Pinkyl

Forum for konfirmation

13 indlæg i dette emne

Hey med jer

Jeg vil høre om nogen af jer kender til et Forum/Forummer a la Bryllupsklar, blot hvor det drejer sig om konfirmation? Hvis JA må I meget gerne skrive navnene på stederne her. Jeg HAR googlet, men uden det store held :blush: .

På forhånd mange tak.

De bedste hilsner Linda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg faktisk også efterlyst i mange år og lytter lige med. Fordi vi jo også spiller til en del konfirmationer men hvor det sidste og forrige år var lidt tyndt. I år ser det umiddelbart lidt bedre ud men slet ikke på højde med tidligere år. Jeg tror spareeffekten har sat sit præg på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg faktisk også efterlyst i mange år og lytter lige med. Fordi vi jo også spiller til en del konfirmationer men hvor det sidste og forrige år var lidt tyndt. I år ser det umiddelbart lidt bedre ud men slet ikke på højde med tidligere år. Jeg tror spareeffekten har sat sit præg på det.

vi vil gerne booke dig om 10 år, når vi skal holde konfirmation

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer jeg med rollator :) :) Havde du spurgt mig dengang I blev gift havde jeg sagt DJ Lillemand (sønnen) som netop skulle have været konfirmeret i år, hvis ikke han havde fravalgt det, men han har desværre også fravalgt at blive DJ og alt andet end hans elskede X-box :) Har dog hørt nogle af datterens venner som er lidt ældre, sige at det går i sig selv igen. I hope :) Men fedt at høre at det går jer godt for det har godt nok være en kamp for jer at kunne få lov til at se frem mod en konfirmation m.v :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha det skal man passe på med at sige. Fordi mange forbinder konfirmation med noget som ikke kan sammenlignes med en bryllupsfest eller et "mini-bryllup" hvad det nok heller ikke kan, men jeg forstår hvad du mener og er i øvrigt helt enig. Det ville være oplagt hvis Martin/Ki tog fat i det som supplement til bryllups og babydelen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha det skal man passe på med at sige. Fordi mange forbinder konfirmation med noget som ikke kan sammenlignes med en bryllupsfest eller et "mini-bryllup" hvad det nok heller ikke kan, men jeg forstår hvad du mener og er i øvrigt helt enig. Det ville være oplagt hvis Martin/Ki tog fat i det som supplement til bryllups og babydelen :)

Nej det er naturligvis en anden slags fest, meeeeennn med limosiner, skræddersyede kjoler, kæmpe gaver osv så må folk jo alligevel lægge noget tid i forberedelserne (og nej jeg er ikke et hak bedre selv når Leonora bliver så gammel ;-). )

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lidt pudsig ting som illustrerer det lidt :) Når jeg taler med folk op til konfirmationerne er det i sagens natur forældrene og der bliver nogle gange helt stille når vi taler om musik/smag og jeg så spørger hvad er konfirmanden mest til :) Fordi de ikke lige havde set den komme. Det er så meget forskelligt hvor meget konfirmanden og vennerne er med på den del. Nogle gange fungerer det helt som en "voksenfest" efter middagen, talerne m.v. og andre gange er det en kombination af begge dele afhængig af hvor meget konfirmanden og slæb er med. Èn ting hvor der i hvert fald er et fællestræk er varigheden. Ikke kun af middagen men også hele festen. En konfirmation kan ligesom bryllupsfesterne snildt vare 10-12 timer, og der tør man ikke lige tage et klub job eller et job ind som starter sent, selvom det er en konfirmation der starter tidligt. Det sidste kan også godt være en udfordring. Spillede en 50 års fødselsdag for en god stamkunde oppe på Solborgen i Vig. På et tidspunkt mens jeg spiller og det er ved at tynde ud, kigger jeg på uret og konstaterer at den er 5.30. Der besluttede jeg at nappe et par timers søvn på sofaen da alle er gået i seng fremfor at køre hjem. Skulle nemlig være ude til en konfirmation i Ballerup dagen efter ved 10 tiden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎04‎-‎04‎-‎2016 at 0:42 PM, Camilla_krøier said:

Nej det er naturligvis en anden slags fest, meeeeennn med limosiner, skræddersyede kjoler, kæmpe gaver osv så må folk jo alligevel lægge noget tid i forberedelserne (og nej jeg er ikke et hak bedre selv når Leonora bliver så gammel ;-). )

Spot on! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kunne man oprette en Facebook side, eller bliver det for rodet og uoverskueligt???

Jeg skal have konfirmation i 2018, og kunne også rigtig godt bruge et sted, hvor man kan få inspiration.

Et forum som Bryllupsklar, ville jo være en drøm - men mindre kan også gøre det :)))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎28‎-‎01‎-‎2017 at 2:29 PM, marianne1973 said:

Kunne man oprette en Facebook side, eller bliver det for rodet og uoverskueligt???

Jeg skal have konfirmation i 2018, og kunne også rigtig godt bruge et sted, hvor man kan få inspiration.

Et forum som Bryllupsklar, ville jo være en drøm - men mindre kan også gøre det :)))


Rigtig god ide :):)  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer