Sophia Nielsen

Overraskelse til gæsterne

10 indlæg i dette emne

Hej alle kommende brude :)

Jeg skal giftes den 24. juni 2017 (jeg ved der er laaaang tid til endnu), men min kæreste og jeg kunne godt tænke os at overraske vores gæster med noget på bryllupsdagen. Det kan være i kirken, til receptionen under middagen eller til festen, både indslag af os, andre eller noget helt tredje. Men vi mangler inspiration til dette. Tænkte at der måske var nogle der havde nogle gode idéer til overraskelse/indslag til gæsterne?

Ser frem til at læse en masse gode forslag :)

Hilsen Sophia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer jo helt an på konteksten, og hvilken form for fest I skal holde.

Der er jo alt muligt fra en falsk præst (går ikke i kirken) til ballet dansere der danser ind foran dig, til flashmob til receptionen. Men igen, det kommer helt an på hvilken form for fest I vil holde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget åben for konkrete idéer på nuværende tidspunkt, da der er et stykke tid til at planlægge det i. Og det behøver ikke passe ind i festen tema som sådan :)
Så fyr gerne løs gode idéer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at det kunne være sjovt med en overraskelse som gæsterne skal være en del af, og ikke bare kigge på.

F.eks kunne der komme en og lære selskabet noget, som f.eks Line-dans. Det har jeg prøvet - godt nok til en rund fødselsdag - men alle havde det rigtig sjovt med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En alternativ brudevals måske :) Selvom det efterhånden ses ret ofte. Linedance m.v. og andre længere indslag vil jeg umiddelbart fraråde medmindre der er nogle timer i overskud inden middagen. Når middagen først er startet er der normalt rigeligt pres på tiden .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer