Fiskensbryllup

Ønskeseddel - dilemma!

7 indlæg i dette emne

Okay, dilemma er måske så meget sagt. Vi kan ikke blive enige om herhjemme om vi skal sende ønskeseddel med ud i indbydelserne. Jeg synes det ville være klart det smarteste men er i tvivl det ernoget man "gør" og om det ikke bare virker lidt grådigt?? Jeg ved jo godt at folk ikke kommer til bryllup uden gave, men alligevel. Dertil kommer spørgsmålet om man skal skrive en gavekoordinator på også hvis ønskesedlen er vedlagt. Eller bruger man kun gavekoordinator hvis ønskesedlen ikke er vedlagt så denne kan udleveres af koordinatoren??

Egentlig har jeg mest lyst til at sende ønskesedlen med OG skrive en gavekoordinator på (har spurgt en veninde allerede nemlig) men er det fjollet??

First world problem I know😀

Tak for hjælpen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt at skrive i indbydelsen, at vores ønskeseddel kan fås hos min brudepige, og at hun kan kontaktes på x-mail og x-tlf. Vi bryder os ikke om ordet gavekoordinator, og vil heller ikke have at min brudepige skal "koordinere" gaverne. Så er det nemlig vi synes, at det bliver for meget. Hun skal bare udlevere ønskesedlen til dem, som efterspørger den. Men det kan selvfølgelig gøres på mange måder :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville iøvrigt nok undlade både at sende ønskeseddel med invitationen, og skrive en gavekoordinator på. Spørgsmålet er hvor meget hun kan koordinere gaverne, når folk alligevel har adgang til alle ønsker, og om folk ville bruge hende. Men igen, det kan gøres på mange måder, og I skal gøre det, som føles rigtigt for jer :-)

Redigeret af Ditorion
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vore ønskeseddel ligger på vores brylluphjemmeside, hvor de kan kontakte vores gavekoordinator og fortælle hvad de giver så vi ikke få de samme gaver - dette er oplyst i vores indbydelse under praktiske info

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har sendt vores ønskeseddel med ud i indbydelserne.

Syns man hoppe et led over de fleste vil jo gerne have en ønskeseddel og så skal de måske til og spøge en de ikke kende efter den.
kan ikke se at det er mere "grådigt" end og skrive hvem der er gavekoordinator

for som du selv skrive folk kommer jo ikke til bryllup uden en gave.

men hvis du sender den med i indbydelsen så hver helt sikker på i har alle jeres ønske med for der kan ikke komme flere ønske på som der eller kunne tilføjes. vi er kommet i tanke om et par ting vi godt kunne tænke os og have med men det er lidt forsent

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gør det at der ikke bliver sendt en ønskeseddel med ud, men som Marie E skriver, har det på vores hjemmeside. derved er vi heller ikke låst efter indbydelserne er sendt ud. Vi skriver også en gavekoordinator i både indbydelser og på hjemmesiden. Vi rejser på bryllupsrejse to dage efter brylluppet, så vi vil gerne undgå at få dobbelt gaver :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer