Sophia Nielsen

Overraskelse til gæsterne

43 indlæg i dette emne

Tak for råddet! Jeg heller også mest til dette tidspunkt :-)

Men sådan rent teknisk, hvordan ved sangeren at hun/han skal komme ind på det rigtige tidspunkt? Han/hun må jo ikke blive afsløret når det er en overraskelse for alle inkl min forlovede ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for råddet! Jeg heller også mest til dette tidspunkt :-)

Men sådan rent teknisk, hvordan ved sangeren at hun/han skal komme ind på det rigtige tidspunkt? Han/hun må jo ikke blive afsløret når det er en overraskelse for alle inkl min forlovede ?

Du aftaler med sangeren, at vedkommende er en overraskelse for ALLE. Så kan der ske en af to ting:

1) At sangeren møder op i god tid før vielsen, for lige at fornemme rummet, varme op og aftale evt. tekniske ting med personalet. Sangeren får anvist et sted, hvor vedkommende kan være til vielsen går i gang.

2) Sangeren møder 2-3 minutter efter vielsen er gået i gang.

I begge tilfælde venter sangeren enten i våbenhus eller måske et korrum, hvis det er i kirken. Men under alle omstændigheder, så hjælper personalet vedkommende :) Så det skal du ikke bekymre dig om :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En anderledes brudevals hvor I koreograferer en fed dans måske?

Det er nemlig en rigtigt fed gimmick. Det er blevet temmelig populært at gøre, så det er ikke så unikt som det har været. Det overrasker dog alligevel de fleste gæster.

Når I først skal giftes i 2017 har I jo MASSER af tid til at sammensætte en super fed koreografi. :D

Den skøre tjener/fotograf har jeg også før oplevet - det fungerer super, super godt. Folk fatter slet ikke hvad der sker for vedkommende ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En anderledes brudevals hvor I koreograferer en fed dans måske?

Det er nemlig en rigtigt fed gimmick. Det er blevet temmelig populært at gøre, så det er ikke så unikt som det har været. Det overrasker dog alligevel de fleste gæster.

Når I først skal giftes i 2017 har I jo MASSER af tid til at sammensætte en super fed koreografi. :D

Den skøre tjener/fotograf har jeg også før oplevet - det fungerer super, super godt. Folk fatter slet ikke hvad der sker for vedkommende ;)

Jeg har overvejet det med en anderledes brudevals. Men desværre så HADER jeg at danse og er ikke særlig god til det. Så tror desværre ikke jeg er helt på den :)

Den skøre tjener eller fotograf er ikke noget for os, og det passer ikke ind i rammerne for bryllupper, men tak for buddet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En anderledes brudevals hvor I koreograferer en fed dans måske?

Det er nemlig en rigtigt fed gimmick. Det er blevet temmelig populært at gøre, så det er ikke så unikt som det har været. Det overrasker dog alligevel de fleste gæster.

Når I først skal giftes i 2017 har I jo MASSER af tid til at sammensætte en super fed koreografi. :D

Den skøre tjener/fotograf har jeg også før oplevet - det fungerer super, super godt. Folk fatter slet ikke hvad der sker for vedkommende ;)

Jeg har overvejet det med en anderledes brudevals. Men desværre så HADER jeg at danse og er ikke særlig god til det. Så tror desværre ikke jeg er helt på den :)

Den skøre tjener eller fotograf er ikke noget for os, og det passer ikke ind i rammerne for bryllupper, men tak for buddet :)

Haha, jeg er også en elendig danser - har endda forsøgt mig med standarddans sammen med fruen - dog uden held :P

Fair nok med den gakkede "entertainer". Det er slet ikke alle steder det vil passe ind. Glæder mig til at høre hvordan din overraskelse til manden ender med at blive :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En anderledes brudevals hvor I koreograferer en fed dans måske?

Det er nemlig en rigtigt fed gimmick. Det er blevet temmelig populært at gøre, så det er ikke så unikt som det har været. Det overrasker dog alligevel de fleste gæster.

Når I først skal giftes i 2017 har I jo MASSER af tid til at sammensætte en super fed koreografi. :D

Den skøre tjener/fotograf har jeg også før oplevet - det fungerer super, super godt. Folk fatter slet ikke hvad der sker for vedkommende ;)

Jeg har overvejet det med en anderledes brudevals. Men desværre så HADER jeg at danse og er ikke særlig god til det. Så tror desværre ikke jeg er helt på den :)

Den skøre tjener eller fotograf er ikke noget for os, og det passer ikke ind i rammerne for bryllupper, men tak for buddet :)

Haha, jeg er også en elendig danser - har endda forsøgt mig med standarddans sammen med fruen - dog uden held :P

Fair nok med den gakkede "entertainer". Det er slet ikke alle steder det vil passe ind. Glæder mig til at høre hvordan din overraskelse til manden ender med at blive :)

Jeg danser meget sjældent, men er ved at forberede mig på at jeg jo er nødt til at danse til mit eget bryllup, sådan er det bare. Desværre så danser min kæreste meget bedre end jeg og har generelt bare mere rytme, så jeg skal i skarp træning for at overgå ham :)

Jeg glæder mig også til at se hvordan det ender, ha ha :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den skøre tjener eller fotograf er ikke noget for os, og det passer ikke ind i rammerne for bryllupper, men tak for buddet :)

Jeg er 100% enig. Det kan være fint til en firmafest, en uformel rund fødselsdag, et kobberbryllup eller andet men lige ved et bryllup er der så meget pres på tidsplanen i forvejen at det nemt vil komme til at virke malplaceret. Selvom et bryllup ikke behøver at have brudeparret 100% i fokus hele tiden, så vil sådan et indslag alligevel være et indslag som ikke har nogen relevans til brudeparret og dermed bryde den linje der kan siges at være forbundet med en bryllupsfest.

Alternative brudevalse er ikke noget nyt fænomen. Det har været populært de sidste 10 år men forskellen fra tidligere er at det i dag er blevet mere almindeligt som Alexander også skriver. Tidligere oplevede vi af og til at der var brude som fortrød i sidste øjeblik og ikke turde gennemføre det. Det gør dem der vælger at gøre det i dag. Hvad brudevalsen angår så får brudeparrene typisk som regel max. lov til at danse 1 - 1,5 minut. Derfor er det også vigtigt når man laver disse alternative brudevalse at "knækket" ikke kommer for sent. Jeg husker et bryllup hvor de selv havde lavet en alternativ brudevals hvor skiftet skulle ske efter 2 minutter. Der måtte jeg inden tage mikrofonen i brug og humoristisk henstille til at folk gav dem tid da de havde øvet sig meget. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hyret en fotograf og en tjener fra Undercoverservice. De er ufrivilligt komiske hvilket er super underholdende og så giver det alle et fælles samtale emne. Fotografen har vi oplevet til en konfirmation, hvor han bare var super god og sjov. Jeg glæder mig rigtig meget, da det indtilvidere er den bedste fest underholdning jeg har oplevet. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har hyret en fotograf og en tjener fra Undercoverservice. De er ufrivilligt komiske hvilket er super underholdende og så giver det alle et fælles samtale emne. Fotografen har vi oplevet til en konfirmation, hvor han bare var super god og sjov. Jeg glæder mig rigtig meget, da det indtilvidere er den bedste fest underholdning jeg har oplevet. :lol:

Det er nemlig også Undercoverservice jeg har oplevet. De er EKSTREMT dygtige. Jeg er ikke enig i at >det ikke passer til et bryllup<. Så firkantet synes jeg slet ikke at man kan sige det, Bent.

Bryllupper er SÅ forskellige. Nogle meget formelle. Nogle totalt uformelle. Og de fleste lige derimellem. Lige præcis Undercoverservice fungerer som et vildt godt indslag, og fjerner ikke fokus fra brudeparret eller lign. :)

En anderledes brudevals hvor I koreograferer en fed dans måske?

Det er nemlig en rigtigt fed gimmick. Det er blevet temmelig populært at gøre, så det er ikke så unikt som det har været. Det overrasker dog alligevel de fleste gæster.

Når I først skal giftes i 2017 har I jo MASSER af tid til at sammensætte en super fed koreografi. :D

Den skøre tjener/fotograf har jeg også før oplevet - det fungerer super, super godt. Folk fatter slet ikke hvad der sker for vedkommende ;)

Jeg har overvejet det med en anderledes brudevals. Men desværre så HADER jeg at danse og er ikke særlig god til det. Så tror desværre ikke jeg er helt på den :)

Den skøre tjener eller fotograf er ikke noget for os, og det passer ikke ind i rammerne for bryllupper, men tak for buddet :)

Haha, jeg er også en elendig danser - har endda forsøgt mig med standarddans sammen med fruen - dog uden held :P

Fair nok med den gakkede "entertainer". Det er slet ikke alle steder det vil passe ind. Glæder mig til at høre hvordan din overraskelse til manden ender med at blive :)

Jeg danser meget sjældent, men er ved at forberede mig på at jeg jo er nødt til at danse til mit eget bryllup, sådan er det bare. Desværre så danser min kæreste meget bedre end jeg og har generelt bare mere rytme, så jeg skal i skarp træning for at overgå ham :)

Jeg glæder mig også til at se hvordan det ender, ha ha :)

Haha. Fedt at han er super rytmisk. Så kan det ikke gå helt galt - i valsen er det jo i den grad manden som fører. Og så lyder det også til at give dig blod på tanden ift. at få øvet :D

Du må love at give en opdatering med hvad du præcist endte med at gøre og ikke mindst hvordan det gik :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nemlig også Undercoverservice jeg har oplevet. De er EKSTREMT dygtige. Jeg er ikke enig i at >det ikke passer til et bryllup<. Så firkantet synes jeg slet ikke at man kan sige det, Bent.

Bryllupper er SÅ forskellige. Nogle meget formelle. Nogle totalt uformelle. Og de fleste lige derimellem. Lige præcis Undercoverservice fungerer som et vildt godt indslag, og fjerner ikke fokus fra brudeparret eller lign. :)

Jeg er selv ude til mere end 25-30 bryllupsfester årligt (fra start til slut). Mere kan det typisk ikke blive til da der også er bud efter mig til andet end bryllupsfester. Ja bryllupsfester er meget forskellige og for de flestes vedkommende også uformelle nok til at kunne rumme sådanne ting. Jeg er heller ikke så bange for det med manglende fokus på brudeparret. Men hvis der er noget som går igen for alle bryllupsfester så er det at der er nogle tidsmæssige faktorer der skal overholdes. Ikke mindst af hensyn til personale servering + et ønske om en ikke for langstrakt middag. Derfor bør man være meget påpasselig med indslag som varer meget mere end 15 minutter under middagen. Jeg har set for mange eksempler på sådanne indslag hvor vi taler 30 min. - 1 time. Udover at det ødelægger hele tidsplanen har jeg også set eksempler på at gæsterne ganske enkelt er faldet fra fordi nok var nok. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ideen med fx Undercover service er jo netop, at det ikke fungerer som et indslag, men blender naturligt ind og skaber sjov og stemning ved de forskellige borde.

Ja, det er selvfølgelig smart når han skal føre :)

Jeg skal nok give opdatering når jeg engang når så langt til at blive gift (syntes det ligger langt ude i fremtiden) :)

Bare vent. Det går hurtigere end du tror.

Før du ved af det sidder du og får sat hår og er på vej til kirken :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg såmænd helt med på. Har været ude med Tjenerstaben m.fl. flere gange, men det betyder også at der ikke rigtig kan ske andet i den periode hvor de er på, herunder afholdelse af taler og indslag ligesom at mange vil være betænkelige ved at holde rygepause der. Men der er ingen regler for hvad man som brudepar kan og ikke kan og man skal gøre det som man selv syntes er det rigtige. Man skal ikke gøre det fordi man ikke forventer at der kommer mange indslag for det holder sjældent stik. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer