Amelia

Online ønskeliste

10 indlæg i dette emne

Hej skønne mennesker J

Nu er kirke, lokation og brudekjole på plads, hvorfor de lidt mere praktiske ting også skal sættes på plads.

I den forbindelse søger jeg en nem, gratis online ønskeliste, som vi kan bruge.

Den skal kunne have både gaver med links til specifikke gaver såvel som uden hvis man bare vil skrive ”penge til bryllupsrejse”.

Desuden vil jeg gerne have at man i ønskelisten kan se hvad der er købt, så den samme gave ikke købes flere gange, såvel som ”penge” godt kan gives flere gange.

Har I nogle gode forslag? J

Tusind tak

Kh Amelia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oprettet vores ønskeseddel på ønskeskyen og skrevet linket i invitationen. Jeg har aldrig brudt mig om det der med at sende ønskeseddel med i en invitation. På denne måde er det op til dem om de vil se ønskesedlen eller ej. Den kan vist alt det du efterspørger, på nær det sidste. Tror ikke at det er muligt at flere kan registrere at de giver det samme i gave, men er ikke helt sikker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har oprettet vores ønskeseddel på ønskeskyen og skrevet linket i invitationen. Jeg har aldrig brudt mig om det der med at sende ønskeseddel med i en invitation. På denne måde er det op til dem om de vil se ønskesedlen eller ej. Den kan vist alt det du efterspørger, på nær det sidste. Tror ikke at det er muligt at flere kan registrere at de giver det samme i gave, men er ikke helt sikker.

Tusind tak for hjælpen! Det vil jeg helt sikkert tage et kig på!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

prøv huskgaven.dk.. Den er super nem, både for gæster og for jer selv. Jeg har selv brugt den som gæst og som værtinde. Der kan også laves link til gaven hvis den findes på specielle sider eller bare er billigere andre steder end i butik.

Tusind tak, det vil jeg helt sikkert kigge på!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger en mindre teknisk tilgang.

Vi har den liggende på vores bryllupshjemmeside, og har så en gavekoordinator på. Dem der ønsker at give os penge har vi lidt forskellige muligheder. Enten kontanter, eller vores Disney honeymoon registry, (en del af vores bryllupsrejse er i Disney World) hvor man så køber en oplevelse. Det der så sker er at hjemmesiden laver et kort, hvori gæsten selv kan skrive noget.

Vi får pengene udbetalt via PayPal når vi trykker på en knap :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer