Tinadetermig85

Bryllup i maj eller juni?!?!?

7 indlæg i dette emne

Hvad ville I gøre? Vi ville egentlig helst have et sommerbryllup i august, men stedet vi virkelig gerne vil have er fuldt booket både 2016 og 2017. Der er ledig to weekender i maj 2017 og juni 2017. Men hvornår er sandsynligheden mon størst for at få godt vejr? Det kan jo selvfølgelig regne begge dage og for den sags skyld også i august. Er lidt i tvivl?!?!?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det passer jer at blive gift i maj eller juni ville jeg klart gå efter det når nu muligheden er der. Som du selv siger kan det regne både i maj, juni og august men hvad er godt vejr ? I juli og august er man ofte ude i at det er så varmt at det bliver fuldstændig ulideligt at opholde sig indendørs og der oplever man derfor tit at selskaber bliver splittet, hvis det da ikke er en havebryllupsfest I er ude i. I den forbindelse holdes der rigtig mange konfirmationer (og bryllupsfester) i telt også i maj.

Jeg spillede en sommerfest for et firma sidste år i august hvor jeg skulle på efter Peter fra Peter og de andre kopier som er et af de største hvis ikke det største Gasolin kopiband i Danmark og mine overvejelser gik naturligvis på om jeg kunne holde gas'en kørende efterfølgende, hvad jeg dog altid plejer at kunne, men var tvivlenb der ikke ville det være kedeligt .:) Well det var ikke noget problem. Mange sad udenfor mens han var på inde i festlokalet. At de så også bare sad og snakkede, klikkede med deres telefoner m.v. mens han var på er en anden sag som siger mere om dem end om ham. Eksempelvis sagde en af gæsterne på et tidspunkt at han ikke kunne nogle af numrene .:) Det jeg vil frem til er at godt vejr/strålende solskinsvejr og bryllupsfest ikke altid er en god coctail.

Maj eller juni er i mine øjne to sider af samme sag. Vi spiller selv lige så mange bryllupsfester i maj som vi gør i juni .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer