) Eller måske en lækker læderpung?

Hører han musik? Så kan man få nogle super lækre headphones til fornuftige penge efterhånden. Hvis det skal være toplækkert, er Bose nok bedste bud :)

0

Annonce ♥

Køb noget personligt, noget der interessere ham om det så er en LEGO dødsstjerne eller graverede whiskyglas... Jeg gav min mand en fodboldtrøje med hilsen fra alle spillerne samt VIP billetter til en kamp hvor han kunne tage drengene med

0

Hvad med en oplevelse? fx faldskærmsudspring, bungeejump eller noget andet, som man ikke lige gør hver dag. Minderne vil man jo altid have...

0