Tinadetermig85

Askepot & Valentino vs. Panayotis

5 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg købte min kjole hos Aksepot & Valentino. Absolut en god oplevelse - bortset fra tilretningen. Da jeg har et stykke til Tønder, kom jeg derned tidligt på dagen, og de så skulle rette den i løbet af dagen, og så skulle vi have den med hjem inden lukketid. Da vi skulle hente den, virkede det som om, at de havde mere travlt med at lukke butikken end at kigge på min kjole.

Jeg var ikke i Panayotis og prøve kjoler, men jeg tog derop en dag for at kigge på sko. Jeg havde ikke bestilt tid, og der var pænt travlt i butikken, men hvis de bare kunne finde nogle sko, jeg kunne prøve selv, så ville det være fint. Efter at have ventet et godt stykke tid, gik jeg igen.

0

Jeg har faar nogle aar siden vaeret med en veninde i begge butikker. Begge butikker var gode, men vi havde en bedre oplevelse i Askepot og de havde mange flere kjoler i den stil min veninde gik efter. Jeg skal ogsaa selv i askepot i slutningen af april.

0

Nu har jeg ikke prøvet askepot, men har været i Panayotis, og må sige det var nu ikke mig!, men kom også fra en fantastisk oplevelse hos Kennedys...Så ved godt du ikke spurte ind til det, men Kennedys kan klart anbefales :loveshower:

0

Annonce ♥

Kennedy's får også lige en anbefaling herfra! Super dygtige og nærværende! :)

0