HenryBM

Skal smide 15 kg, helst på 2-3 måneder

8 posts in this topic

Hej piger

Jeg skal giftes 10092016 og jeg vil rigtig gerne smide 15 kg, men jeg vil jo helst smide dem, inden jeg skal ud og se på kjole, ellers tror jeg slet ikke kan kan finde en som jeg synes er pæn.. Hvad gør i andre, køber i en kjole og så taber jer efter og får den syet ind?

Henriette :biggrin:

0

Annonce ♥

Det er ikke for at ligge pres, men jeg bestilte min kjole i december måned, og jeg skal giftes en måned før dig. Så du skal være bevidst om de ca 4 måneders ventetid på kjole. Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå du gerne vil tabe kiloene hurtigt, MEN. jo hurtigere det går med at smide dem, jo hurtigere går det som regel også med at tage dem på igen..

Jeg vil anbefale du regner med ca 0,5-1 kg om ugen, ved at gå ned i kcal indtag, og spise flere grøntsager. Hvis du ikke har tid til at træne, så skal kosten være din 1. prioritet!

Gå igang med projekt vægttab nu, og tag ud og kig på kjoler samtidig, når man begynder at tage hånd om sin krop, får man den bonus med i hatten, at man faktisk begynder at kunne lide hvad det er man ser! :)

God fornøjelse!

1

Annonce ♥

Kunne det være en mulighed, at finde en træningspartner og så dyrke noget motion 2-3 gange om ugen?

Det behøver jo ikke være i et motionscenter. Det kan være motionsboksetræning, fodbold, håndbold eller noget helt fjerde. Det vigtige er bare at give den gas og få pulten godt op.

Kombinerer du dette med sund kost, så skal du bare se løjer ;)

0

For 1½ måned siden fjernede jeg alt gluten, sukker, stivelse og laktose fra min kost.

Portions anrettede min mad således at: ½ af tallerkenen er grøntsager/salat, ¼ kød og ¼ quinoa

spiser en del grøntsager og magert kød (kylling, kalkun, oksekød 3-6%, fisk) istedet for kartofler, pasta og ris, spiser jeg quinoa og det mætter en hel del, eller laver noget rodfrugt puré, som en salgs erstatning for kartofler. Mht. brød, bager jeg glutenfrit.

Tabte 6,5 kg på ca. 1½ måned

Edited by Frk_Æblekind
0

15 kg på den tid - det er noget af et mål. :-)) jeg ville godt smide omkring 5 men det ved jeg ikke om jeg når - og jeg skal giftes i august. :-)) Men jeg er heller ikke til det der med at springe på en kur hvor alt forbydes - jeg ville simpelthen ikke kunne leve uden pasta, ris, sukker osv. Så det er mere motion for mit vedkommende :-)

Jeg har købt kjole - den passer næsen nu - en den var på tilbud 9000 ned til 3500 så der slog jeg til. Den kan lige knap lynes i ryggen - derfor de 4-5 kg. Men jeg helgarderede for den kan bindes med bindebånd hvis ikke jeg når at tabe mig så den kan lynes :-))

Men ja mht. kjole skal du nok igang nu, for hvis den skal lægges op o.l. så skal du være ude i god tid med mindre du selv kan.

0

Annonce ♥