Camilla_krøier

Tips hvis man skal have babyer med

8 posts in this topic

Vi holdt barnedåb i weekenden og da der er gået babyboom i vennekredsen var der ret mange babyer med, men det kan jo også være tilfældet til bryllupper så jeg vil lige dele et lille tip....

Vi lavede babylounge i et opholdsrum vi havde adgang til under festen hvor man kunne amme, pusle, lege og putte i fred og ro.... Lagde en bunke blandede magasiner, små vandflasker samt forskellig snacks og et skilt med wi-fi koden til mødrene, en bunke blandet legetøj til de små og så lavede vi puslehjørne med et udvalg af bleer (vi havde selv rester liggende i forskellige størrelser), babysalve, zinksalve, vaskeklude, bleposer, vådservietter og lidt andet jeg alligevel havde liggende og det var så populært, både mødrene og fædrene til de små elskede det....

Til de større børn var der hjørne med tegnegrej og legetøj i deres gaveposer

0

Annonce ♥

lyder rigtig hyggeligt! Vi lavede lidt det samme til min venindes barnedåb, også i weekenden faktisk;) men vi lavede også legehjørne inde i lokalet, men med skumgulvplader, bobles, en masse blandet plast (under 1år venligt) og puder. Det fungerede også helt fantastisk! Det var også tilpas langt fra dørene og buffet, så man ikke behøvede være over dem konstant. Men godt kunne holde øje fra bordet :)

0

Det gælder også når vi taler om bryllupsfester men i det hele taget er det noget man skal overveje inden man vælger lokation for festen. På mange feststeder er der flere selskaber på en gang og der har man ofte kun adgang til et rum. Sådanne steder er umiddelbart ikke egnet til fester med - flere - børn.

0

sikke et skøn tip, det tager vi lige til os, i det vi lige har fået afvide af omveje at der er et familiemedlem der vil ha en lille baby der er en md til to til vores bryllup :a1221:

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

Du er bare så gennemført Camilla :super:

Takker :-) kan ikke lade vær.... Sune frygter de næste mange års børnefødselsdage ;-)

0

Fra en af mødrene :Tusinde tak!!! Jeg spiste snacks i lange baner, da jeg ammede ;) og benyttede en enkelt ble ;)

0

Fra en af mødrene :Tusinde tak!!! Jeg spiste snacks i lange baner, da jeg ammede ;) og benyttede en enkelt ble ;)

Man kan nemlig godt få brug for en snack hvis man skal sidde der i længere tid og går glip af maden

0

Annonce ♥