mortensen1980

Kjole outlet med mulighed for kjole i kommision.

2 posts in this topic

Hej piger/kvinder/brude og evt. Brudgomme 😊

Jeg går og leger med tanken om at starte en webshop med outlet kjoler (dog med mulighed for at prøve efter aftale) påtænker at åbne på Fyn. Jeg har derudover tanken om at åbne op for at man kan få sin kjole i kommision, så brude har mulighed for at prøve mange på et sted. Min idé er at åbne op for muligheden for at få en smuk kjole til under 4000 kr. Jeg kan dog ikke rette kjolen til men vil samarbejde med skrædder i nærheden. Hvordan syntes i det lyder? Vil gerne høre for og imod. 😊

0

Annonce ♥

Hej

Jeg synes det lyder som en god idé. Da jeg selv jagtede kjole, var det et problem for mig, at jeg ikke havde bil - for jeg ville gerne rundt omkring og prøve brugte kjoler til salg hos private, men uden bil var det for bøvlet at komme ud til folk - og selv med bil ville det være træls at tage et sted hen for kun at prøve 1 kjole, og det er svært at mærke efter uden at have noget at sammenligne med her og nu - så et sted, hvor kommissionskjoler er samlet, hvor du kan prøve flere i rap, og hvor prisen ligger omkring det halve af nypris, det var noget jeg selv savnede - jeg synes det er en fin idé, og jeg har endda selv tænkt over at gøre noget lignende - men det, der holder mig tilbage er usikkerheden i starten. Det skal jo op og køre, og man skal på en måde arbejde ved siden af.

Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om nogen ulemper ved den forretningsmodel.

Kunne du tænke dig at arbejde sammen med nogen? Jeg kunne være frisk på at overveje at starte forretning med dig, men altså, skal ikke trænge mig på...

Med venlig hilsen

0