Trumpf

Betina & Michaels 1.7.17 - polterabend og den sidste uge

226 posts in this topic

Efter lidt frem og tilbage, har vi fået kirken på plads og ikke mindst booket :cheerleader3: Vi skal simpelthen giftes den 1. juli 2017, klokken 13 :a1221: Derudover har vi også ønsket den ene af præsterne i Dybkær Kirke, da hun også døbte vores datter og vi ser hinanden i den lokale FDF kreds :biggrin:

dejligt at der nu er styr på kirke, dato og tidspunkt :loveshower:

Ja, det er skønt... Og rart for en planlægningsfreak som mig :oops:

-HAHA- den kender jeg kun alt for godt, dog står vores bryllup pæn meget stille lige pt, da jeg har eksamener mandag og tirsdag samt konfirmation næste søndag :blink:

0

Annonce ♥

Efter lidt frem og tilbage, har vi fået kirken på plads og ikke mindst booket :cheerleader3: Vi skal simpelthen giftes den 1. juli 2017, klokken 13 :a1221: Derudover har vi også ønsket den ene af præsterne i Dybkær Kirke, da hun også døbte vores datter og vi ser hinanden i den lokale FDF kreds :biggrin:

dejligt at der nu er styr på kirke, dato og tidspunkt :loveshower:

Ja, det er skønt... Og rart for en planlægningsfreak som mig :oops:

-HAHA- den kender jeg kun alt for godt, dog står vores bryllup pæn meget stille lige pt, da jeg har eksamener mandag og tirsdag samt konfirmation næste søndag :blink:

Så er der også nok at se til for dig :)

0

Fed dato :loveshower:

0

Fed dato :loveshower:

Tak i lige måde - rettede lige i vores overskrift, da jeg kunne se du havde oprettet én magen til :)

0

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres kommende bryllup.

Dejligt at I har fået kirken på plads. Selvom jeg syntes Løgumkloster kirke er fantastisk kam jeg godt forstå at i har valgt jeres lokale kirke. Hvis det er der i kommer nu, og i kender præsten, så vil den jo nok også få stor betydning for jer i fremtiden. 

0

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres kommende bryllup.

Dejligt at I har fået kirken på plads. Selvom jeg syntes Løgumkloster kirke er fantastisk kam jeg godt forstå at i har valgt jeres lokale kirke. Hvis det er der i kommer nu, og i kender præsten, så vil den jo nok også få stor betydning for jer i fremtiden. 

0

Løgumkloster Kirke er fantastisk - har MANGE gode minder fra den... Men ja, vi kommer i Dybkær Kirke nu og vi kender præsten, så det tællet vist lige mere nu...

0

Så er der booket sangerinde til kirken :thumbsupsmileyanim: Jeg valgte at spørge én af mine FDF piger, som har en skøn stemme og er virkelig dygtig, hun blev rigtig glad og sagde ja på stedet GP Egentlig ville jeg have haft det som en overraskelse til min kommende mand, men jeg kunne ikke holde mund, så nu ved han hun skal synge :oops: Sangvalget er ikke helt på plads endnu, men jeg overvejer meget kraftigt Mads Langers udgave af "overgiver mig langsomt", den er simpelthen så smuk og jeg er sikker på hun kan gøre den personlig :loveboard:

0

Feststedet......

Ihhh det volder mig nogle problemer.... Jeg vakler imellem at finde et feststed med betjening, så jeg ikke skal røre en finger eller at finde et fælleshus/forsamlingshus hvor jeg kan lave en masse ting til.... Fordelen ved at finde et sted med betjening er at jeg på flere områder vil få ro og jeg vil ikke have trangen til at skulle ud i køkkenet, for at se om det hele går godt... Og på dette punkt er manden ikke til den store hjælp...

0

Annonce ♥

7 hours ago, Trumpf said:

Feststedet......

Ihhh det volder mig nogle problemer.... Jeg vakler imellem at finde et feststed med betjening, så jeg ikke skal røre en finger eller at finde et fælleshus/forsamlingshus hvor jeg kan lave en masse ting til.... Fordelen ved at finde et sted med betjening er at jeg på flere områder vil få ro og jeg vil ikke have trangen til at skulle ud i køkkenet, for at se om det hele går godt... Og på dette punkt er manden ikke til den store hjælp...

Det er jo vigtigt, at man kan overskue alle gør-det-selv-projekterne. Jeg synes i hvert fald, listen er blevet lang, af de ting vi skal have lavet :) Men jeg nyder at pusle med ideer og tanker om oppyntning, så derfor ved jeg, at det ikke bliver en byrde. Men jeg kan sagtens forstå dem, der vælger pakke-løsningen!

0

5 hours ago, SilleMy said:

Det er jo vigtigt, at man kan overskue alle gør-det-selv-projekterne. Jeg synes i hvert fald, listen er blevet lang, af de ting vi skal have lavet :) Men jeg nyder at pusle med ideer og tanker om oppyntning, så derfor ved jeg, at det ikke bliver en byrde. Men jeg kan sagtens forstå dem, der vælger pakke-løsningen!

Det er ikke lav selv projekterne som vil bekymre mig, jeg er bare en kæmpe kontrol og planlægningsfreak, så jeg ville have svært ved ikke lige at skulle hjælpe...

0

12 hours ago, Trumpf said:

Det er ikke lav selv projekterne som vil bekymre mig, jeg er bare en kæmpe kontrol og planlægningsfreak, så jeg ville have svært ved ikke lige at skulle hjælpe...

Hmm, det kan jeg godt forstå. Kan også godt selv blive lidt en kontrolfreak. Det er netop derfor, vi har valgt et sted, hvor vi bestemmer alt selv. Så har jeg så også bare brugt virkelig lang tid på at sætte mig ind i, hvad det indebærer at planlægge et bryllup, så jeg ikke glemmer en eller anden vigtig detalje.

Jeg har eksempelvis købt Jesper Høvrings bryllupsbog - den er faktisk rigtig god! Der står mange gode overvejelser for hele planlægningsprocessen.

0

Annonce ♥

Vi har snakket frem og tilbage omkring feststedet - og mere eller mindre blevet enige omkring at vi skal have fat i et forsamlingshus og en kogekone eller kok - vi skal i hvert fald have mad udefra. Jeg har en god veninde, som har sagt ja til at sørge for serveringspersonale - egentlig hun også gerne styre køkkenet, hun er nemlig gammel resturantchef, men vi skal gerne have hende og hendes mand til at passe vores børn efter receptionen, hvilket de har sagt ja til. Så det punkt har vi styr på :)

1

Hvis man er en smule utålmodig (som jeg) med at manden tager stilling til de forskellige ting, så kan man heldigvis selv Google - så jeg tror at jeg har fundet VORES forsamlingshus, altså hvis det er ledigt den lørdag. Det ligger i Voel, fra kirke til forsamlingshus er der cirka 7 km, så det er dejlig tæt på. Nu er jeg bare nød til at vente på at høre hvad manden siger, så vi kan kontakte dem og forhåbentlig få det booket

0

On ‎20‎-‎05‎-‎2016 at 11:09 AM, Trumpf said:

Vi har snakket frem og tilbage omkring feststedet - og mere eller mindre blevet enige omkring at vi skal have fat i et forsamlingshus og en kogekone eller kok - vi skal i hvert fald have mad udefra. Jeg har en god veninde, som har sagt ja til at sørge for serveringspersonale - egentlig hun også gerne styre køkkenet, hun er nemlig gammel resturantchef, men vi skal gerne have hende og hendes mand til at passe vores børn efter receptionen, hvilket de har sagt ja til. Så det punkt har vi styr på :)

Lyder som en rigtig god ide. Så har du stadig mulighed for at "blande dig" og få indflydelse :-)
Har oplevet det adskillige gange med kogekone eller kok - så sent som i går. Kokken lavede den mest lækkert krydrede mad :-)

0

15 hours ago, Albrechtsen Foto said:

Lyder som en rigtig god ide. Så har du stadig mulighed for at "blande dig" og få indflydelse :-)
Har oplevet det adskillige gange med kogekone eller kok - så sent som i går. Kokken lavede den mest lækkert krydrede mad :-)

Du rammer præcist hovedet på sømmet - jeg ELSKER at blande mig og være med i de forskellige processer og det kan jeg på rigtig mange punkter via denne beslutning.

1

Annonce ♥

9 hours ago, Trumpf said:

Du rammer præcist hovedet på sømmet - jeg ELSKER at blande mig og være med i de forskellige processer og det kan jeg på rigtig mange punkter via denne beslutning.

Tror nu ikke du er så forskellig fra mange andre kommende brude :-)

Det er nu også en stor begivenhed med mange elementer der skal gå op i en højere enhed.

0

18 hours ago, Albrechtsen Foto said:

Tror nu ikke du er så forskellig fra mange andre kommende brude :-)

Det er nu også en stor begivenhed med mange elementer der skal gå op i en højere enhed.

Det er et argument jeg vil bruge i forhold til kæresten :) han synes vist at jeg til tider er lidt skør :lol:

1

3 hours ago, Trumpf said:

Det er et argument jeg vil bruge i forhold til kæresten :) han synes vist at jeg til tider er lidt skør :lol:

Jeg har en formodning om at din kæreste er i samme båd med mange andre kommende brudgomme :lol:

Det er ihvértfald mit indtryk fra de sidste mange samtaler med brudepar

0

On 24. maj 2016 at 4:23 PM, Albrechtsen Foto said:

Jeg har en formodning om at din kæreste er i samme båd med mange andre kommende brudgomme :lol:

Det er ihvértfald mit indtryk fra de sidste mange samtaler med brudepar

Fantastisk :lol: så er det ikke bare mig :thumbsupsmileyanim:

1

FESTSTEDET

Så har vi vist fået styr på feststedet - vi har i hvert fald booket Voel forsamlingshus, da der er to lokaler og så kan vi have reception i det ene lokale og have det andet pyntet op og dækket - klar til festen. 

0