stripesAddict

Må jeg se jeres vielsesringe?

28 indlæg i dette emne

Vi er begyndt at kigge på vielsesringe, men jeg synes godt nok det er en jungle.

Min kommende mand har svært ved at forestille sig at gå med ring, så det bliver muligvis en halskæde til ham i stedet. På den ene side ville jeg gerne at vi begge fik ringe, men på den anden side synes jeg heller ikke han skal gå med ring hvis han ikke har lyst, og da jeg ikke er så meget til de klassiske, glatte ringe giver det også lidt mere frihed ift. Min ring, når han ikke skal have en matchende.

Jeg vil altså gerne have noget lidt anderledes, og jeg vil meget gerne se jeres til inspiration :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så lykkedes det mig endelig (tror jeg)
Skulle lige finde ud af, hvordan man gjorde billedet mindre, så det kunne uploades herinde. Det kunne google heldigvis hjælpe med.

Og tak for svaret Ki :)
Håber og tror billeder er vedhæftet :)

Min vielsesring består af to ringe - er vild med dem og glæder mig til at få dem hjem:)
Min kommende mand's vielsesring er en traditionel guldring på 4 mm (har ikke et billede, men meget traditionel)

post-81300-0-80820900-1456157102_thumb.j

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også startet med at kigge efter vielsesringe, og fandt disse på www.trauring-zentrum.de

De har mange forskellige slags ringe og en konfigurator for fx at ændre fra blank til børstet overflade.

post-78512-0-69152900-1459672357_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er også startet med at kigge efter vielsesringe, og fandt disse på www.trauring-zentrum.de

De har mange forskellige slags ringe og en konfigurator for fx at ændre fra blank til børstet overflade.

6

Rigtig fine ringe og god pris - der er dog risiko for, at dameringen kan knække med tiden - da en tre mm bred ring (0,04 ct er 2,15 mm i diameter.) , der er boret ud for stenen næsten helt til kanten, ikke levner meget metal tilbage til daglig slid. :wink: Men ellers godt køb.

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er også startet med at kigge efter vielsesringe, og fandt disse på www.trauring-zentrum.de

De har mange forskellige slags ringe og en konfigurator for fx at ændre fra blank til børstet overflade.

6

Rigtig fine ringe og god pris - der er dog risiko for, at dameringen kan knække med tiden - da en tre mm bred ring (0,04 ct er 2,15 mm i diameter.) , der er boret ud for stenen næsten helt til kanten, ikke levner meget metal tilbage til daglig slid. :wink: Men ellers godt køb.

ege art

Jeg antager, at du er professionel, men er du helt sikker på udregningen af millimeter? En 0,04 sten er jo ikke ret stor og har flere gange set den størrelse (+/-) i smallere kvinde-ringe :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også startet med at kigge efter vielsesringe, og fandt disse på www.trauring-zentrum.de

De har mange forskellige slags ringe og en konfigurator for fx at ændre fra blank til børstet overflade.

6

Rigtig fine ringe og god pris - der er dog risiko for, at dameringen kan knække med tiden - da en tre mm bred ring (0,04 ct er 2,15 mm i diameter.) , der er boret ud for stenen næsten helt til kanten, ikke levner meget metal tilbage til daglig slid. :wink: Men ellers godt køb.

ege art

Jeg antager, at du er professionel, men er du helt sikker på udregningen af millimeter? En 0,04 sten er jo ikke ret stor og har flere gange set den størrelse (+/-) i smallere kvinde-ringe :)

Vi er også startet med at kigge efter vielsesringe, og fandt disse på www.trauring-zentrum.de

De har mange forskellige slags ringe og en konfigurator for fx at ændre fra blank til børstet overflade.

6

Rigtig fine ringe og god pris - der er dog risiko for, at dameringen kan knække med tiden - da en tre mm bred ring (0,04 ct er 2,15 mm i diameter.) , der er boret ud for stenen næsten helt til kanten, ikke levner meget metal tilbage til daglig slid. :wink: Men ellers godt køb.

ege art

Jeg antager, at du er professionel, men er du helt sikker på udregningen af millimeter? En 0,04 sten er jo ikke ret stor og har flere gange set den størrelse (+/-) i smallere kvinde-ringe :)

Jo - diameteren på 0,04 er 2,14 mm - og stenen på billedet fylder næsten ringen ud samtidig med, at den ikke er særlig høj; så der ca. er 0,4 mm tilbage på hver side. Andre ringe kant fint have samme sten, men måske vil de være lidt højere - og dermed mere metal :wink: Men det er en fin pris.

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde først en meget enkel vielsesring, men da jeg tabte mig besluttede jeg mig for at få lavet en helt ny.

Vores bryllupsdato er præget ind i guldet og forneden i båndet sidder 13 diamanter (vi blev viet i 2013).

Det er Maidor i Canada, som har lavet den, Den var derfor billigere, men blev desværre snuppet i tolden så helt billig blev den ikke (kan faktisk ikke huske prisen, men mener den lå på en 9.000-11.000 kr inkl. told).

Jeg elsker at jeg er den eneste med netop denne ring <3 Og efter meget mailen frem og tilbage fik jeg den præcis som jeg ønskede :)

ring.JPG

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, blirjegnogensindegift said:

Har desværre kun billede af min forlovelsesring og kommende vielsesring. Ender også med et sæt på samme finger. 
Mandens er helt enkel i rødguld. 

Ringene er købt hos P.Hertz

 

IMG_0507.jpg

Sikke et flot sæt :)

Hvad er det for en sten i forlovelsesringen? Den ser en smule blålig ud?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også en klar ide om at min og min mands ring skulle matche, men da vi havde været otte forskellige steder indså jeg at hvidguld var pænest til mig mens guld var pænest til min mand. Vores matcher derfor ikke og jeg følte lidt jeg skulle "retfærdiggøre" det, men nu kan jeg godt se at det var et større problem for mig end for alle andre. I morgengave fik jeg så en ring i guld så ikke nok med vi ikke matcher, jeg mikser også metallerne selv. Så det jeg vil sige med den lange historie er bare, at det altså ikke behøver være alt for matchy-matchy. Held og lykke med ringene 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 14. april 2016 at 9:36 AM, girl_beat said:

Sikke et flot sæt :)

Hvad er det for en sten i forlovelsesringen? Den ser en smule blålig ud?

Hej du :-)
Det er "bare" en diamant. Den er ikke blålig. Du kan måske se den lidt bedre på billedet herunder :-)

IMG_0664.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik vores hos castens. De laver bare sådan nogle smukke smykker og designer også efter ønske! Og de har ret mange vilde ringe til damer som de så har matchet med generering der er mere "almindelige", der så bare har samme overflade eller sådan. 

https://castens.com/da/smykker/vielsesringe/

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer