Trumpf

Betina & Michaels 1.7.17 - polterabend og den sidste uge

226 posts in this topic

Annonce ♥

11 hours ago, Trumpf said:

De er SÅ fede med fingeraftryk, men vi har en flok af børn med, og dem er jeg usikker på om de kan håndtere det..

Det ville jeg nok fravælge så faktisk... Det kan næsten kun gå galt :lol: Vi har kun mine børn med, som på det tidspunkt er 12 og 14, så de kan nok godt håndtere det. Hmm jeg tror måske du skal spørge dig selv, hvad I vil få "brugt" mest? Er det en bog med hilsner som I tager frem og kigger i og glædes jer over, eller er det en ramme med hilsner som I kigger på hver dag og lige mindes jeres store dag? :) 

0

Annonce ♥

On 18/5/2017 at 8:12 AM, little miss phoenix said:

Det ville jeg nok fravælge så faktisk... Det kan næsten kun gå galt :lol: Vi har kun mine børn med, som på det tidspunkt er 12 og 14, så de kan nok godt håndtere det. Hmm jeg tror måske du skal spørge dig selv, hvad I vil få "brugt" mest? Er det en bog med hilsner som I tager frem og kigger i og glædes jer over, eller er det en ramme med hilsner som I kigger på hver dag og lige mindes jeres store dag? :) 

Det er præcist derfor jeg overvejer noget andet... Har tænkt på en ramme hvor man putter sit navn skrevet på noget træ og putter det ned i, men jeg er simpelthen i tvivl.

0

On 5/6/2017 at 9:05 PM, enkenoguniformen said:

Tillykke, og så er I endda i rigtig god tid! Det må være en kæmpe lettelse...

Det er en kæmpe lettelse, og jeg må nok sige at det ikke er min kærestes skyld. Jeg har det bare bedst med at være i god tid. De sidste lister er skrevet, de sidste møder skal lige planlægges, men ellers er der helt ro på den front. 

0

Annonce ♥

1 hour ago, diskobil said:

At kæresten syntes der er meget god tid er ret kendetegnende på området :) Men jeg kan så nævne et punkt hvor I ikke var ude i så god tid (men det lykkedes) :):) 

Og det er SÅ rigtigt, men takket være dig og din søde kone kom det i hus :thanks:

0

Tidsplanen for de sidste dage:

Vi mangler lige et møde angående blomster og serveringspersonale

Polterabend for manden :sm:

13. møde med præsten - håber på godkendelse af salmer og sange, derefter skal der laves kirkehæfter

21. Klip og opsætning af mit hår

26. Klip Gommen

27. Klip Børnene

29. bagning af pølsehorn og muffins

30. Opdækning og pyntning

Den 1:

kl 9: Frisør opsætning

Make up

Frokost, hvor datteren skal have middagslur

Kjole på, børnene i tøjet afsted med mormor og resten af familien

Min far og jeg forlader huset som de sidste

kl 14.30 VIELSE

0

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at der er styr på helheden nu. :thumbsupsmileyanim:
Jeg er så spændt på at følge med i jeres sidste forberedelser, for vi skal jo vies ugen efter jer. :) 

0

19 hours ago, kesa said:

Hvor er det dejligt at der er styr på helheden nu. :thumbsupsmileyanim:
Jeg er så spændt på at følge med i jeres sidste forberedelser, for vi skal jo vies ugen efter jer. :) 

I er jo også godt med :) men ja, det er skønt der styr på de store ting, så pt er der INGEN stress, udover min vielsesring ikke er hjemme endnu :pokey::shooter:

0

Annonce ♥

18 hours ago, Nannas said:

Hvor skønt I har styr på helheden :a1221: Hvor bliver det spændende!

Dejlig tI kan nyde og glæde jer endnu mere nu hvor helheden er klar :) 

Ja, det er skønt. Manden holder møde med vores blomsterdame i aften - det er hans tante, som arbejder ved en blomsterhandler - jeg har givet mine ideer og så er det så op til dem resten :thumbsupsmileyanim: det samme med bordpynt, jeg pakker lige det vi ellers skal have på bordet og så regner jeg med at de finder på noget flot

0

7 hours ago, Trumpf said:

Ja, det er skønt. Manden holder møde med vores blomsterdame i aften - det er hans tante, som arbejder ved en blomsterhandler - jeg har givet mine ideer og så er det så op til dem resten :thumbsupsmileyanim: det samme med bordpynt, jeg pakker lige det vi ellers skal have på bordet og så regner jeg med at de finder på noget flot

Hvor spændende!!! :thumbsupsmileyanim: :a1221:

0

1 hour ago, Trumpf said:

Så kom min vielsesring hjem og nu er ringene klar til at komme på fingrene <3:loveshower::a1221:

Wuhuuuu, tillykke med at ringen er kommet hjem...så er det bare at vente, til den skal på. Hvad tænker du mht. buket og blomster?

0

Annonce ♥

On 6/8/2017 at 7:54 AM, Trumpf said:

I er jo også godt med :) men ja, det er skønt der styr på de store ting, så pt er der INGEN stress, udover min vielsesring ikke er hjemme endnu :pokey::shooter:

Ja vi er godt med - vi er ihvertfald ikke bagud. 

Jeg så længere nede i tråden at ringen heldigvis er kommet nu! Dejligt. 

Vi regner med at vores ringe kommer i næste uge. :)

0

On 8/6/2017 at 9:29 PM, enkenoguniformen said:

Wuhuuuu, tillykke med at ringen er kommet hjem...så er det bare at vente, til den skal på. Hvad tænker du mht. buket og blomster?

Jeg tænkte roser og brudeslør - men manden holder det som en hemmelighed, så jeg ved det ikke

1

10 hours ago, Trumpf said:

Jeg tænkte roser og brudeslør - men manden holder det som en hemmelighed, så jeg ved det ikke

Det er en flot sammensætning; sød, romantisk og meget bryllupsagtig :)

Det bliver spændende om det så bliver det du får... 

0