Momholm

Panodil i favourbox

5 posts in this topic

Hej alle sammen

Nu er der godt nok lang tid til jeg skal bruge dem, men jeg er gået i gang med tænke over hvad jeg gerne vil lave til vores bryllup. Jeg er vild med ideen med en favourbox eller pose med tømmermandskit i. Men med 80 gæster bliver det til 160 stk. hovedpinepiller... og det er ret dyrt.

Jeg har tænkt på om man kan putte en treo i en indpakning i stedet for. Men spørgsmålet er om man kan tage en treo ud af pakken og putte den i en lille æske og den så stadig har virkning dagen efter brylluppet?

Er der nogen som har andre ideer til hvordan man kan gøre det billigere med et tømmermandskit?

0

Annonce ♥

Personligt, ville jeg ikke putte medicin i en favor box. Måske i en velkomst pose på værelset hos dem der overnatter (da de så er væk hjemmefra og måske ikke har noget med), men en favor box skal mere være noget chokolade, mandler, et glas honning eller lignende. En lille gave som tak.

Men det er bare min mening.

Jeg vil heller ikke, som gæst, synes det var så spændende at tage noget medicin som en anden har taget ud af et glas eller æske og lagt ind i noget andet emballage. Igen, bare min mening :)

0

Annonce ♥

Hvis du tager Treo u af det lufttætte rør og lægger i en æske vil den splatte ud og blive grynet og flydende. Det bliver nok en ret ulækker oplevelse, så lad være med det. :oops:

0