Pinkyl

Vejen til vores kobberbryllup LØRDAG D.1.10.2016

129 indlæg i dette emne

Annonce ♥

bryllup .... hvor :tunge: haha ej kender det kun alt for godt, har også et bryllup vi skal til her i maj og så er er konfirmationen jeg også skal finde et eller andet til :a1221: magter det ikke, men ja......kan altid tage en sæk over hovedet -HAHA- ja tror gerne det er dyrt at ha is gufferne på besøg :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

bryllup .... hvor :tunge: haha ej kender det kun alt for godt, har også et bryllup vi skal til her i maj og så er er konfirmationen jeg også skal finde et eller andet til :a1221: magter det ikke, men ja......kan altid tage en sæk over hovedet -HAHA- ja tror gerne det er dyrt at ha is gufferne på besøg :rolleyes:

Jeps bryllup hehe....på Fyn i August :wink: .

Jeg hjælper gerne med at hitte tøj til konfirmation OG bryllup i maj smukkesen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

. :) . :) Ofte larmer sådan nogle maskiner også et ondt år. Ikke noget udlejerne altid har tænkt over.

Det vil jeg gerne tro de gør...OG den skal ikke tage lyden fra vores DJ og musik :wink:

Det gælder ikke så meget den del (efter middagen kan man slet ikke høre maskinerne) men mere taler og indslag. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

bryllup .... hvor :tunge: haha ej kender det kun alt for godt, har også et bryllup vi skal til her i maj og så er er konfirmationen jeg også skal finde et eller andet til :a1221: magter det ikke, men ja......kan altid tage en sæk over hovedet -HAHA- ja tror gerne det er dyrt at ha is gufferne på besøg :rolleyes:

Jeps bryllup hehe....på Fyn i August :wink: .

Jeg hjælper gerne med at hitte tøj til konfirmation OG bryllup i maj smukkesen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

hehe nååårj ja :oops: har lagt hjernen over i hjørnet sammen med juraen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

. :) . :) Ofte larmer sådan nogle maskiner også et ondt år. Ikke noget udlejerne altid har tænkt over.

Det vil jeg gerne tro de gør...OG den skal ikke tage lyden fra vores DJ og musik :wink:

Det gælder ikke så meget den del (efter middagen kan man slet ikke høre maskinerne) men mere taler og indslag. . :)

Jeg ved så ikke OM der kommer taler eller indslag til vores kobber....det kan kun tiden vise :wink::blush: . Men godt at høre at du KAN overdøve sådan en maskine hvis den SKULLE dukke op (hvilket nok næppe kommer til at ske).

Men jeg må se om jeg ikke kan hitte ud af ET eller andet med det softice, på en eller anden måde...... :floejt::lol:

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

bryllup .... hvor :tunge: haha ej kender det kun alt for godt, har også et bryllup vi skal til her i maj og så er er konfirmationen jeg også skal finde et eller andet til :a1221: magter det ikke, men ja......kan altid tage en sæk over hovedet -HAHA- ja tror gerne det er dyrt at ha is gufferne på besøg :rolleyes:

Jeps bryllup hehe....på Fyn i August :wink: .

Jeg hjælper gerne med at hitte tøj til konfirmation OG bryllup i maj smukkesen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

hehe nååårj ja :oops: har lagt hjernen over i hjørnet sammen med juraen :wink:

Jeg troede bare du lavede fis med mig smukkesen :tunge::wink::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bryllup .... hvor :tunge: haha ej kender det kun alt for godt, har også et bryllup vi skal til her i maj og så er er konfirmationen jeg også skal finde et eller andet til :a1221: magter det ikke, men ja......kan altid tage en sæk over hovedet -HAHA- ja tror gerne det er dyrt at ha is gufferne på besøg :rolleyes:

Jeps bryllup hehe....på Fyn i August :wink: .

Jeg hjælper gerne med at hitte tøj til konfirmation OG bryllup i maj smukkesen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

hehe nååårj ja :oops: har lagt hjernen over i hjørnet sammen med juraen :wink:

Jeg troede bare du lavede fis med mig smukkesen :tunge::wink::lol:

haha det gjorde jeg ski da os :tunge:

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

bryllup .... hvor :tunge: haha ej kender det kun alt for godt, har også et bryllup vi skal til her i maj og så er er konfirmationen jeg også skal finde et eller andet til :a1221: magter det ikke, men ja......kan altid tage en sæk over hovedet -HAHA- ja tror gerne det er dyrt at ha is gufferne på besøg :rolleyes:

Jeps bryllup hehe....på Fyn i August :wink: .

Jeg hjælper gerne med at hitte tøj til konfirmation OG bryllup i maj smukkesen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

hehe nååårj ja :oops: har lagt hjernen over i hjørnet sammen med juraen :wink:

Jeg troede bare du lavede fis med mig smukkesen

haha det gjorde jeg ski da os :tunge:

:tunge::wink::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved så ikke OM der kommer taler eller indslag til vores kobber....det kan kun tiden vise :wink::blush: . Men godt at høre at du KAN overdøve sådan en maskine hvis den SKULLE dukke op (hvilket nok næppe kommer til at ske).

Men jeg må se om jeg ikke kan hitte ud af ET eller andet med det softice, på en eller anden måde...... :floejt::lol:

Som udgangspunkt vil der ikke være lige så mange taler til et kobberbryllup som til et bryllup men det er ikke til at forudsige på forhånd. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved så ikke OM der kommer taler eller indslag til vores kobber....det kan kun tiden vise :wink::blush: . Men godt at høre at du KAN overdøve sådan en maskine hvis den SKULLE dukke op (hvilket nok næppe kommer til at ske).

Men jeg må se om jeg ikke kan hitte ud af ET eller andet med det softice, på en eller anden måde...... :floejt::lol:

Som udgangspunkt vil der ikke være lige så mange taler til et kobberbryllup som til et bryllup men det er ikke til at forudsige på forhånd. . :)

Jeg tror helt ærligt ikke der kommer nogen taler mv :) . Men jeg er enig i at det ikke er til at forudsige :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi-min mand og jeg vil jo gerne have at gæsterne skal udfolde sig lidt til vores kobberbryllups fest og samtidig at vi har et minde vi kan have hængende på vores væg fra dagen. Med rigtig god inspiration fra en masse af jer skønne kommende brude herinde og søgning på nettet, er valget (som tidligere skrevet) faldet på at vi vil tegne (bliver nok vores datter Ida der gør det) et træ på karton (i stedet for på lærred som vi først havde sat os for). Derefter sætter vi-Jon & jeg vores tommelfinger aftryk på,så det helst gerne skal ligne et hjerte & under hjertet vores navne. Så er det op til vores gæster at lave "blade" på træet med deres fingeraftryk samt deres navne under deres eget aftryk.

Rammen er fundet til dette, den skal bare købes og så skal karton og stempelfarverne også lige i hus. Når det er klaret går min datter og jeg i gang med træet så det er klar til vores kobber om stadig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid hehe :blush::) .

Indtilvidere har vi fundet disse 3 træer, men er ikke blevet enige om HVILKET det skal være, hvilket syntes I bedst om :) ?

post-1831-0-94243700-1455362598_thumb.jp

post-1831-0-18263700-1455362609_thumb.jp

post-1831-0-04550500-1455362621_thumb.jp

post-1831-0-43701900-1455362634_thumb.jp

post-1831-0-70500900-1455362762_thumb.jp

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon & jeg havde ellers med næsten100% sikkerhed sat os fast på hvilke ringe vi gerne vil have på til vores kobberbryllups-velsignelse (vi mistede desværre begge vores oprindelige vielses ringe waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay back, som ellers var specielt designet og jah, fine var de :(). MEN så kom jeg søreme til at kigge på CHANTI igen igen og så fandt jeg disse ringe og jeg er VILD med dem, det samme er Jon. De er SÅ meget os, men jah...nu må vi se OM det kommer til at kunne lade sig gøre, miraklernes tid er vel ik heeeeeeeeelt forbi :blush::lol::floejt:

post-1831-0-69042400-1455908080_thumb.jp

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jon & jeg havde ellers med næsten100% sikkerhed sat os fast på hvilke ringe vi gerne vil have på til vores kobberbryllups-velsignelse (vi mistede desværre begge vores oprindelige vielses ringe waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay back, som ellers var specielt designet og jah, fine var de :(). MEN så kom jeg søreme til at kigge på CHANTI igen igen og så fandt jeg disse ringe og jeg er VILD med dem, det samme er Jon. De er SÅ meget os, men jah...nu må vi se OM det kommer til at kunne lade sig gøre, miraklernes tid er vel ik heeeeeeeeelt forbi :blush::lol::floejt:

hvor er de fine smukkesen, håber det kan lade sig gøre :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jon & jeg havde ellers med næsten100% sikkerhed sat os fast på hvilke ringe vi gerne vil have på til vores kobberbryllups-velsignelse (vi mistede desværre begge vores oprindelige vielses ringe waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay back, som ellers var specielt designet og jah, fine var de :(). MEN så kom jeg søreme til at kigge på CHANTI igen igen og så fandt jeg disse ringe og jeg er VILD med dem, det samme er Jon. De er SÅ meget os, men jah...nu må vi se OM det kommer til at kunne lade sig gøre, miraklernes tid er vel ik heeeeeeeeelt forbi :blush::lol::floejt:

hvor er de fine smukkesen, håber det kan lade sig gøre :wink:

Tak smukkesen, det HÅBER vi også :wink::blush: . Hvordan vides dog endnu ikke..meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen i og med jeg er gået fra en kjole til 1200-1500kr og ned til et beløb der hedder MAX 500 kr så må det kunne give lidt luft eller nowet..... :loveboard::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jon & jeg havde ellers med næsten100% sikkerhed sat os fast på hvilke ringe vi gerne vil have på til vores kobberbryllups-velsignelse (vi mistede desværre begge vores oprindelige vielses ringe waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay back, som ellers var specielt designet og jah, fine var de :(). MEN så kom jeg søreme til at kigge på CHANTI igen igen og så fandt jeg disse ringe og jeg er VILD med dem, det samme er Jon. De er SÅ meget os, men jah...nu må vi se OM det kommer til at kunne lade sig gøre, miraklernes tid er vel ik heeeeeeeeelt forbi :blush::lol::floejt:

hvor er de fine smukkesen, håber det kan lade sig gøre :wink:

Tak smukkesen, det HÅBER vi også :wink::blush: . Hvordan vides dog endnu ikke..meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen i og med jeg er gået fra en kjole til 1200-1500kr og ned til et beløb der hedder MAX 500 kr så må det kunne give lidt luft eller nowet..... :loveboard::blush:

ja måske :wink: men er nu sikker på i nok skal finde en god løsning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der ikke såååååååååååååå lang tid til min mands & mit kobberbryllup :loveboard:.

Alle gæster har meldt tilbage og der er kun kommet et afbud, det er super dejligt :loveflag:. Vi glæder os suuuuuuper meget & jeg er nu glad for at vi startede i LIDT god tid med mange af tingene, da jeg pt og jah frem til januar er ophængt af eksamener & bachelor (burde slet ik sidde herinde lige nu :oops:).
Jeg har jo smidt en masse billeder, ideer mv op af diverse sko, kjoler osv osv. MEN nu er planen så, at jeg i kirken (vi skal i øvrigt tale med præsten senere idag, blir spændende at finde præcist ud af hvordan det kommer til at foregå) skal have en lang kjole på*mumler noget om at den har at passe og sidde pænt* og så skifter jeg til en anden kjole om aftenen til selve festen.

Her den kjole jeg "faldt" over også endda til en meget billig penge...gotta love H&M :thumbsupsmileyanim:.  Jeg smider billeder ind af begge kjoler. Boleroen er til udover den lange mintgrønne kjole, skoene skal på til begge kjoler....:blush:

kobbermintkjole1.jpg

kobbermintkjole2.jpg

kobbermintkjole3.jpg

kobbermint4.jpg

Lindasko-erkøbt.jpg

Lindakjole-YAS-bestseller.jpg

Sorry de store billeder....

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Pinkyl said:

Så er der ikke såååååååååååååå lang tid til min mands & mit kobberbryllup :loveboard:.

Alle gæster har meldt tilbage og der er kun kommet et afbud, det er super dejligt :loveflag:. Vi glæder os suuuuuuper meget & jeg er nu glad for at vi startede i LIDT god tid med mange af tingene, da jeg pt og jah frem til januar er ophængt af eksamener & bachelor (burde slet ik sidde herinde lige nu :oops:).
Jeg har jo smidt en masse billeder, ideer mv op af diverse sko, kjoler osv osv. MEN nu er planen så, at jeg i kirken (vi skal i øvrigt tale med præsten senere idag, blir spændende at finde præcist ud af hvordan det kommer til at foregå) skal have en lang kjole på*mumler noget om at den har at passe og sidde pænt* og så skifter jeg til en anden kjole om aftenen til selve festen.

Her den kjole jeg "faldt" over også endda til en meget billig penge...gotta love H&M :thumbsupsmileyanim:.  Jeg smider billeder ind af begge kjoler. Boleroen er til udover den lange mintgrønne kjole, skoene skal på til begge kjoler....:blush:

kobbermintkjole1.jpg

kobbermintkjole2.jpg

kobbermintkjole3.jpg

kobbermint4.jpg

Lindasko-erkøbt.jpg

Lindakjole-YAS-bestseller.jpg

Sorry de store billeder....

Du vil komme til at ligne en drøm smukkesen og spændende med præsten 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Marie E said:

Du vil komme til at ligne en drøm smukkesen og spændende med præsten 

Hvor er du sød smukkesen, mange tak :loveboard::blush:.

Det var en super hyggelig snak med præsten...og lidt underligt at høre Jon sidde og sige så mange fine ting omkring mig & ham og vores ægteskab...vores op & nedture, de gode samt de hårde tider!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer