stripesAddict

Bryllup ved fjorden 30.07.16

27 indlæg i dette emne

Stort tillykke med det kommende bryllup og selvfølgelig den helt fantastiske kjole, som jeg jo også selv bar. Det er lidt mærkeligt at en anden skal have "min" kjole :D hehe men helt forståeligt, den er så flot. Jeg havde også en kort skiftekjole og det var jeg så glad for - vi dansede hele natten og det var skønt at have benene fri :)

Tak skal du have :kiss: jeg forstår dig godt - jeg havde det altså også lidt mærkeligt med det, fordi det jo er "din" kjole og du bar den så smukt, men på samme tid var det altså bare kjolEN!

Som du er inde på tror jeg dog det bliver rart med en kortere model til om aftenen, så den beslutning er jeg rigtig glad for - og jeg er SÅ forelsket i den korte også, så det var en ret nem beslutning.

er glad for at have inspireret - og det skal selvfølgelig være "jer" når det lige var den der gik i hjertet. Din skiftekjole er så flot!!
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres kommende bryllup - og hyggelig planlægningstråd :)
Jeg har ikke svar på dine spørgsmål ang. kopicenter eller gæt på pris, men vil bare lige sige, at jeg synes, det lyder fantastisk hyggeligt med grill i haven om aftenen :thumbsupsmileyanim: Personligt (fordi alle ikke holder bryllup på denne måde) og ikke mindst lyder det romantisk :heart:
Jeg er sikker på, at det kan gøre rimelig billigt - jeg var til et bryllup for 4 år siden hos et vennepar. Vi var ca. 60 gæster. Ingen forret. Hovedret var to slagtere ved en grill, der grillede det kød, hver især gerne ville have (der var et rimeligt udvalg). Dertil salater, kartofler og brød (buffet), som de selv havde stået for. Desserten var bryllupskagen. Drikkevarerne var købt i Tyskland. Jukebox til festen. Og hjemmesyet kjoler til brud og 6 brudepiger. Deres bryllup kostede 25.000 kr. i alt. Så tænker også I kan gøre det rimeligt billigt :)

Og hvis det er godt vejr, kan I lave bål senere og grille skumfiduser ;)

Lyder total hyggeligt altså :)

Vi skal også selv giftes udendørs - og glæder mig rigtig meget til det :) Det eneste, jeg ikke kan arrangere mig ud af og styre, er vejret, og det er en lille smule angstprovokerende...

Og ja, behagesygen plager også mig lidt, og det er jo virkelig åndsvagt! Vi holder også et lidt utraditionel bryllup - ihvertfald low-key med helstegt pattegris og ingen forret. Men gourmet-mad siger os bare ikke rigtig noget.

God fornøjelse med planlægningen - jeg glæder mig til at følge med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer