KBark

Hvilken kjole - luksusproblem

22 indlæg i dette emne

Hej :)

Nu har jeg været ude og se på kjole - og helt uventet blev det sværere end jeg havde regnet med :)

Endte op med to meget forskellige kjoler.. den ene er en blondekjole, den anden i tyl med sådan lidt bling-bling på corsagen..

Jeg er så lav, at begge skal klippes/skæres noget til, på blondekjolen er der også en kant over brystet, der lige skal rettes lidt..

Er bare så i tvivl om hvilken jeg skal vælge... - havde jeg egentlig ikke regnet med at jeg ville være..

Håber I har lyst til at give jeres mening :)

Hmm.. kan så ikke finde ud af at indsætte billederne :griner:-

Redigeret af KBark
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter min mening så synes jeg helt klart tylkjolen (nr. 2). Der er jo også lidt blonder på :-) Jeg synes, du ser brandgodt ud med hjerteudskæringen. Bælte-delen på den første er jeg ikke pjattet med... (det ser lidt voldsomt ud, også med blomsten, på en eller anden måde - efter min smag). Jeg synes, nr. 2 giver dig nogle superflotte former, så hvis du spørger mig, så ville jeg helt klart sige dén :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lyder begge smukke... Havde selv tyl og elsker tyl, men synes også at blonder er super smukke... Hvordan forestiller du dig dit look? altså hår, tilbehør, makeup?

Ved ikke helt med hår osv. endnu.. tænker opsat med lidt hængende ned.. lidt løsopsætning.. :) har du andre bud? :)

Kan ikke vælge. Du ser fantastisk ud i begge

Tak :)

Efter min mening så synes jeg helt klart tylkjolen (nr. 2). Der er jo også lidt blonder på :-) Jeg synes, du ser brandgodt ud med hjerteudskæringen. Bælte-delen på den første er jeg ikke pjattet med... (det ser lidt voldsomt ud, også med blomsten, på en eller anden måde - efter min smag). Jeg synes, nr. 2 giver dig nogle superflotte former, så hvis du spørger mig, så ville jeg helt klart sige dén :-)

Jeg er også vild med hjerteudskæringen - men ikke så vild med at den er så stor.. jeg har aldrig været til bælter, men kan egentlig godt lide at den "bryder" blonderne lidt.. uh svært... :)

Den er svær :wink: De er begge 2 meget flotte til dig. Personligt kan jeg bedst lide ryggen på kjole 1, men bryder mig ikke så meget om bæltet. Kjole 2 udskæring er helt vildt flot til dig.

Jeg kan også bedst lide ryggen på kjole 1 - men udskæringen på kjole 2 :blush: synes måske at kjole 2 er "lidt kedelig" bagpå

hm... jeg er til toppen på nr. 1 og bund og ryg på nr 2 ....

Griner.. er du :D jeg er vist lidt omvendt.. synes toppen på tylkjolen er super fin med udskæringen, men er mest til ryggen og bunden på blondekjolen :biggrin:

Jeg er normalt mest til blondekjoler, men synes faktisk at udskæringen og taljen er flottere til dig i tylkjolen :)

Det er også udskæringen jeg er faldet for... :)

blondekjolen med et mindre bælte og så med justeringen af udskæringen :)

Ja, det hjælper, når udskæringen bliver ændret på blondekjolen.. havde ikke lige tænkt på at mindske bæltet - men måske en god idé, så den er knap så voldsom til mig.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du ser smuk og glad ud i begge kjoler :)

synes at bæltet til blondekjolen er lidt voldsomt. Tror jeg ville vælge nummer to. Men det handler jo om hvilken kjole du føler dig bedst tilpas i og som du kan se dig selv i hele dagen og føle dig som en prinsesse 👸!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bedst lide den første, måske med en sweetheart istedet, men jeg synes nummber to skærer dig forkert på maven. Det kan også være fordi du skyder hoften frem på billedet, men sådan ser jeg det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Begge kjoler er smukke og de klær dig (: , men er ikke så vild med bæltet på den første kjole, det passer ikke til kjolen efter min mening. Hvis der skal være et bælte, er det så muligt at vælge et andet? - Gerne et der er lidt smallere og evt. ikke med så mange detaljer på. Måske et silke bånd ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer