Charlotte120491

Charlotte og Lasses bryllup 01.10.16

15 indlæg i dette emne

Velkommen :)



Velkommen til min bryllupsplanlægning :).


Vi er et godt stykke henne i planlægningen, men nu skriver jeg det meste ind over flere gange, så andre har mulighed for at blive inspireret af vores kommende bryllup!



Frieri: 29. september 2015


Dato for bryllup: 1. oktober 2016


Type vielse: borgerlig


Sted: Næsby Strand Natur- og Friluftscenter


Budget: ca. 50.000 kroner


Antal gæster: 40




Lidt om os:



Jeg er 24 (snart 25) år, og min kommende mand har lige rundet de 27!


Vi har været kærester siden jeg startede i gymnasiet i 2007, så nu har vi været sammen i over 8 år!


Redigeret af Charlotte120491
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frieriet



Lasse og jeg er meget glade for naturoplevelser, og for 4 år siden tog vi i Dyrehaven for at opleve kronhjortene i brunst. Det var en fantastisk oplevelse, og vi har været der hvert år efterfølgende, og derfor var 2015 ingen undtagelse!


Tirsdag den 29. september havde jeg tidligt fri, og vejret var bare alt for fantastisk, og derfor besluttede vi, at vi skulle i Dyrehaven. Lasse havde lavet en lækker græskarsuppe, som er vores yndlingssuppe, og så havde han pakket trangia i en picnic-taske, som vi lige havde fået af vores naboer.


Vi cyklede vi stationen og tog toget derud, og så cyklede vi ellers rundt i Dyrehaven og stoppede, når vi så nogle kronhjorte.


Omkring kl. 17.30 var vi ved at blive sultne! Vi aftalte, at vi var nødt til at spise i solen, da det meget hurtigt blev for køligt i skyggen. Vi cyklede derfor rundt i noget tid for at finde den perfekte plads at spise på. De sidste par år har vi bare siddet på væltede træer eller bænke, men i år havde vi taget vores picnic tæppe med.


Vi kom til Eremitagesletten, som lå badet i den flotteste efterårssol. Vi cyklede lidt rundt på den store slette for at finde et godt sted, hvor vi forhåbentlig kunne se på kronhjortene imens! Men det kunne desværre ikke lade sig gøre. Vi fandt en lille høj ude badet i sol i siden af sletten, hvor der stod et kæmpe stort flot egetræ på. Vi blev enige om, at det var et rigtig flot sted, hvor vi også både kunne se vandet og Eremitageslottet. Og når vi nu ikke kunne være tæt på kronhjortene, så var det da altid noget, at vi stadig kunne høre dem!


Jeg havde en kikkert med (vi er blevet ret glade for at kigge på fugle - ved det, vi er sgu gamle af vores alder ;) ), og jeg tog den op for at se, om jeg kunne få øje på kronhjortene ude i horisonten, imens Lasse slog picnictæppe ud og gjorde mad klar - troede jeg! Han prikker mig på skulderen, og jeg vil derfor fortælle ham, at jeg kan se dem og vise ham dem, men da jeg vender mig om, sidder han på knæ med den fineste rind i hånden!


Og så kommer de fantastiske ord: "Du er kvinden i mit liv. Jeg elsker dig overalt. Jeg vil være sammen med dig for evigt! Vil du gifte dig med mig?". Og det kan I lige tro, at jeg gerne ville! :).



Lige efter syntes vi begge, at det var vildt underligt og alt for voksent og slet ikke noget, som vi skulle være en del af!


Men vi var stadig glade og blev helt forelskede. Og da vi efter 15-20 minutter var færdige med at kigge hinanden i øjnene og kysse hinanden hele tiden, får vi kigget op - og små 70 meter fra os står en kronhjorte-han med 10 hunner! Bag os var der hegn og det samme til venstre, så vi blev meget opmærksomme på dem. Vi havde overhovedet ikke bemærket dem i vores forelskelses-kuller!


Det ender med, at hjortene kommer alt for tæt på, så vi vælger at pakke det hele sammen og sætte os 50 meter længere væk på en bænk lige ved stien, hvor vi så varmer vores lækre supper - og hvor heldige kan vi være: i tasken var der en flaske bobler, som vi kunne sidde og dele og fejre det store skridt i vores forhold!


Redigeret af Charlotte120491
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farvetema



Vi har lidt rundt omkring, før vi valgte et endeligt tema.


Vi overvejede meget at lave et efterårstema ud af det, fordi vi holdet det i oktober, men jeg prøvede at følge med naturens udvikling i oktober, og desværre blev træernes blade først gule i midten/slutningen af oktober, så derfor røg temaet lidt.


Jeg syntes derfor, at vi skulle gå efter det romantiske look i stedet, og det var min dejlige kæreste med på.


Vi har derfor valgt farverne: Sort, hvid og rød.


De farver er bare lige mig! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationer, bordkort og menukort



Vi har for længst bestemt os for vores design på invitationer, menukort og bordkort.


Jeg har fået lov til at give den hele armen i forhold til at snakke om bryllup og prøve alt muligt af!


Vi aftalte, at jeg skulle lave 2-3 forskellige invitationer, og så kunne Lasse se dem og vurdere, hvad han besked kunne lide. Han er ikke så god til at forestille sig ting, men når han ser det i virkeligheden, er han altid god til at komme med god og konstruktiv kritik, og så finder vi altid en god løsning for os begge :)


Jeg lavede derfor 3 forskellige invitationer, og selvfølgelig vælger manden den, som jeg mindst kunne lide ;).


Vi snakkede meget frem og tilbage om, hvad der var galt med den, og jeg kunne ikke rigtig forklare det - den strålede bare ikke af bryllup og romantik! Men min søde mand var indstillet på, at vi skulle lave den, så vi begge kunne lide den, for den var mere personlig end de andre, fordi der var et billede af os fra vores forlovelsesdag på.


Vi gik derfor i krig med invitationen og prøvede en masse forskelligt, og vi endte med dette, som jeg er SÅ tilfreds med (Det er selvfølgelig kun prototyper, og derfor ser det ikke helt så pænt ud endnu)



Jeg kan ikke lige helt finde ud af alt det der hurlumhej med at lægge billeder ind i teksten osv, så I må kigge på billederne nedenunder.


Og så har jeg lige lagt et billede ind af, hvordan bordkortene kommer til at se ud!


Menukortene kommer til at stå i nogle billederammer med fod fra Ikea på bordene.


post-78103-0-10230000-1453370031_thumb.j

post-78103-0-53647200-1453370036_thumb.j

post-78103-0-26528800-1453370496_thumb.p

Redigeret af Charlotte120491
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :biggrin: !

Sikke et dejligt frieri, det lyder ihvertfald som om det var rigtig afslappet og bare jer i to-somheden :) !

Glæder mig til at læse med på din tråd - jeg har også selv lavet en tråd lidt sent, hvor jeg så allerede havde/har styr på en masse ting, men det giver også en masse ro, for så kan man bare proppe det ind efterhånden som man har tid :) .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det kommende bryllup :biggrin: !

Sikke et dejligt frieri, det lyder ihvertfald som om det var rigtig afslappet og bare jer i to-somheden :) !

Glæder mig til at læse med på din tråd - jeg har også selv lavet en tråd lidt sent, hvor jeg så allerede havde/har styr på en masse ting, men det giver også en masse ro, for så kan man bare proppe det ind efterhånden som man har tid :) .

Frieriet var bare HELT perfekt til os og symboliserede ret meget af vores forhold, så jeg kunne ikke have drømt om noget bedre!

Jeg kunne se, at jeg faktisk glemte at skrive afslutningen på frieriet, så det er lige kommet på ;).

Jeg vil da straks hoppe ind og se din tråd også :).

Jeg synes i hvertfald, at det skaber en anden rød tråd i ens indlæg, når der er mere styr på det fra start af - ellers kan det til tider godt blive lidt rodet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det kommende bryllup :biggrin: !

Sikke et dejligt frieri, det lyder ihvertfald som om det var rigtig afslappet og bare jer i to-somheden :) !

Glæder mig til at læse med på din tråd - jeg har også selv lavet en tråd lidt sent, hvor jeg så allerede havde/har styr på en masse ting, men det giver også en masse ro, for så kan man bare proppe det ind efterhånden som man har tid :) .

Frieriet var bare HELT perfekt til os og symboliserede ret meget af vores forhold, så jeg kunne ikke have drømt om noget bedre!

Jeg kunne se, at jeg faktisk glemte at skrive afslutningen på frieriet, så det er lige kommet på ;).

Jeg vil da straks hoppe ind og se din tråd også :).

Jeg synes i hvertfald, at det skaber en anden rød tråd i ens indlæg, når der er mere styr på det fra start af - ellers kan det til tider godt blive lidt rodet.

Det er også sådan det skal være :) - skulle da lige have slutningen med også, og kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, kan næsten forestille mig, at i er blevet overbegloet af den her kronhjort og hans skare af hunner :biggrin: ! Men okay, så fik i også set dem meget tæt på :) .

Det skal du være så velkommen til :) . Ja det har du ihvertfald ret i :) .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vielse og feststed



Vi har valgt, at vi ikke skal giftes i kirke, selvom jeg altid har drømt at blive gift i Maribo Domkirke, hvor jeg er døbt og konfirmeret, og mine forældre er blevet gift der. Men da min kommende mand ikke er kristen og ville have det rigtig underligt ved at stå i en kirke, så har vi fundet en anden løsning.


Jeg vil nemlig ikke giftes på rådhuset under nogen omstændigheder - det er bare ikke romantisk nok til mig.


Vi har derfor valgt, at min ene veninde skal vie os. Hun er kommunalbestyrelsesmedlem, og derfor kan hun få tilladelse til at vie os. Vi spurgte hende, og hun svarede med det samme ja med tårerne trillende ned ad kinderne :). Det var rigtig fedt og specielt at kunne spørge så tæt en veninde om det, som har kendt os de sidste 5-6 år.



Grundet det sted vi holder festen, har vi valgt, at vielsen skal foregå der også - der er de skønneste muligheder for at få en flot vielse. Vi kan både vies på stranden (det bliver nok ikke en mulighed), i skoven ved siden af (det er klart min favorit, da vi er naturmennesker), i haven/udendørs arealerne (de er virkelig skønne, og hvis vejret er lidt lunefuldt, kan man hurtigt flytte festen ind eller ud) og som sidste mulighed er det indendørs, hvis vejret ikke er ligeså skønt, som det har været de sidste to år den 1. oktober :). Men jeg drømmer helt sikkert om skoven!


Jeg har dog frygtet meget, at vielsen er for hurtigt overstået, når den er borgerlig, og derfor har vi valgt at gøre det efter vores egen opbygning og sammensætning. Så på nogen måder bliver det traditionelt fra kirken, på andre måder bliver det borgerligt og på tredje måder bliver det mere amerikansk.


Vi har nemlig aftalt, at der skal synges sange (2-3 stykker - vi har dog ikke valgt de endelige endnu, men jeg har altid været helt vild med "Det er så yndigt at følges ad". Alternativt kan det være, at vi vælger at digte den ene af sangene selv, da min kæreste er rigtig god til sådan noget). Derudover skal der selvfølgelig være den klassiske del, hvor vi siger ja til hinanden. Til sidst vil vi gerne give hinanden ægteskabsløfter, som vi skal læse højt for hinanden. Jeg har altid syntes, at det var så fint, romantisk og personligt!



Efter vielsen inviterer vi på bryllupskage og bobler indenfor i huset/centret.


Efter receptionen er der lige en times pause, for der skal der rykkes rundt og dannes middagsområde til resten af aftenen.


Det bliver lidt et logistik arbejde, men det skal vi nok få løst, da vi begge er meget logisk tænkende mennesker, der elsker overblik og lister ;).



Hvis nogen er interesseret i at se stedet, kan I se det her: www.natursted.dk


Det skal dog lige pointeres, at det ikke må bruges til bryllup normalt. Vi har helt exceptionelt fået lov, da vi kender værtsparret, og har lavet nogle bestemte aftaler, så det kunne lykkes. Fra den dag af, hvor vi så stedet, forelskede vi os i at kunne blive gift der, så det betyder virkelig meget for os, at vi kunne få lov til at blive gift der alligevel, selvom det lokalemæssigt ikke er optimalt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :biggrin: !

Sikke et dejligt frieri, det lyder ihvertfald som om det var rigtig afslappet og bare jer i to-somheden :) !

Glæder mig til at læse med på din tråd - jeg har også selv lavet en tråd lidt sent, hvor jeg så allerede havde/har styr på en masse ting, men det giver også en masse ro, for så kan man bare proppe det ind efterhånden som man har tid :) .

Frieriet var bare HELT perfekt til os og symboliserede ret meget af vores forhold, så jeg kunne ikke have drømt om noget bedre!

Jeg kunne se, at jeg faktisk glemte at skrive afslutningen på frieriet, så det er lige kommet på ;).

Jeg vil da straks hoppe ind og se din tråd også :).

Jeg synes i hvertfald, at det skaber en anden rød tråd i ens indlæg, når der er mere styr på det fra start af - ellers kan det til tider godt blive lidt rodet.

Det er også sådan det skal være :) - skulle da lige have slutningen med også, og kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, kan næsten forestille mig, at i er blevet overbegloet af den her kronhjort og hans skare af hunner :biggrin: ! Men okay, så fik i også set dem meget tæt på :) .

Det skal du være så velkommen til :) . Ja det har du ihvertfald ret i :) .

Haha ja lige præcis! Den ene hun kom virkelig tæt på, og det var derfor, vi valgte at flytte os.

Nu fik jeg lige set, hvem du egentlig er - jeg læste faktisk hele din planlægningstråd i går, og da jeg så det billede, du har lagt op af jer, tænkte jeg: "Hun ligner godt nok en, der hedder Michelle, som jeg har kendt for maaaange år siden", og så fandt jeg dig lige hurtigt på Facebook, og sørme ja! Vi kender hinanden fra vores "unge dage" i Maribo, men jeg kan ikke helt præcisere hvorfra - skole/håndbold/andet??? :)

Og Lasse ved hvem din forlovede er. Det er sgu lidt sjovt :D

Redigeret af Charlotte120491
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupskage



Vi har valgt, at vi selv vil lave bryllupskagen sammen dagen før vi skal giftes. Jeg synes, at det er super romantisk og typisk os :).


Vi har valgt, at vi skal lave en cheesecake. Jeg har egentlig i mange år lavet fondantkager, men jeg synes, at de er for omfattende, dyre og smager ikke ligeså godt som en god hjemmelavet cheesecake!


Vi har gået meget op i, at maden skal passe til årstiden, og hvad man har lyst til at spise på det tidspunkt, så derfor har vi lagt hele menuen og valget for bryllupskagen allerede i oktober/november - så er vi sikre på, at det passer til årstiden og appetitten :)


Vores cheesecake skal være med æble-kanel, og nu sidder i sikkert alle sammen og tænker - præcis som jeg gjorde, da Lasse foreslog det - føj, det lyder sgu lidt mærkeligt, og det kan man ikke forestille sig.


Vi besøgte Lasses bror kort efter, hvor vores svigerinde havde lavet en cheesecake med æble-kanel - hvad er chancen?! Og ved I hvad? Den smagte FANTASTISK! Det var den næstbedste cheesecake, jeg nogensinde havde smagt! (Den bedste er med koldskål, og den havde vi oprindeligt valgt, men det havde man slet ikke lyst til i oktober/november). Men kagen var ikke optimal - den var for lav og faldt for meget sammen, så vi byggede videre på ideen om æble-kanel.


Noget tid efter besøgte vi igen Lasses bror, hvor vi havde taget en cheesecake med med æble-kanel. Den var blevet super flot, men hold nu op - det var da den kedeligste cheesecake, vi nogensinde havde lavet! Den smagte rigtig øv, og kanelen kom slet ikke frem, og der var ikke nok æbler. Det eneste gode ved den var faktisk kun, at den så pæn ud :D.


Så vores svigerinde vil prøve at lave en ny udgave, så den er vi meget spændt på! Vi er helt sikre på, at vi nok i fællesskab skal få fundet den helt rigtig cheesecake til vores bryllup! :)




Derudover har vi også allerede fundet vores kagestativ, som vi syntes kunne være pænt til en cheesecake. Første sted jeg så det, kostede det 300 kroner! Men jeg ledte videre og fandt det to andre steder, og det billigste sted var til 225 kroner. Og så for en måneds tid siden havde de rabat på alt, så jeg bestilt kagestativet til kun 180 kroner! Det var altså bare fedt! Det er en af fordelene ved at have planlagt alt i god tid :)


Redigeret af Charlotte120491
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationer



Vi er allerede helt klar til at samle vores invitationer. Min kæreste har været helt eksemplarisk - jeg havde forventet, at det primært skulle være mit projekt, men Lasse er bare helt på! Så vi har siddet i flere aftener og skåret papir til og lavet udkast til tekst i invitationen og i lommerne i invitationen. Lige nu mangler vi egentlig kun at få bestilt de billeder, der skal på. Det havde jeg ellers lige gjort, men de skal være str. 10x6 cm, og alligevel kom i str. 10x15 cm, så det var virkelig øv at have smidt 30 kroner væk på det!


Så lige nu arbejder vi meget på at finde ud af, hvad pokker vi mon kan gøre! Så indtil da bliver vores invitationer ikke lavet. Vi vil heller ikke printe endnu, før vi er helt sikre på, at det der står nu, skal blive stående. Ofte er det godt lige at få det på afstand og så kigge på det igen senere. Vi har heller ikke planer om at skulle sende dem ud før til maj, så vi har ikke så travlt (og dog, for vi skal flytte senest 1. maj ;) ).


Men det meste ligger bare og venter på at blive samlet :).


Og så mangler jeg faktisk også at købe sort satinbånd 10 mm, men jeg har ikke kunnet finde noget endnu, som var billigt. Så jeg leder videre i et par måneder endnu, og ellers må jeg jo bare købe noget, der ikke er ligeså billigt :)


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Receptions-underholdning



Under vores reception vil vi gerne tilbyde vores gæster nogle forskellige aktiviteter - både indendørs og udendørs.


Udendørs har vi snakket om kongespillet, patanque og banan-bold (scoopball).


Indendørs bliver der nok stillet et par spil, terninger og kort frem, men ellers er det meningen, at man skal kunne sidde og spise noget ekstra kage og drikke nogle flere bobler. Og så har vi også valgt at lave en tidslinje, som jeg vil uddybe lidt mere her, som måske kan være inspiration for nogle andre.


Vi hænger et lang sort satinbånd vandret på den ene væg. Her sætter vi så nogle hjerter på. På hjerterne står der et årstal (der kommer til at være 10 hjerter - et for hvert år vi har været sammen), og nedenunder det står der så, hvad der er sket for os som par det år. Og som lidt ekstra pynt på væggen hænger vi billeder af alle gæsterne i sort/hvid, så de røde hjerter lyser mest op.


Jeg leger ret meget med ideen om, at vores gæster selv skal tage et billede af sig selv eller som par, og så skal de sende det til os uden at de får at vide, hvad det skal bruges til. Så skal vi ikke bruge vanvittigt meget tid på at indsamle billeder, og på den måde sikrer vi os også, at billederne er fra i år - mange billeder vi har af gæsterne er flere år gamle, og det er jo ikke så fedt: det skal være ens for alle :)


Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvordan det hele kommer til at se ud i sidste ende.


Vi har allerede skrevet 9 hjerter - vi kan af gode grunde ikke udfylde for året 2016 endnu ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudekjole



Jeg har endnu ikke prøvet en brudekjole, da jeg (overraskende nok) ikke rigtig har kunnet forene mig med tanken.


Jeg har syntes, at det var lidt underligt og kunne slet ikke forestille mig i en brudekjole, selvom jeg altid har drømt om at blive gift og særligt i en fin og romantisk brudekjole - men da det blev virkelighed, så havde jeg rigtig svært ved det.


Men nu er jeg klar, og jeg har bestilt tid hos Lilly den 13. februar. Jeg tager mine to voksne brudepiger med og min mor - og min svigermor, hvis hun har lyst :). Bagefter skal vi slutte af med en frokost på RizRaz, og det glæder jeg mig vildt meget til, hehe.



Men hvor man skal giftes, så er man jo tvunget til at prøve at finde ud af, hvad man egentlig kan lide. Jeg er en høj pige, der har lidt ekstra på sidebenene, så det skal ikke være en meget tætsiddende kjole. Personligt er jeg virkelig vild med alle de flotte blondekjoler, men Lasse HADER blonde, så det vil jeg selvfølgelig ikke have på - han skal jo synes, at jeg ser flottere ud end nogensinde før :).


Jeg har altid drømt om, at der skulle være lidt fylde i kjolen og et fint slæb, så det gik jeg ud fra, da jeg begyndte at søge.


Imens jeg søgte, fandt jeg ud af, at jeg helst ikke vil have stropløs - det vil fremhæve mine fine deller på ryggen, og derudover har jeg en meget lille barm, så jeg vil være bange for, at jeg skal rende og hive op i den hele tiden.


På grund af vores budget vil jeg derfor heller ikke bruge en formue på kjolen - jeg har virkelig svært ved at forene mig med, at sådan en skide kjole, der KUN skal bruges EN eneste gang, skal være så forbandet dyr! I forvejen nægter jeg at give bare 1000 kroner for en kjole, som jeg kan bruge gentagne gange, så I kan nok forestille jer, hvordan jeg har det, når jeg ser, at nogle kjoler koster over 5000 kroner!



Jeg har fundet frem til to kjoler, som jeg absolut elsker - men jeg har ingen ide om, hvordan de sidder på mig. Så jeg vil gerne prøve dem, og så må vi jo se, om det er helt skidt eller ej - og derudover er jeg meget åben for ekspedienternes forslag, for jeg har vitterligt ingen ide om, hvordan jeg ser ud i en brudekjole! Men jeg vil da lige lægge et billede op af de to kjoler, som jeg har forelsket mig i. De er begge fra Lilly.


Den med ærmerne på skuldrene er på tilbud til ca. 3800,- (hvilket er lidt dyrt i mit hoved, når det er tilbud!)


Dem med perlerne på toppen er min absolutte favorit! Men den koster svimlende 7300,- og er Lillys dyreste kjole. Så på en måde håber jeg ikke, at den er flot på, og alligevel gør jeg, for i mit hoved er den virkelig perfekt til mig og min personlighed! Det er en 2015-model, så jeg håber kraftigt på, at den kommer på tilbud til juni, men den kommer nok til at ligge på 4000 kroner.


Hvad synes I om dem? :)


post-78103-0-11404700-1453374282_thumb.j

post-78103-0-15492300-1453374288_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det kommende bryllup :biggrin: !

Sikke et dejligt frieri, det lyder ihvertfald som om det var rigtig afslappet og bare jer i to-somheden :) !

Glæder mig til at læse med på din tråd - jeg har også selv lavet en tråd lidt sent, hvor jeg så allerede havde/har styr på en masse ting, men det giver også en masse ro, for så kan man bare proppe det ind efterhånden som man har tid :) .

Frieriet var bare HELT perfekt til os og symboliserede ret meget af vores forhold, så jeg kunne ikke have drømt om noget bedre!

Jeg kunne se, at jeg faktisk glemte at skrive afslutningen på frieriet, så det er lige kommet på ;).

Jeg vil da straks hoppe ind og se din tråd også :).

Jeg synes i hvertfald, at det skaber en anden rød tråd i ens indlæg, når der er mere styr på det fra start af - ellers kan det til tider godt blive lidt rodet.

Det er også sådan det skal være :) - skulle da lige have slutningen med også, og kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, kan næsten forestille mig, at i er blevet overbegloet af den her kronhjort og hans skare af hunner :biggrin: ! Men okay, så fik i også set dem meget tæt på :) .

Det skal du være så velkommen til :) . Ja det har du ihvertfald ret i :) .

Haha ja lige præcis! Den ene hun kom virkelig tæt på, og det var derfor, vi valgte at flytte os.

Nu fik jeg lige set, hvem du egentlig er - jeg læste faktisk hele din planlægningstråd i går, og da jeg så det billede, du har lagt op af jer, tænkte jeg: "Hun ligner godt nok en, der hedder Michelle, som jeg har kendt for maaaange år siden", og så fandt jeg dig lige hurtigt på Facebook, og sørme ja! Vi kender hinanden fra vores "unge dage" i Maribo, men jeg kan ikke helt præcisere hvorfra - skole/håndbold/andet??? :)

Og Lasse ved hvem din forlovede er. Det er sgu lidt sjovt :D

Okay hvad er chancen lige - så måtte jeg jo også lige ind på facebook og finde dig Charlotte :biggrin: ! Men ja det er helt rigtigt, at vi kender hinanden fra vores "unge dage" :D . Ja du gik i klasse med Louise, Katrine og dem ikk? Men tror nu at det er gennem Heidi at vi kender hinanden, ja du ved Heidi Jensen :) . Verden er altså lige pludselig lille. Men må sige det er da hyggeligt, at der er en fra samme område (som man ovenikøbet ved hvem er) som skal giftes. Så jeg skal helt sikkert følge med i din planlægningstråd :) .

Nu nåede jeg lige, at se den ide du havde med den der tidslinje - vildt god ide altså!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer