Trumpf

Betina & Michaels 1.7.17 - polterabend og den sidste uge

226 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Opdatering 4. april - hvad har vi styr på og hvad mangler vi? Og er der måske noget vi har overset?

Det er vist på tiden, mindre end tre måneder til brylluppet at få styr på hvad vi har klaret og hvad vi mangler og om der skulle være noget som vi har overset. Jeg har fundet en liste på nettet, som jeg gennemgår.

Vi har styr på:

• Dato
  • Festlokaler
  • Kirken
  • Fotograf
  • Gæsteliste
  • Min vielsesring
  • Invitationer
  • Forlover
  • Ønskeseddel
  • Toastmaster
  • Brudebuket er bestilt
  • Ægteskabserklæring og navneændring
  •  

Vi mangler:

• Brudekjole (har tid d. 22. april hos Lilly i Aabenraa, skal have min mor og søster med)
  • Musik
  • Menuen (vi har møde med kogekonen tirsdag den 11. april)
  • Mandens vielsesring
  • 2 vidner
  • Bordpynt
  • Tøj til manden og børnene
  • Samtale med præsten
  • Valg af salmer
  • Bordkort

Er der noget I tænker vi har glemt at tænke på?

0

Jeg tænker bryllupskage :) Måske en gavekoordinator (ikke nødvendigvis en som skal fortælle folk hvad de skal købe eller rettere sagt hvad de ikke må købe) men en der kan inspirere folk der er i tvivl samt lave en liste over hvad I har fået fra hvem (eller mærkater) så I har et overblik.

Hvad med kørsel til og fra kirke ? Udover musikken er det det eneste der så vidt jeg kan se involverer - eller kan involvere - eksterne.  Hvad musikken angår så skal I nok snart sadle medmindre I er ude i en playliste-løsning o.l. som I selv står for.

0

4 minutes ago, diskobil said:

Jeg tænker bryllupskage :) Måske en gavekoordinator (ikke nødvendigvis en som skal fortælle folk hvad de skal købe eller rettere sagt hvad de ikke må købe) men en der kan inspirere folk der er i tvivl samt lave en liste over hvad I har fået fra hvem (eller mærkater) så I har et overblik.

Hvad med kørsel til og fra kirke ? Udover musikken er det det eneste der så vidt jeg kan se involverer - eller kan involvere - eksterne.  Hvad musikken angår så skal I nok snart sadle medmindre I er ude i en playliste-løsning o.l. som I selv står for.

Bryllupskage skal vi ikke have :) Gavekoordinator har vi heller ikke, vi har i stedet ønskesedlen på vores hjemmeside. Listen over hvad vi har fået fra hvem, regner jeg med at min søster skriver :) 

Kørsel er egen bil. Musikken kommer an på madprisen, men vi har tilbud fra mandens fætter, så den skal der tages handling på samme tirsdag som vi har snakket med vores kogekone :) 

0

Annonce ♥

Annonce ♥

13 minutes ago, kesa said:

Tillykke med ringen :)

Du / I er godt nok nået langt - I skal nok nå det hele.

Mange tak :loveshower: Jeg er en voldsomt kontrolfreak, så jeg kan godt lide at have styr på det hele - har lister for alt :lol: 

0

I går fik jeg shoppet lidt amok i servietter - købte guld servietter til kaffen og middagen og servietter med pingvin (mit ynglingsdyr) til natmaden, så mangler jeg "bare" lilla servietter i middagsstørrelse. Derudover er jeg også voldsomt på jagt efter guldfarvede sugerør og lilla - det er ikke nemt at opstøve. Nå jeg nu har alt andet i de rette farver vil jeg ikke have tilfældige sugerør. 

0

Kirken 

Vi var til spaghettigudstjeneste i går, i vores kirke, så kunne ikke lade være med at spørge vores kordegn om hun vidste om vi fik den præst vi havde ønsket og det mente hun :thumbsupsmileyanim: Skønt skønt hvis det holder, men det regner jeg med :)

Jeg har i øvrigt også fundet mine favoritter til salmer, til brylluppet. Jeg har sunget i kirkekor i mange år, så jeg synes der var MANGE fantastiske salmer og vælge imellem, men at de skulle være nogle som jeg kunne se os i :) Jeg synes vi skal synge nr. 13 - måne og sol, nr, 29 - spænd over os dit himmelsejl, nr 700 - jeg ved en blomst så favr og fin, på melodien du, herre Krist og til sidst 706 - I blev skabt som mand og kvinde

Derudover havde min mor og søster været forbi Lilly i Aabenraa, hvor de skal med til kjoleprøvning og havde set på kjoler allerede - det gør mig glad at de glæder sig, så må vi bare se om vi kan blive enige omkring kjolen :lol::c166: 

Edited by Trumpf
0

6 hours ago, Trumpf said:

I går fik jeg shoppet lidt amok i servietter - købte guld servietter til kaffen og middagen og servietter med pingvin (mit ynglingsdyr) til natmaden, så mangler jeg "bare" lilla servietter i middagsstørrelse. Derudover er jeg også voldsomt på jagt efter guldfarvede sugerør og lilla - det er ikke nemt at opstøve. Nå jeg nu har alt andet i de rette farver vil jeg ikke have tilfældige sugerør. 

Bare søg på "straws purple" og "straws gold" på ebay - de er flotte og billige og gode :-) Husk dog at det tager en måneds tid for dem at nå frem.

Edited by madloteilime
0

Annonce ♥

4 hours ago, madloteilime said:

Bare søg på "straws purple" og "straws gold" på ebay - de er flotte og billige og gode :-) Husk dog at det tager en måneds tid for dem at nå frem.

Åh fantastisk - tusind tak :loveboard:

0

KJOLEN :c166:

Så er kjolen på plads, ikke bare én kjole, men KJOLEN :loveshower: Den indeholder bare alt hvad jeg kunne ønske mig i den, det eneste minus, hvis man kan kalde det, så er den råhvid, jeg havde drømt om en rigtig hvid kjole, men det er ikke et større minus end det er lige meget :thumbsupsmileyanim:

Min ekstra moster har sagt ja til at ligge den op, og selvom både min mor og søster ikke synes den er pæn - vi har ikke samme smag, så sagde hun at jeg så yndig ud og min ældste synes at den var fin :loveflag: 

Så nu er der styr på kjolen og jeg er på jagt efter de rette sko :loveshower:

0