LilleMi

Hvordan valgte I datoen?

32 posts in this topic

Annonce ♥

Vi kunne få kroen pinsesøndag eller midt november. Så det blev pinsesøndag 😉

Så det er ikke en dato med en særlig betydning? (Endnu selvfølgelig ;) )

De "betydningsfulde" datoer vi har i vores forhold er om vinteren, og vi vil helst have et sommerbryllup :)

Edited by LilleMi
0

Annonce ♥

Vores er valgt ud fra ønsket om at det skulle være sommer bryllup og så skulle den være nem at huske og se pæn ud, hehe :-)

1.7.17.

Nemt for manden ;-)

Ah ja en pæn dato er også et godt kriterie :D 👍🏼

0

Vi har årsdag d. 23. marts, og jeg havde egentlig tænkt, det skulle være en forårsdag. Manden syntes, det skulle være sommer. Vi havde tænkt på d. 2. august, men min storebror var ikke kommet hjem fra udsendelse på det tidspunkt (og så skulle min fætter tilfældigvis også giftes den dag), så det blev tre uger senere, nemlig d. 23.8.2014, og det passer jo nogenlunde med årsdagsdatoen :-)

Men husk lige på, at det jo ikke er selve datoen, der er mindeværdig, men det, der sker på den - resten af tiden står datoen jo "bare" i ringene.

0

Annonce ♥

Vi har årsdag d. 23. marts, og jeg havde egentlig tænkt, det skulle være en forårsdag. Manden syntes, det skulle være sommer. Vi havde tænkt på d. 2. august, men min storebror var ikke kommet hjem fra udsendelse på det tidspunkt (og så skulle min fætter tilfældigvis også giftes den dag), så det blev tre uger senere, nemlig d. 23.8.2014, og det passer jo nogenlunde med årsdagsdatoen :-)

Men husk lige på, at det jo ikke er selve datoen, der er mindeværdig, men det, der sker på den - resten af tiden står datoen jo "bare" i ringene.

Det har du helt ret i ;) <3

Jeg savnede bare lidt inspiration til at vælge den :)

0

Vi kunne få kroen pinsesøndag eller midt november. Så det blev pinsesøndag 😉

Så det er ikke en dato med en særlig betydning? (Endnu selvfølgelig ;) )

De "betydningsfulde" datoer vi har i vores forhold er om vinteren, og vi vil helst have et sommerbryllup :)

Nej slet ikke. Det er alene valgt ud fra kroen.

0

Annonce ♥

Grundet mit arbejde skulle det helst være juni, juli eller oktober. Vi havde andre planer i tre weekender i juni/juli og ville egentlig gerne have et sommerbryllup. Kirken var ledig alle lørdage, og så blev det midt i det hele, så vi både kunne nå at gøre klar og nå at have lidt sommerferie (evt. Bryllupsrejse) efterfølgende

0

Det er også en god pointe at have ferie til bryllupsrejsen efterfølgende 🤔

Egentlig lurede jeg lidt på 18.08.18, men vores sommerferie ligger altid i juli, så et juni/juli-bryllup ville måske i virkeligheden være bedre.

0

Annonce ♥

vi er studerende, så det passer godt midt i den store sommerferie. Så skulle der tages lidt hensyn til familien, så det blev den 13. august, da det er langt nok henne i sæsonen at min fars BB ikke er helt stresset og langt nok væk fra studiestart til at min mor, lector AAU, ikke er alt for travl:)

0

Annonce ♥

Vi vælger en måned hvor kæresten har mulighed for at holde lidt fri, hvor der ikke er alle mulige fødselsdage i familien og ikke umiddelbart andet stort at fejre. Vi har været lidt pressede med runde fødselsdage og kobber- og sølvbryllupper og konfirmationer de sidste par år. Og jo - en fætters barn skal konfirmeres næste forår, men det går nok også.

0

Det skulle være sommer og ferien skulle være overstået så gæsterne ikke måtte aflyse fordi de var på ferie :-)) Vi ville egentlig have haft den 20/8 men der var forsamlingshuset optaget så vi valgte den 13/8. Så nej datoen har heller ikke en særlig betydning hos os - endnu :-))

0