Sophia Nielsen

Overraskelse til gæsterne

43 posts in this topic

Hej alle brude og kommende brude :)

Jeg skal giftes den 24. juni 2017 (jeg ved der er laaaang tid til endnu), men min kæreste og jeg kunne godt tænke os at overraske vores gæster med noget på bryllupsdagen. Det kan være i kirken, til receptionen under middagen eller til festen, både indslag af os, andre eller noget helt tredje. Men vi mangler inspiration til dette. Tænkte at der måske var nogle der havde nogle gode idéer til overraskelse/indslag til gæsterne?

Ser frem til at læse en masse gode forslag :)

Hilsen Sophia

0

Annonce ♥

En anderledes brudevals hvor I koreograferer en fed dans måske?

0

Vi har været til et bryllup hvor der var en tryllekunstner, det var en stor succes hos både voksne og børn

0

Annonce ♥

en skør tjener der laver fis med gæsterne

Hvis man vælger den løsning så er det meget vigtigt at vedkommende kender "grænsen" og at vi taler i et begrænset tidsrum. Sidst men ikke mindst er det vigtigt at man har personalet på stedet med inde over.

0

Tak for jeres gode bud :)
Jeg søger stadig flere bud til underholdning !

0

en skør tjener der laver fis med gæsterne

Hvis man vælger den løsning så er det meget vigtigt at vedkommende kender "grænsen" og at vi taler i et begrænset tidsrum. Sidst men ikke mindst er det vigtigt at man har personalet på stedet med inde over.

ja selvfølgelig - tror nu også en skør tjener ville have svært ved at snige sig ind uden at det rigtige personale ville opdage det ;) men det skal selvfølgelig koordineres så klart

0

stand up underholdning kunne være generelt om det at blive gift eller mere personligt om jer

0

Annonce ♥

Generelt tror jeg at jeg selv ville vælge receptionen....

Kirken synes jeg fortjener den højtidelighed som der er og til festen er der som regel rigtig mange indslag og ja det går bare hurtigt

0

Drømte selv om lidt jazz til receptionen, men kunne ikke lige få det til at passe

0

God idé med at vælge receptionen :)
Men hvad kunne der være af underholdning / overraskelse til gæsterne under receptionen ?

Hvis det ikke bliver til receptionen så bliver det måske i kirken men så kun en overraskelse fra mig til min kommende mand, med en sanger :)

0

Fedt Martin .:) Vedr. den med skøre tjenere så har jeg faktisk eksempler på at personalet ikke har været orienteret. De kommer jo bare ind "uanmeldt". I andre tilfælde har jeg oplevet at de ikke lige har haft føling med at det måske ikke var så smart at de gik på samtidig med at personalet skulle servere en isdessert eller ikke har kendt deres begrænsning som nævnt ovenfor. Men naturligvis har jeg også gode eksempler. Et godt bud på opgaven kunne være Tjenerstaben.

0

Annonce ♥

Hej! Jeg har selv tænkt på at lave et eller andet ekstraordinært på vores bryllupsdag. Jeg har fundet ham her: http://www.gangifesten.dk/. Jeg kender ham ikke eller har hørt om ham. Men det lyder altså ret sjovt det han laver.

0

Det med pølsevognen har vi allerede i tankerne faktisk :-)

0

Efter middagen spiller min forlovede og jeg op til en kort dans, og får en folkedanser veninde ud og lærer gæsterne "pigernes fornøjelse" som er en rundkredsdans :)

0

Er I ude noget "standup"/tryllekunst så kunne Peter Nørgaard være et godt bud. Han var med i vild med talent sidste år og der fængede han ikke lige her, men det ændrede sig efter at jeg havde lavet nogle arrangementer med ham efterfølgende. Han kan virkelig skabe stemning og få folk til at føle sig godt tilpas. Selvom han er helt nede på jorden så koster han jo noget men måske kan man være heldig at det kan passes ind i et program.

0

Annonce ♥

Tak for jeres bud. Jeg tror jeg ender med at overraske min kommende mand i stedet OG resten af gæsterne med en solist i kirken evt. :)

0

Passer måske også bedre ind tidsmæssigt for tidsplanen til et bryllup og en bryllupsmiddag er som regel meget presset og det kan "receptionerne" også være hvis brudeparret er ude og blive fotograferet 1,5 time undervejs (og også godt vil se det).

0

I kirken har jeg arrangeret overraskelse for min kommende mand og gæsterne, der kommer Jakob Sveistrup og synger.. Om aftenen kommer der en -overraskelse til gæsterne der har vi nemlig bestilt professionel fyrværkeri hos Krudtkongen..

Vi skal giftes d. 20/8-16

0

I kirken har jeg arrangeret overraskelse for min kommende mand og gæsterne, der kommer Jakob Sveistrup og synger.. Om aftenen kommer der en -overraskelse til gæsterne der har vi nemlig bestilt professionel fyrværkeri hos Krudtkongen..

Vi skal giftes d. 20/8-16

Ej hvor fedt Marianne!

og ang. sang i kirken, hvornår har du planer om at der skal synges? Jeg er nemlig lidt i tvivl om hvornår jeg vil have solisten til at synge :)

God idé med fyrværkeri! Må jeg spørge hvor meget det koster?

0

Annonce ♥

Passer måske også bedre ind tidsmæssigt for tidsplanen til et bryllup og en bryllupsmiddag er som regel meget presset og det kan "receptionerne" også være hvis brudeparret er ude og blive fotograferet 1,5 time undervejs (og også godt vil se det).

Jeps, det tænker jeg nemlig også, der er ret meget der skal nås + det tager 1 time fra kirke til lokation, hvor der både skal være reception og fest, så der går også lidt tid med transport :)

0

Jamen han skal synge You raise me up når vi har sagt ja til hinanden, så kommer han gående ind imens han synger også skal han synge jeg tænder på dig inden vi går ud af kirken.. Fyrværkeriet koster ca 17.000kr også er det inkl vores forbogstaver og hjerter

0

Fedt! Jeg har også overvejet om der skal synges "You Raise Me Up" men er ikke endelig besluttet endnu, det er først den 24. juni 2017 :)

Men jeg havde overvejet at solisten skulle synge når jeg gik op af kirkegulvet. Men det er faktisk en god idé med at solisten kommer ind efter man har sagt ja også. Den idé tror jeg lige jeg hapser med i overvejelserne :)

Det lyder virkelig flot med jeres bogstaver og hjerter. Desværre er det for dyrt til vores budget :(

0

Det er også på det sted i vielsen, hvor de fleste soloindslag finder sted :) Lige efter brudeparret har sat sig på deres pladser :)

0