Darwin

Jeg har sååå svært ved at vælge

9 posts in this topic

Hej Allesammen

Jeg har så svært ved at vælge kjolen! Jeg har efterhånden været i flere forskellige butikker. Mit dilemma er nok, at jeg egentlig er lidt forelsket i både ballgown og havfrue-typerne. Så det gør det svært da jeg ikke kan beslutte om jeg vil være smuk prinsesse eller fræk diva;) Herudover har jeg endnu ikke fundet en kjole, hvor jeg kan lide alt ved den. Enten kan jeg lide overdelen eller også kan jeg lide underdelen, eller så er slæbet for langt eller udskæreingen forkert...... Puha, jeg er bange for jeg aldrig finder kjolen.

Jeg har været i:

Nicolai, her var de meget kompetente og havde et godt udvalg synes jeg - så der skal jeg nok ind igen.

Bride Fashion, der var udvalget meget småt syntes jeg.

Casa Lezar, her var de også søde og havde et fint udvalg. Jeg fandt en havfrue, som godt kunne være kjolen, men er stadig ikke sikker.

Cph Bridal, her var det fuldstændig håbløst. Utrolig smuk butik, men hende der hjalp mig var så uprofessionel. Hun famlede rundt i blinde og fandt slet ikke noget af det jeg søgte, og udvalget var meget begrænset.

Kan I anbefale et sted på sjælland, hvor de har mange ballgaown og havfruekjoler???

På forhånd tak

Edited by Darwin
0

Annonce ♥

Jeg vil anbefale lykke brudekjoler. Jeg prøvede ihvertfald en masse ballgown og havfrue modeller. Og fandt også min drømmekjole der. (:

0

Celina Christensen har nogle lidt anderledes brudekjoler og mærker man ikke kan få andre steder i Danmark. Hendes butik ligger i Roskilde.

Jeg fandt min brudekjole der :lol:

0

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Fuhrmanns i Køge, som måske er et besøg værd? Du skal nok ikke forvente Sjællands største udvalg, men de er super søde og alle kjolerne koster kun 5600,- :)

0

Annonce ♥

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Fuhrmanns i Køge, som måske er et besøg værd? Du skal nok ikke forvente Sjællands største udvalg, men de er super søde og alle kjolerne koster kun 5600,- :)

der skal jeg hen den 29 og jeg glæder mig ..... :loveshower:

0

house of brides i tåstrup

0

house of brides i tåstrup

Der var jeg, og de havde virkelig ikke noget fantastisk udvalg, specielt ikke inden for havfrue modeller! Jeg kunne heller ikke helt få fornemmelsen af hvor mange ballgown kjoler de havde!

0

Annonce ♥

Jeg har været hos Rikke Gudnitz, Maria Fekih og Celina Christensen. Alle steder har jeg fået rigtig god betjening.

Rikke Gudnitz har kun sit eget mærke, men har både prinsesseskrud og lidt mere tætte udgaver. Celina Christensen har et godt bredt udvalg, og jeg synes hun er et besøg værd. Maria Fekih har et smallere udvalg, men et helt igennem fantastisk butik - dog ingen ballgowns.

Jeg endte med en semitæt (og lidt dyr ) model fra Maria Fekih.

0