Shoffmann

Slør....

17 indlæg i dette emne

Hejsa.. Jeg sidder og kigger på slør, men er virkelig i tvivl.

Jeg har drømt om et 2-3 meget langt slør helt fra barns ben, men jeg vil så gemme det så det går i arv til min datter.

Nu sidder jeg bare og tænker Blir det for tungt?, blir jeg irriteret af det inden jeg kommer op af kirkegulvet? Eller er det bare helt yt med slør?

Hvad gør i? Vil i have slør på eller noget helt andet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede en periode at droppe sløret, fordi jeg var bange for at det ville blive for meget. Det endte dog med at jeg bar et 2-3 meter enkelt, smalt chiffonslør og det er jeg super glad for.

Synes sløret gjorde en kæmpe forskel på dagen. Det kom faktisk lidt bag på mig, men jeg havde nu også fundet lige det slør jeg ønskede mig :thumbsupsmileyanim:

Silken vejer næsten ingenting og sløret lå fint over armen, når jeg fx gik rundt til receptionen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slør er ikke yt - og der er SÅ mange måder man kan have slør på, så det passer til alle mulige stilarter.

Havde selv et langt slør på da vi blev gift. Jeg beholdt det på hele aftenen (nogle tager sløret af efter kirken/foto), og det var ikke et problem selvom det var 3 meter langt (jeg hæftede det op på siden af kjolen efter kirken, så jeg ikke jokkede i det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde absolut ikke planer om at bære et katedralslør, men da jeg fik et på i butikken så føltes det helt rigtigt for mig :)

Jeg synes slet ikke det var tungt eller i vejen - jeg havde mit på hele dagen (og natten).

Hvis mavefornemmelsen er rigtig: Go for it!

Hvor er dit slør fra og til hvilken pris? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen min kjole er meget simpel uden blonder, så jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg skal gå med noget ala det med blonder jeg har vedhæftet, hvor det ikke er blonder hele vejen rundt - eller om jeg skal vælge et noget mere fyldigt og simpelt slør hvilket jeg også synes er mega flot! Det skal i hvert fald være langt og gerne gå ud over skuldrene og armene.. Har vedhæftet lidt billeder.. 😊

post-82287-0-22807700-1457462557_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer