Sara88

A & S' bryllup 27 maj 2017 - Hvem følger mig op ?

73 posts in this topic

Annonce ♥

Hvad synes I om dette monogram - kan det gå an ?

Er det for stort ?

HMM:: kan ikke sætte filen ind. er det fordi det er en Word fil ?

Jeg tror ikke, du kan sætte en word-fil ind, nej. Men du kan tage et screenshot eller gemme det som et billede :)

0

Annonce ♥

Farvevalg !

Jeg er selv mest til lyse farver. Og har derfor tænkt lyserød (blush) og sølv. Elsker farven blush :)

Men tænker at det måske lige bliver en tand for piget, og det er trods alt også A`s bryllup :lol: Så derfor har jeg tænkt navyblue ind i det. Elsker simpelthen den kombination :) Og kan også se rundt omkring at den er rimelig populær

Jeg ville elske hvis A, ville vælge et blåt jakkesæt, i stedet for det sorte, som han ellers altid bruger

Vedhæfter lige lidt billeder til inspiration

0

Vi har fået vores "gem datoen kort hjem" :cheerleader3: Jeg elsker dem, og synes de er blevet så fine.

Jeg tog den nemme løsning denne gang, og bestilte dem ved Vistaprint. De er lavet som magneter, hvilket jeg synes er virkelig smart

De er blevet frankeret i dag, og sendes i morgen (Jeps, vi er i god tid)

Tilføjer billede af dem :)

post-56650-0-67637700-1456164753_thumb.j

0

Annonce ♥

Puha det er længe siden jeg har skrevet her. Men der er heller ikke sket det store. Vi har jo stadig lang vej igen :) 

i fredags havde vi milepæl. 1 år til den store dag ❤️ 

Det eneste som er sket siden sidst er at jeg har bestilt et strømpebånd over eBay med traktor på (min kommende mand kører meget traktor) men blev egentlig lidt skuffet da jeg modtog det, så er på jagt efter et nyt :)

image.png

0

Hvem følger mig op ??!

min far lever jo ikke mere og derfor skal jeg finde en anden til at følge mig op. 

Jeg har 2 ældre brødre som jeg har haft i spil og jeg er ret enig med mig selv om at det skal være en af dem. Jeg kan bare ikke vælge den ene frem for den anden :/ muligheden er jo at de begge gør det, jeg synes bare det set forkert ud men en på hver side. Men jeg har stadig den mulighed åben. 

en anden mulighed er at den enten følger mig halvvejs op, hvor den anden overtager og følger mig resten af vejen :) eneste minus ved det, er at kirken ikke er Så lang 

0

Annonce ♥

Hvem følger mig op ??!

min far lever jo ikke mere og derfor skal jeg finde en anden til at følge mig op. 

Jeg har 2 ældre brødre som jeg har haft i spil og jeg er ret enig med mig selv om at det skal være en af dem. Jeg kan bare ikke vælge den ene frem for den anden :/ muligheden er jo at de begge gør det, jeg synes bare det set forkert ud men en på hver side. Men jeg har stadig den mulighed åben. 

en anden mulighed er at den enten følger mig halvvejs op, hvor den anden overtager og følger mig resten af vejen  eneste minus ved det, er at kirken ikke er Så lang 

0

1 hour ago, Marie E said:

synes sagens du kan ha begge dine brødre til at følge dig op, og tror de vil være meget beæret over det, Ellers så kan din mor også følge dig op

Min mor lever desværre heller ikke mere :( 

der er slet infen tvivl om at det skal være mine brødre, det er mere måden jeg er i tvivl om pt :)

0

Annonce ♥

2 hours ago, Sara88 said:

Min mor lever desværre heller ikke mere :( 

der er slet infen tvivl om at det skal være mine brødre, det er mere måden jeg er i tvivl om pt :)

årh det er jeg ked af at hører, håber inderligt at du finder en løsning, jeg ville personligt nok ha valgt den hvor de går på hver sin side af mig <3 

0

On ‎29‎-‎05‎-‎2016 at 1:02 PM, Sara88 said:

Hvem følger mig op ??!

en anden mulighed er at den enten følger mig halvvejs op, hvor den anden overtager og følger mig resten af vejen  eneste minus ved det, er at kirken ikke er Så lang 

Det afhænger nok også lidt af, hvor meget plads, der er i midtergangen i kirken. Og hvis du synes, at det bliver for trangt, så er mulighed 2 jo den rigtige at gå efter :)

0

Annonce ♥