labbefar

Lokale i København

4 indlæg i dette emne

Hej

Til mit bryllup står jeg og mangler et lokale i eller nær København for max. 8.000 kr. Festen
skal holdes i februar 2017. Vi bliver ca. 85 gæster, og vi vil gerne stå for maden selv.

Er det fuldstændig urealistisk at finde et lokale af den størrelse til den pris?

Håber, at I kan hjælpe :D

Mvh. Labbefar

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke kunne sige hvad det koster men Madam K i København (i baghuset) kunne være et bud. Tror ikke det er urealistisk. Godt nok koster mange selskabslokaler i Kbh. City over 10.000 DKK men vi taler om februar måned som generelt er meget "død" når vi taler bryllupsfester og fester generelt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er generelt en udfordring at finde et lækkert lokale i eller omkring Kbh. Hvis man har et begrænset budget, selv vil stå for mad og drikke og samtidig er 85 mennesker bliver det desværre kun endnu mere svært. :-/

Et bud kunne være idrætsfabrikken. Jeg ville også have foreslået festlokalet ved Onkel Dannys plads, men der mener jeg ikke at der kan være 85 mennesker.

Ellers ville jeg - som Bent er inde på - spille lidt på tidspunktet på året. Det er ikke den travleste periode, hvilket giver jer et bedre grundlag for at forhandle om prisen de forskellige steder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm det bliver svært at finde noget til kr. 8000. Vi har væsenlig laver priser i vinterperioden. Vores priser er også inkl. Moms, rengøring, service, fuld industrikøkken osv. I en leje skal man huske om det skal lægges mere på for at opnå den fulde festpakke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer