Trumpf

Betina & Michaels 1.7.17 - polterabend og den sidste uge

226 posts in this topic

Annonce ♥

On 13/6/2016 at 10:12 AM, Trumpf said:

Det sidste bryllup vi var til, var rigtig hyggeligt, men dj'en som kom - var ikke noget at råbe hurra for. Derfor har vi mange tanker for hvad vi skal gøre - mandens fætter og kone er begge meget musikalske og vi snakker om at spørge dem om de kender nogle eller selv har mod på at spille lidt senere på aften - tænker at jukeboks vil være fint efter bryllupsvalsen

Vi har valgt at have live musik PLUS en spilleliste som vi får gæsterne til at byde ind til.

Mht til live musikken ville vi have noget andet end et kopi band og/eller baggrundsmusik, så vi har booket gennem www.lowficoncerts.com som er en (dansk og international) platform med up-coming bands til MEGET rimelige priser (3000,- for en duo med to sæt af 30 min).

Spillelisten bliver en forsættelse af en vi lavede til en sommerfest for nogle år siden. Der bad vi min kærestes venner hver skrive en sang der mindede dem om ham og omvendt for mig og mine venner. Det vr ret sjovt, for det var helt tydeligt hvilke numre der var "hans" og hvilke der var "mine" :-)

0

Annonce ♥

I går var der blot 8 måneder til brylluppet ()() Og samme dag fik vi langt om længe styr på lokalet til festen. Vi har booket Glassalen i Kjellerup. To fine lokaler og et godt køkken, så der er plads til os alle. Så nu er der én ting mindre at holde styr på :) Nu skal vi "bare" have fundet en kogekone eller mand :lol:

0

Så er indbydelserne snart klar til afsendelse :thumbsupsmileyanim: Manden skal have printet teksten på arbejde i dag og så håber jeg at de bliver færdig i aften, så de kan sendes i morgen.

0

15 minutes ago, Trumpf said:

Så er indbydelserne snart klar til afsendelse :thumbsupsmileyanim: Manden skal have printet teksten på arbejde i dag og så håber jeg at de bliver færdig i aften, så de kan sendes i morgen.

Dejligt at det er på plads nu. :thumbsupsmileyanim:

Må jeg spørge om I har sendt huskekort (STD) ud til jeres gæster?

Vi skal giftes ugen efter jer og vi sendte STD kort ud i uge 42 sidste år og havde planlagt at sende indbydelserne ud til påske (midt april) men nu bliver jeg da lidt stresset, når jeg ser at I sender dem ud nu.

0

Ej hvor lyder det skønt med næsten færdige invitationer, spændende spændende.... det kan være vi må få et sneak-peak? :) Nu er der godt nok heller ikke længe til mere, mon ikke det hele begynder at gå rimelig hurtigt fra nu af?

0

Annonce ♥

I må gerne se dem, når de ligger færdige :) og ja, der er under et halvt år tid - tiden flyver afsted ()()

vi sendte STD omkring juli sidste år, men fordi det er i sommerferien, vil jeg gerne være sikker på at folk husker det :thumbsupsmileyanim:

0

2 hours ago, Trumpf said:

I må gerne se dem, når de ligger færdige :) og ja, der er under et halvt år tid - tiden flyver afsted ()()

vi sendte STD omkring juli sidste år, men fordi det er i sommerferien, vil jeg gerne være sikker på at folk husker det :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig meget til at se dem.

Ja, vores vielse ligger jo også lige i ferien, men vi satser på at folk husker det. Mon ikke de fleste stadig har vores STD-magnet hængende på køleskabet? - Så bliver de da mindet om det hver dag :)

0

22 hours ago, kesa said:

Jeg glæder mig meget til at se dem.

Ja, vores vielse ligger jo også lige i ferien, men vi satser på at folk husker det. Mon ikke de fleste stadig har vores STD-magnet hængende på køleskabet? - Så bliver de da mindet om det hver dag :)

Det tror jeg - jeg er nok bare så meget kontrolmenneske at jeg gerne vil have det ud til andre - vi skal også have ordnet hjemmesiden

0

Annonce ♥

På hjemmesiden kan man finde vores ønskeseddel, kørselsvejledning, gæsteliste og information omkring vores toastmaster :)

Hvordan man ligger man i øvrigt billeder ind, herinde fra mobilen? Indbydelserne er nemlig færdig og de første er afleveret :thumbsupsmileyanim: 

0

Jeg tror vi er blevet enige om hvilke ringe vi skal have, så mangler vi kun at finde ud af om jeg skal have sten i og om jeg skal have en sidering - jeg er lidt en bling bling pige, men fordi mandens finger ikke passer til ædelmetaler, så skal vi have carbonringe <3

0

On ‎05‎-‎02‎-‎2017 at 7:28 PM, enkenoguniformen said:

Vi har også gang i vores hjemmeside.... må jeg spørge til, hvilke ting I tager med på siden? Mangler lidt inspiration.:)

Mvh, Stine.

Hvis ikke I allerede har gjort det, er I velkomne til at kigge på vores bryllups-hjemmeside: www.madsogkalle.dk

0

Annonce ♥

On 5/2/2017 at 7:28 PM, enkenoguniformen said:

Vi har også gang i vores hjemmeside.... må jeg spørge til, hvilke ting I tager med på siden? Mangler lidt inspiration.:)

Mvh, Stine.

I må gerne se vores hjemmeside: frederikogmia.com :)

0

Angående maden - det er ved at være et stressende element for mig. 

Vi er ikke helt enige, men den kogekone vi havde håbet på, er optaget til anden side :( 

Hvad skal andre med sommerbryllupper have?

0

Annonce ♥

Det kan jo være alt lige fra buffet til ...... Mange serverer faktisk grillbuffet eller stegt pattegris med tilbehør når vi taler sommerhavebryllupsfester. Det er både billigt og godt måske med en let forret og bryllupskagen som dessert hvis den ikke serveres om eftermiddagen.

0

On ‎07‎-‎02‎-‎2017 at 9:52 PM, Trumpf said:

Angående maden - det er ved at være et stressende element for mig. 

Vi er ikke helt enige, men den kogekone vi havde håbet på, er optaget til anden side :( 

Hvad skal andre med sommerbryllupper have?

Vi fik heldigvis booket vores koge- og kagekone (som hun kalder sig) i god tid.

Til vores sommer-bryllup skal vi have:

Tallerkenserveret forret (Sikkert grillet unghanebryst med salat)
Hovedret: Steg-buffet med 3 stege og lækkert tilbehør

Dessert: Stort kage- og dessertbord med bl.a. den store bryllupskage.

0