MieHvidBagger

Fotograf er sprunget fra.... Hjælp!

11 posts in this topic

Hej alle sammen,

Vi står i den uheldige situation, at vores fotograf har meddelt, at han ikke kan fotografere vores bryllup alligevel.

Vi bookede ham allerede sidste år, og kan se, at rigtig mange fotografer nu er optaget på vores bryllupsdag (16.07.16).

Kan I anbefale en god fotograf (til rimelige penge) som muligvis kunne være ledig d. 16. juli.

Vi vil meget gerne have fotografen med hele dagen.

Mvh

Mie & Mikkel

0

Annonce ♥

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at kontakte Miriam og Janus. De er fra Færøerne og tager de smukkeste billeder - altså SMUKKE. De er så vidt jeg ved i Europa/danmark det næste års tid og tænker de ikke sådan er booket op, da det er helt nyt de er her.

Jeg kan kan lige linke til deres website og Facebook. Skriv evt at du fik deres info af mig (Lena) - du kan bare skrive til dem på Facebook

http://miriamjanus.com/

https://www.facebook.com/profile.php?id=1181937537&fref=ts

Jeg har brugt dem flere gange - både til SoBridelicious og til billeder af mine børn og ELSKER, ELSKER, EEEELSKER deres billeder

0

Annonce ♥

Nu er det måske ikke lige det der ligger jer stærkest på sinde i forhold til overvejelserne om at få en ny fotograf for 16/7 bliver en af årets største bryllupsdage på grund af "tallene". Men medmindre vi taler om en "vennetjeneste" eller force majeuere så skal I kræve en kompensation for vedkommende da hans dispositioner (og mangl. prof. tilgang til tingene har afskåret jer fra at handle til anden side, herunder at finde en anden fotograf i god tid. Prøv evt. at kig på "Bryllupsleverandører" på Facebook. Der står nogle næsten i kø for at tilbyde deres assistance (men hvordan de så er og hvor meget erfaring de har må man vurdere ud fra sin mavefornemmelse).

0

Annonce ♥