Pinkyl

Vejen til vores kobberbryllup LØRDAG D.1.10.2016

129 posts in this topic

On 14/9/2016 at 1:22 PM, Pinkyl said:

Hvor er du sød smukkesen, mange tak :loveboard::blush:.

Det var en super hyggelig snak med præsten...og lidt underligt at høre Jon sidde og sige så mange fine ting omkring mig & ham og vores ægteskab...vores op & nedture, de gode samt de hårde tider!

haha den kender jeg godt, især når ens mand ikke er særlig romantisk anlagt :floejt:

0

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3: En uge tilbage til jeres store dag :wink: til jeres kobberbryllup :cheerleader3::cheerleader3: vi glæder os ubeskriveligt  til at komme og fejre jer <3 

Edited by Marie E
0

21 hours ago, Marie E said:

:cheerleader3::cheerleader3: En uge tilbage til jeres store dag :wink: til jeres kobberbryllup :cheerleader3::cheerleader3: vi glæder os ubeskriveligt  til at komme og fejre jer <3 

Nåååååååååååå hvor ER du bare skøn smukkesen <3:loveboard:. Jaaaaaa det gør vi osse OG ikke mindst til at se jer to dejlige mennesker :thumbsupsmileyanim:<3. Betyder Så meget for os, at I tager turen herover for at fejre vores koberbryllup...TAK 

0

Nu ved jeg ikke lige hvad tid de skal velsignes men giv lige lyd hvis I skal hentes på stationen o.l. Marie :) Nu kører Diskobilen jo rigtigt igen og starter hver gang for første gang i.......... :) Var ellers lige blevet stamkunde hos DSB og brugt mere end 1.000 kr. på billetter til og fra Jylland de sidste 3-4 uger :)

0

Annonce ♥