Ki Schou

Skuddag - nogen der skal fri?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg friede til min kommende mand :)
Godt nok ikke på den rigtige dag - men i septembers :)
Vi ville begge gerne giftes, men både han og jeg kunne fornemme, at jeg havde mest travlt - da jeg gerne vil giftes sommer 2016. Til sidst sagde han, at hvis jeg gerne vil giftes snart, så må jeg jo fri, og så skulle han nok love at sige ja.
Ca. en uge efter friede jeg - og han sagde ja :)
Så nu planlægger vi bryllup d. 9. juli 2016 :) Og det bliver dejligt uformelt, som vi aller bedst kan lide det :) (så meget utraditionelt, som vi selv er herre over; kys ved toiletbesøg, klir med bestikket og tramp i gulvet kan vi nok ikke se os ud af)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg friede på skuddagen i onsdags. Jeg har haft det planlagt i mere end fire måneder og det har været vildt svært at holde det hemmeligt :loveshower: Vi har været sammen i 9 år og jeg har været gifteklar de sidste 4 :wink: . Jeg friede med hjemmelavede magic-kort (nogle samlekort som han bruger meget tid på). Det var romantisk og nørdet og meget os. Heldigvis sagde han ja :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også friet til min kommende mand, dog ikke på skuddagen, men sidste år d.31 oktober.

7 årsdagen for den første gang vi mødte hinanden ❤️

Det var en smuk og empowering oplevelse! Vi var begge to meget bevægende og han sagde heldigvis ja. Istedet for en ring gav jeg ham et ur.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg friede også på skuddagen i år. det gjorde jeg også for fire år siden - der sagde han måske :-) Denne gang ville vores datter ikke tillade et måske -men det blev heller ikke nødvendigt - han sagde ja. Så nu er vi igang med at planlægge bryllup den 13/8-16. Vi har været sammen i 9 år så der er ingen grund til lange forlovelser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer