Dorte FR

Lokale i København

8 posts in this topic

Jeg blev gift sidste år og troede det ville stille min trang for store fester, men nej! Jeg bliver 30 i år og har fået lyst til at holde fødselsdag i større rammer end vores 2-værelseslejlighed kan rumme.

Min udfordring er, at vi til vores bryllup købte en færdig pakke, men nu vil jeg gerne kunne påvirke mere selv.

Hvad kan I anbefale i København til omkring 40 personer? Jeg er åben for alle muligheder lige nu og har har masse af tid - vi taler slut oktober tidligt.

0

Annonce ♥

Tribeca er et fedt sted og maden er suveræn hvis man er til italiensk mad men lokalerne kan ikke lejes separat. Det samme med SAS Radisson. Generelt er det vanskeligt at finde lokaler i København som kan lejes separate til under 8.000 kr. og når der bliver sagt alternativ til den 2 værelseslejlighed og et nyligt afholdt bryllup, formoder jeg vi taler om en løsning i den lidt lavere pris ende. Der ligger dog flere rigtig gode selskabslokaler og lokaler i både Glostrup, Herlev, Albertslund m.v. men også på Amager og når vi taler slut oktober burde der også være ganske gode muligheder for at de ikke er optaget. Måske du kan finde lidt mere inspiration på vores referenceliste

0

Annonce ♥

Jeg er enig med Nicolai og det er også lidt det jeg er ude i når jeg siger Amager, Glostrup, Herlev og Albertslund som nogle af de mindre byer der ligger tættest på København. Mange af disse forsamlingshuse er faktisk også blevet moderniseret gennem årene så de ikke fremstår som traditionelle, store og brune lokaler.

0

Tusind tak for jeres svar. Jeg har kigget lidt rundt og mærker efter hvad det er jeg gerne vil have. Jeg tror jeg er villig til at bruge lidt mere og så få en lokation tættere på hjem😀

Så hvis nogen kan anbefale et virkelig fedt sted på Frederiksberg, Østerbro, Vesterbro eller City så vil jeg meget gerne høre mere!

0

Annonce ♥