Trumpf

Betina & Michaels 1.7.17 - polterabend og den sidste uge

226 indlæg i dette emne

On Tuesday, February 07, 2017 at 9:52 PM, Trumpf said:

Angående maden - det er ved at være et stressende element for mig. 

Vi er ikke helt enige, men den kogekone vi havde håbet på, er optaget til anden side :( 

 

Hvad skal andre med sommerbryllupper have?

 

Vi havde møde med caterer igår. Vi har ikke helt lagt os fast på menuen, men indtil videre er det tre retter : fisk, ko, desserttallerken.  Vil gerne have en mellemret ind og løfte lidt ;-) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sket lidt mere i vores planlægning - vi har i weekenden spurgt mandens tante om hun vil binde brudebuketten og hjælpe med at lave blomster til bordene og det ville hun MEGET gerne, så det er der nu styr på. Jeg har sagt mine ønsker om farver og blomster og ellers tror jeg hun må aftale resten med den kommende mand, så han også får noget at sige :thumbsupsmileyanim:

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Trumpf said:

VIELSESRINGE :loveshower:Vi er blevet enige :a1221: Vi skal have carbonringe, vi mangler bare at blive enige om jeg skal have diamant i og om jeg skal have en sidering :loveflag:

 

Hvor skønt at I nu har styr på både blomster og ringe. Jeg er sikker på, at det bliver rigtig flot med carbon og diamant - hvis valget falder på sådan en. :thumbsupsmileyanim:

 

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, der nu er styr på blomster og ringe.

Jeg har også bundet brudebuketter og lavet arrangementer og dekorationer til begge mine brødres vielser. Det er noget særligt, når det er familie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Hvor skønt at I nu har styr på både blomster og ringe. Jeg er sikker på, at det bliver rigtig flot med carbon og diamant - hvis valget falder på sådan en. :thumbsupsmileyanim:

 

Mvh, Stine. 

De er SÅ flotte :a1221: Jeg kan desværre ikke finde ud af at ligge billeder herind, ellers havde jeg gerne vist hvilken jeg drømmer om :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, kesa said:

Hvor dejligt, der nu er styr på blomster og ringe.

Jeg har også bundet brudebuketter og lavet arrangementer og dekorationer til begge mine brødres vielser. Det er noget særligt, når det er familie.

Det betyder bare lige en anelse mere, når det er familie og hun er SÅ dygtig, så jeg er ikke bekymret overhovedet omkring blomsterne. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kommende mand, har en fætter som spiller musik, han spiller sammen med sin kone og nogle venner mener jeg - vi havde tidligt snakket om at det kunne være dejligt hvis de ville spille, men vores budget er ikke det største. Min svigerfar har dog snakket med dem i weekenden og vi har fået et tilbud fra dem til 7000 kroner, jeg ved bare ikke helt hvad man ville få for de penge - det skal vi lige have undersøgt og set om vi kan finde nogle penge til det. 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Trumpf said:

 vi har fået et tilbud fra dem til 7000 kroner, jeg ved bare ikke helt hvad man ville få for de penge

 


Jeg går ud fra at du mener hvad man ellers ville kunne få for de penge. Dvs. om det er en god/billig pris. Til det vil jeg sige at det afhænger meget af hvad I får og hvor længe de spiller. Men umiddelbart er det en god pris. Til sammenligning kan jeg sige at vi tager ca. 6.000 (+ kørsel) fra middagen starter til festen slutter og bands/musikere er typisk noget dyrere ikke mindst fordi vi taler mere end en person. Så hvis I har hørt dem og det falder i jeres smag så lyder det ikke dumt.  

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, diskobil said:


Jeg går ud fra at du mener hvad man ellers ville kunne få for de penge. Dvs. om det er en god/billig pris. Til det vil jeg sige at det afhænger meget af hvad I får og hvor længe de spiller. Men umiddelbart er det en god pris. Til sammenligning kan jeg sige at vi tager ca. 6.000 (+ kørsel) fra middagen starter til festen slutter og bands/musikere er typisk noget dyrere ikke mindst fordi vi taler mere end en person. Så hvis I har hørt dem og det falder i jeres smag så lyder det ikke dumt.  

Jeg tror faktisk aldrig jeg har hørt dem, men jeg har hørt fra andre at de er dygtige :) Men jeres pris lyder da også billigt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Trumpf said:

De er SÅ flotte :a1221: Jeg kan desværre ikke finde ud af at ligge billeder herind, ellers havde jeg gerne vist hvilken jeg drømmer om :loveflag:

 

Du kan uploade billeder på flere måder.

 

Du kan prøve følgende (nok ikke det nemmeste, men virker for mig hver gang

:

1. Du finder det billede du gerne vil bruge og gemmer det på computeren eller kopierer linket.

2. Gå på nettet, eksempelvis www.billedeupload.dk og vælg enten upload billeder fra computeren eller upload billeder fra et link.

3. Tryk på upload billeder.

4. Nu henter den det ønskede billede og giver dig nogle koder.

5. Vælg direkte link og kopier.

6. Gå ind i det indlæg du gerne vil vedhæfte billedet til.

7. Tryk på indsæt andet medie og vælg indsæt billede fra url.

8. Nu dukker der en boks op, hvor du skal indsætte linket du fik lige før.

9. Tryk insert to post, og så skulle billedet gerne dukke op! 

 

God fornøjelse. :)

 

Mvh, Stine.

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Trumpf said:

Jeg tror faktisk aldrig jeg har hørt dem, men jeg har hørt fra andre at de er dygtige :) Men jeres pris lyder da også billigt...


Flere erfarne kolleger kører med en pris fra 18-02 på  5.000-6.000 og ekstratimer derefter. Så vores pris er billig hvis man skal ud i at købe 1-2 ekstratimer. Ellers er det nok mere status quo men folk iværdsætter generelt at de ikke skal tænke i økonomi på dagen. Det gælder i særdeleshed på steder som jeres hvor I har alt for jer selv. På de fleste feststeder kan man ikke undgå at tænke i penge da arrangementerne er tidsbegrænset.  I Jylland ligger vores pris så som regel tættere på de 7.000 pga. kørsel og bro. Men man kan som sagt ikke sammenligne for vi kører ud én mand hvor de kommer flere og selvom vi er på hele tiden så er det på en anden måde end folk der spiller og synger selv.      

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Du kan uploade billeder på flere måder.

 

Du kan prøve følgende (nok ikke det nemmeste, men virker for mig hver gang

:

1. Du finder det billede du gerne vil bruge og gemmer det på computeren eller kopierer linket.

2. Gå på nettet, eksempelvis www.billedeupload.dk og vælg enten upload billeder fra computeren eller upload billeder fra et link.

3. Tryk på upload billeder.

4. Nu henter den det ønskede billede og giver dig nogle koder.

5. Vælg direkte link og kopier.

6. Gå ind i det indlæg du gerne vil vedhæfte billedet til.

7. Tryk på indsæt andet medie og vælg indsæt billede fra url.

8. Nu dukker der en boks op, hvor du skal indsætte linket du fik lige før.

9. Tryk insert to post, og så skulle billedet gerne dukke op! 

 

God fornøjelse. :)

 

Mvh, Stine.

 

 

Tak, det må jeg nørde lidt med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, diskobil said:


Flere erfarne kolleger kører med en pris fra 18-02 på  5.000-6.000 og ekstratimer derefter. Så vores pris er billig hvis man skal ud i at købe 1-2 ekstratimer. Ellers er det nok mere status quo men folk iværdsætter generelt at de ikke skal tænke i økonomi på dagen. Det gælder i særdeleshed på steder som jeres hvor I har alt for jer selv. På de fleste feststeder kan man ikke undgå at tænke i penge da arrangementerne er tidsbegrænset.  I Jylland ligger vores pris så som regel tættere på de 7.000 pga. kørsel og bro. Men man kan som sagt ikke sammenligne for vi kører ud én mand hvor de kommer flere og selvom vi er på hele tiden så er det på en anden måde end folk der spiller og synger selv.      

Tak for opklaringen, fedt at der er nogle som gider forklare det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎23‎-‎03‎-‎2017 at 9:28 PM, Trumpf said:

Vi får stadig positive tilbagemeldinger til brylluppet - indtil videre har vi ikke fået afbud 

 

Hvor skønt :-) Håber alle kommer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Trumpf said:

Det var så for tidligt at jeg pralede - vi har fået et afbud, håber ikke på flere

 

Øv, hvor ærgerligt. Nej, lad os da håbe, at det bliver det eneste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Trumpf said:

Afbudet er faktisk helt i orden, det er én som er lidt mere inviteret af pligt end lyst. 

 

Ja, der er afbud, der gør mindre "ondt" end andre... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer