Trumpf

Betina & Michaels 1.7.17 - polterabend og den sidste uge

226 posts in this topic

On 4/4/2017 at 8:37 AM, Trumpf said:

Opdatering 24. april 

Vi har styr på:

• Dato
  • Festlokaler
  • Kirken
  • Fotograf
  • Gæsteliste
  • Min vielsesring
  • Invitationer
  • Forlover
  • Ønskeseddel
  • Toastmaster
  • Brudebuket er bestilt
  • Ægteskabserklæring og navneændring
  • Brudekjole
  • Middagen
  • Natmaden
  • Tøj til børnene
  • 2 vidner

Vi mangler stadig:

• Musik
  • Vielsesringe
  • Tøj til manden
  • Samtale med præsten, valg af salmer
  • Bordpynt, duge og bordkort

0

Annonce ♥

Så kom mandens tøj på plads :loveflag: Vi var så heldig at tøjeksperten havde minus 40% på alt i deres butik i går. Michael havde en idé om hvad han gerne ville have, men endte i noget helt andet. 

Gråt jakkesæt med lilla skjorte og blåt slips :) Det lyder spøst, men det var så fint :loveshower:

0

Hold da op I har da styr på det meste nu :)
Jeg synes det lyder som om din mand bliver rigtig flot - det er i hvert fald en piv-fræk farvesammensætning. :) Jeg glæder mi til at se billeder en gang.

0

7 hours ago, kesa said:

Hold da op I har da styr på det meste nu :)
Jeg synes det lyder som om din mand bliver rigtig flot - det er i hvert fald en piv-fræk farvesammensætning. :) Jeg glæder mi til at se billeder en gang.

Han bliver SÅ lækker. Vi har også fået styr på hans sko i dag - nu skal de bare komme hjem i den rette størrelse :) Hans boxers er også købt, så vi mangler kun strømper til ham, men dem snupper vi bare i ugen op til.

0

Annonce ♥

16 hours ago, Trumpf said:

Så kom mandens tøj på plads :loveflag: Vi var så heldig at tøjeksperten havde minus 40% på alt i deres butik i går. Michael havde en idé om hvad han gerne ville have, men endte i noget helt andet. 

Gråt jakkesæt med lilla skjorte og blåt slips :) Det lyder spøst, men det var så fint :loveshower:

Dejligt med rabat, det kan vi godt lide :wink:

Gråt jakkesæt er altid en sikker vinder og lilla er super flot til. Bliver spændende at se det blå slips til :) 

Er det mørke- eller lyseblåt slips han valgte? :) 

0

5 hours ago, Nannas said:

Dejligt med rabat, det kan vi godt lide :wink:

Gråt jakkesæt er altid en sikker vinder og lilla er super flot til. Bliver spændende at se det blå slips til :) 

Er det mørke- eller lyseblåt slips han valgte? :) 

Det er mørkeblåt :) Jo gråt er en vinder, men manden er småtyk :lol: så jeg var i tvivl indtil han prøvede det. 

0

7 hours ago, Trumpf said:

Det er mørkeblåt :) Jo gråt er en vinder, men manden er småtyk :lol: så jeg var i tvivl indtil han prøvede det. 

Okay det lyder rigtig flot :)  

Haha bliver man mere tyk af grå???? :o:lol: Godt det så sidder godt på ham haha :thumbsupsmileyanim:

0

8 hours ago, Nannas said:

Okay det lyder rigtig flot :)  

Haha bliver man mere tyk af grå???? :o:lol: Godt det så sidder godt på ham haha :thumbsupsmileyanim:

Næe, men med mørkt synes man mindre - jeg havde også overvejet en sort kjole :lol:

0

Annonce ♥

1 hour ago, Trumpf said:

Næe, men med mørkt synes man mindre - jeg havde også overvejet en sort kjole :lol:

Nååårh ja det har du ret i :lol:

åh ja den gode sorte kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Slipset ryger alligevel typisk af på et tidspunkt efter middagen :) :) Overvej  i øvrigt om gæsterne må klippe i det. Der kan det være en ide at han tager det af før brudevalsen eller finder et "snydeslips".

0

8 hours ago, diskobil said:

Slipset ryger alligevel typisk af på et tidspunkt efter middagen :) :) Overvej  i øvrigt om gæsterne må klippe i det. Der kan det være en ide at han tager det af før brudevalsen eller finder et "snydeslips".

Åh Gud klipper man også i det?

0

6 hours ago, Trumpf said:

Åh Gud klipper man også i det?

Jeg hører flere og flere gange, at det også bliver klippet ja :( 

Jeg arbejder på en 'pæn' formulering omkring vi frabeder os klip af slør og slips, fordi det er synd (synes jeg) at ødelægge :) 

0

Annonce ♥

Vi taler slør, slips, gommens sok og så har jeg også hørt om gæster der klippede i gommens boxershorts lige efter brudevalsen. Har gudskelov ikke selv oplevet det og det er måske også "lidt" grænseoverskridende  (y)

Der er dem der siger "bare lad dem klippe løs", dem der bruger et reserveslør/slips (eller ingenting) og så er der dem som siger "nej vi har købt det for at have det på og så må folk respektere at de ikke må rive i det". Det gør folk generelt hvis de ved det. Jeg tror ikke det batter meget at skrive det i invitationen. Det har de sikkert glemt når tid er. Lad toastmasteren sige det ved middagens afslutning. Jeg plejer også selv at sige det lige inden jeg sætter brudevalsen i gang og mindes ikke at have oplevet at nogle ikke har respekteret det.

0

Annonce ♥

11 hours ago, enkenoguniformen said:

Ærgerligt, hvis det skal til at blive en trend at brudeparrets tøj skal ødelægges...personligt er sokker og slør ok med mig, men resten er noget pjat,

Helt helt enig.. Tøjet er jo dyrt nok

0

Annonce ♥

Så fik vi hentet nogle af drikkevarerne i Tyskland. Indtil videre har vi købt

24 rødvin

24 hvidvin

12 kasser coca cola

2 kasser squash

2 kasser lemon

3 kasser pepsi max

3 kasser faxe kondi

2 kasser rød sodavand

1 kasse ananas

Derudover har vi købt lidt slik til kaffen efter middagen. 

0

Gæstebog :pokey::shooter: Armen hvorfor skal det være så svært? Jeg kan ikke finde ud af hvad vi skal have, jeg har overvejet alt fra en bog, til træ med fingeraftryk, til ramme med hjerter osv., men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg vil have - hvad har I valgt? Jeg har brug for hjælp...

0

Jeg overvejer BÅDE den version med et eller andet der kan være på væggen samt en bog.
Evt. bare have folk til at skrive på nogle læse papire/hjerter som vi så vil tage billeder af som vi kan sætte i en fotobog senere, så vi kan blande hilsenerne med billederne :)

0