Fam-Ahrens-Frøstrup

HJÆLP - Frisure med KORT pandehår

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg vil høre om der er nogle herinde der har nogle flotte frisure til brylluppet, hvor bruden har kort pandehår? Jeg har langt pandehår pt, men mit ansigt er pænere med kort pandehår 😒 Mangler inspiration, vil jo gerne at det sidder perfekt på dagen 😉

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv var jeg ved at overveje om jeg skulle lade mit pandehår gro ud inden brylluppet - men så kom jeg til mig selv! Jeg elsker jo mit pandehår! Så det bliver :)

Jeg har faktisk haft lidt svært ved at finde billeder af brudefrisurer med pandehår, så har jeg bare draget inspiration fra frisurer uden pandehår - og så håbe det virker med pandehåret på. 

Jeg har dog fundet lidt: 

bridal-hairstyle-with-bangs_b.jpg

messy-side-braid-hairstyle-with-bangs-ha

bride-hairstyles-with-white-flower.png

svadebnie-pricheski-na-dlinnie-raspusche

wedding_hair_bangs.jpg

Bridal-Hair-with-a-Fringe-09.jpg

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. 

Har selv kort hår og fandt en fantastisk løsning hvor jeg fik et flot pandehår men stadig en masse fylde bagved så jeg selv kunne style det som jeg ville. Fandt en hair extension virksomhed online som havde nogle virkelig flotte extensions til en meget billig pris. Du kan selv prøve og gå ind på www.shophaircontrast.com og se om det vil være noget for dig:-) Jeg har ihvertfald været virkelig glad for de forskellige ekstensions. 

Med venlig hilsen 

Sofie

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer