LilleMi

Hvordan valgte I datoen?

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal giftes på mine forældres 33 års bryllupsdag :) Det er heldigt, det er en lørdag.

Derudover er det lidt under 2 år efter han friede til mig og vi skulle bruge tid på at spare op. Jeg har også fødselsdag den 21. (godt nok 2 måneder senere) Maj er også en god måned, da vi håber at vejret er nogenlunde godt og vi ville ikke vælge juni, juli eller august da mange er på sommerferie i disse måneder.

Så der har været rigtig mange ting, der spillede ind, da vi skulle vælge datoen og det gik heldigvis op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt den 21 aug 16 (ja, det er en søndag), da det ville have været min svigermors fødselsdag. Vi havde håbet hun kunne nå med til vores bryllup, men vi mistede hende desværre 1½ måned efter vi var blevet forlovet. Vi valgte datoen da hun på den måde alligevel bliver en del af vores store dag.

Redigeret af Fania
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da min forlovede er fra Belgien, var det vigtigt for os at holde det i en 'forlænget' weekend, så folk der kommer fra Belgien har en ekstra fridag til at komme frem og tilbage. Vi havde egentlig planlagt med Kr. Himmelfart, men endte med pinsen da det var der der var ledigt det sted vi skal holde det :)
SÅ er datoen endt med at være fin også synes jeg, 14.05.16

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores er egentlig ikke nogen dag af betydning.

Jeg skal have nyt pas. Manden friede for nogle år siden. Men vi havde ikke fået sat dato af forskellige årsager. Så sagde til manden at jeg gerne ville vide om jeg skulle have andet efternavn i det nye pas for så skulle vi have sat en dato, den tænkte han lidt over og kom med en dato.

At det så lander på min venindes datters fødselsdag er så en anden sag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer