Sara88

Askepot og Valentino - priser

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Okay - tak for svar. Jeg har bare SÅ svært ved at sætte et budget på kjolen. Jeg kan jo sagtens på deres hjemmeside finde nogle jeg er vilde med, men når der ingen priser står på, aner jeg ikke hvad jeg ca skal gå efter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte kjole i Askepot i forrige uge, og de har et meget varieret prisniveau. De har kjoler fra sidste sæson nddsat og ellers kan du få de nyeste modeller til mellem 9.000 og 30.000 alt efter budget. Hende der ekspedierede mig startede med at spørge til mit budget og fandt rigtig mange forskellige kjoler indenfor det.

Hvis du bor i sønderjylland vil jeg klart anbefale dig også at bestille tid hos Laila Heldt kjoler i Gråsten. Havde en helt fantastisk oplevelse der.

Hvis du er på et meget lavt budget er der lilly outlet i Aabenraa hvor alle kjoler koster 2500 kr. Og de har mange fine, men hver opmærksom at det er en outlet. 

Håber det kunne hjælpe lidt. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :)

 

Har ikke et meget lavt budget, men jeg har utrolig svært ved at ligge mig et budget på lige netop kjolen. Jeg er ikke interesseret i at bruge 10.000 på en kjole, men jeg er også bange for at begrænse mine muligheder hvis jeg ligger det for lavt :/

 

Tænkte selv omkring 6-7000

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også det var svært med at sætte et budget.

Jeg købte en af de nye modeller som kostede 9900,  men fik den til  9500 incl underskørt. 

Tror sagtens du kan finde noget yil dit budget, men det bliver måske modeller fra sidste år. 

De havde altså også mange flotte kjoler i Aabenraa, så længe man bare er klar over at det er outlet så servicen er ikke ligeså god som de andre 2 steder jeg var.

Kjolerne i Gråsten var generelt lidt billigere end i Tønder og servicen  helt i top. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎11‎-‎04‎-‎2016 at 2:08 PM, Karina og Dans Bryllup said:

Jeg syntes også det var svært med at sætte et budget.

Jeg købte en af de nye modeller som kostede 9900,  men fik den til  9500 incl underskørt. 

Tror sagtens du kan finde noget yil dit budget, men det bliver måske modeller fra sidste år. 

De havde altså også mange flotte kjoler i Aabenraa, så længe man bare er klar over at det er outlet så servicen er ikke ligeså god som de andre 2 steder jeg var.

Kjolerne i Gråsten var generelt lidt billigere end i Tønder og servicen  helt i top. 

forhandlede du selv prisen ?

Jeg er ligeglad med om det er modeller fra sidste år :) Der står jo ikkeårstal på kjolen :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sara88 said:

forhandlede du selv prisen ?

Jeg er ligeglad med om det er modeller fra sidste år :) Der står jo ikkeårstal på kjolen :) 

Jeg var også ligeglad med årgang, men der var bare ikke rigtig noget der var det rigtige.

Set i bakspejlet skulle jeg måske have prøvet at forhandle lidt mere om prisen, men spurgte bare ind til prisen og hvordan med underskørt og hun tilbød den pris. 

Jeg forhandler gerne om prisen, men syntes bare ikke det var så passende i denne situation og jeg og mit følge havde fået fantastisk betjening. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer