Amelia

Ingen plads foran kirken og riskastning

7 indlæg i dette emne

Hej skønne mennesker!

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt.. Man må nemlig ikke kaste med ris ved vores kirke og der er alligevel intet plads foran, da den desværre går direkte ud til en vej.

Vi overvejer derfor at 'gemme' riskastningen til vores reception, som skal holdes i en park. Men hvordan får man det til at hænge sammen? Man plejer vel at køre væk efter riskastningen, men det skal vi jo ikke når det er, specielt fordi festen skal holdes lige ved siden af parken..

Og skal man skrive at riskastningen først sker senere i invitationen eller er det nødvendigt?

Desuden ville det være fint at høre fra andre hvor der ikke var plads ude foran kirken - hvordan fik I sagt Hej til gæsterne osv?

Håber I har en masse god input :-)

Kh Amelia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig. Ris indendørs er no go. Det er direkte livsfarligt. Jeg har mere end én gang måttet "udsætte" en brudevals fordi der lå ris på gulvet som først skulle fejes væk eller efterfølgende bede nogle om at få fejet gulvet. En ting er at det er farligt at gå på men det er endnu mere farligt når vi taler om dans og højhælede sko. Lige så slemt er konfetti. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis I synes ris hører til, så synes jeg en god løsning kan være at få folk til at kaste det inden i går ind til festen. På den måde danner de espalier ind til festen. Det er måske svært at forklare men det virkede vildt godt til den fest vi var til. Det var brudepigen der arrangerede det og i invitationerne stod der blot at kirken forbød riskastning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I synes ris hører til, så synes jeg en god løsning kan være at få folk til at kaste det inden i går ind til festen. På den måde danner de espalier ind til festen. Det er måske svært at forklare men det virkede vildt godt til den fest vi var til. Det var brudepigen der arrangerede det og i invitationerne stod der blot at kirken forbød riskastning

Tusind tak Dorte! Det er en super fin idé! Den vil vi helt sikkert bruge! Tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer