kvillebro

Kjole og frisure- hvad synes I?

16 indlæg i dette emne

Jeg har været ude og prøve en brugt brudekjole. Hvad synes I om den?

Er der andre snit, der vil passe bedre til min krop? Jeg er 171 cm høj og slank (str. 34/36). Jeg vil ikke have en kjole der bliver skåret lige over brystet/en kjole der er for nedringet.

Jeg har langt (tæt på hoftelængde, når det er løst) og meget tykt hår. Har I nogle gode ideer til opsætning/delvis opsætning? Skal det være med eller uden slør? headpiece? Kom med jeres inputs. :help:

post-3-0-76908700-1458378398_thumb.jpg

post-3-0-40388000-1458378406_thumb.jpg

post-3-0-04745900-1458378412_thumb.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at kjolen giver dig nogle flotte proportioner i forhold til skuldre, talje og hofter... Er selv samme højde og størrelse, og i den situation har man jo næsten frit valg på alle kjole-hylder :)

Umiddelbart tænker jeg opsat hår og et lille slør til hoften, så du ikke bliver lukket for meget 'inde'. Især hvis det er et sommerbryllup. Det er selvfølgelig min helt subjektive mening, at brudens look til et sommerbryllup ikke skal virke alt for tungt. Selv har jeg valgt en kropsnær kjole med bar ryg og semi-opsat hår uden slør :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville vælge en fit and flare-model, et enkelt snit, tynde stropper med halv hjerte/halv V-udskæring, hvis du ikke vil føle, at kjolen er nedringet. Noget a la den vedhæftede kjole her (fra Panayotis)

Enig i, at en half up-do uden slør eller med et let slør vil se godt ud på dig.

Jeg synes, du forsvinder i den kjole, du har på dér - den virker tung på dig. Du kan godt prale af din figur i noget mere kropsnært :-). God jagt.

Mvh

post-61852-0-46882900-1458337800_thumb.j

Redigeret af Lafelina
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan bedre lide kjolen bagfra uden slør end jeg kan lide den forfra. Det ser pænt ud, men forfra, kunne snittet være bedre. Det får dig til at se lidt større ud end du er. Bagfra sidder den øverste del tættere på kroppen og ser rigtig fint ud synes jeg.

Men jeg vil nok lede videre efter noget der både ser flot ud forfra og bagfra.

Mht. Hår, har du de perfekte betingelser til en flot opsætning med langt, tykt hår. Prøv at kigge på Elstile på Instagram. Jeg er helt vild med deres opsætninger og vil have noget lignende til mit bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input. Jeg slog også opslaget op i en facebookgruppe også og fik en masse positiv respons, så jeg har valgt at købe kjolen. Den skal tilrettes lidt i overdelen foran - måske er det derfor den ser lidt "stor" ud foroven lige nu. Jeg har slet ikke lyst til en kropsnær kjole - så ser jeg for ranglet ud. Jeg har disse billeder, hvor man kan se hvad det er der skal rettes:

post-82824-0-37366300-1458399594_thumb.j

post-82824-0-81777800-1458399607_thumb.j

post-82824-0-95881400-1458399616_thumb.j

Redigeret af kvillebro
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, selvfølgelig. Havde slet ikke tænkt på det, men ja hvis der bliver rettet lidt foran så den ikke poser så meget, så synes jeg helt klart at det er flot på dig :)

Jeg kan desværre ikke finde ude af at lægge billeder ind, det virkede ikke igår, da jeg ville vise frisure..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WAOUW for en manke, du har!! Er sikker på, du får en fortryllende gang brudehår! Kom til at googl'e "wedding hair do thick long hair" og fandt nogle fantastiske frisurer - der var lidt for mange fine til at kunne vælge at sætte ind her, men prøv det lige :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pinterest er et rigtig godt sted at lede, søg evt på Wedding hairstyles thick hair,

- Misunder dig virkelig, er VILD med dit tykke og smukke hår :blush:, hvad er din hemmelighed? :biggrin:

Med den rette frisure og kjole, så er jeg HELT klart fortaler for at det er med slør, og kjolen er faktisk rigtig fin! :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29/3/2016 at 10:57 PM, Soon2bemrsH said:

WAOUW for en manke, du har!! Er sikker på, du får en fortryllende gang brudehår! Kom til at googl'e "wedding hair do thick long hair" og fandt nogle fantastiske frisurer - der var lidt for mange fine til at kunne vælge at sætte ind her, men prøv det lige :-D

Tak - det vil jeg prøve :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 7/4/2016 at 7:50 PM, Frk_Æblekind said:

Pinterest er et rigtig godt sted at lede, søg evt på Wedding hairstyles thick hair,

- Misunder dig virkelig, er VILD med dit tykke og smukke hår :blush:, hvad er din hemmelighed? :biggrin:

Med den rette frisure og kjole, så er jeg HELT klart fortaler for at det er med slør, og kjolen er faktisk rigtig fin! :thumbsupsmileyanim:

Tak :-) Jeg har vist ikke rigtig nogen hemmelighed... Lade vær´ med at gå til frisøren? :-D Jeg har fra naturens side bare enormt tykt hår, til gengæld er det slet ikke blødt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer