Glitzky

Åh den kjole!

11 indlæg i dette emne

Er i total vildrede..

Jeg skal giftes på rådhuset med min dejlige bedre halvdel og jeg vil bare gerne have en cocktail/MIDI/elegant/hvid kjole og jeg kan bare ikke finde en jeg falder for..

Er ved at tabe mig så kan ikke købe den før omkring starten af maj.. Men det så svært at finde noget 😱

Er seriøst bange for jeg ikke finder noget jeg kan være i eller falder for!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes oceaner af sider på nettet med bla. cooktailkjoler, men kan sagtens se det må være svært hvis man endnu ikke har haft held med at finde >>KJOLEN<< - Jeg har skrevet et par links til nogle sider hvor der er et ret stort udvalg, og priserne er overkommlige. Held og lykke med jagten og tillykke med det forestående bryllup :)

www.asos.com

www.dressfirst.com

www.veaul.com

www.nelly.com

www.fairyin.dk

www.izidress.dk

Redigeret af Frk_Æblekind
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja har surfet så meget på nettet men det KU bare være rart at finde en butik hvor man kan prøve den slags så man ved hvad der bedst og pænest på en inden man bestiller den man falder for. Så kan det være man kan undgå den skuffelse hvis str er forkert eller lignende og man ikke kan nå at få sendt den retur

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TP-kjoler http://www.tp-kjoler.dk har også en fysik butik hvor man kan komme og prøve kjolerne - Desværre ligger de i Skjern.

Men ved ikke om Kjolehuset i Helsingør stadig eksisterer - I så fald er det måske en mulighed?

Har du nogen veninder evt. som kan hjælpe dig? - Måske de kender nogen fysiske forretninger hvor man kan prøve kjoler?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Står lidt alene med tingene og det helt okay - bortset fra det med kjolen.. derfor er det genialt der findes sider som denne 😊

Har tænkt mig at tage til nogle kjole butikker i næste uge og prøve nogle forskellige ting og så må jeg bare tage den derfra..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv købt denne http://m.boozt.com/dk/da/zetterberg-couture/julie_12453493/12453499?navId=62915&group=listing

Den er fra Zetterberg couture og de har de mest fantastiske festkjoler. Ovenstående skal jeg have på til vores velsignelse i august. Ville gerne være hvid og i en fin kjole, men ville ikke en rigtig brudekjole.

Og hos bootz er der gratis retur!

Redigeret af FrauC
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer