Hbang

H&J 2.7.16

63 posts in this topic

Hej alle

Nå, det var egentlig ikke meningen jeg ville dele planlægning men nu gør jeg det alligevel :)
Vi hedder Heidi og Jesper, skal giftes 2.7.16. Vi har kendt hinanden i snart 12 år og har to dejlige drenge sammen på henholdsvis 3 og 9 mdr. Vi er begge 29:)

Temaet er mint, peach og hvid krydret med masser af vintage og rustikke træ elementer.

Glæder mig til at dele den sidste planlægning med jer:)

Se mere om frieriet her

Bryllup 02.07.2016 Jesper & Heidi

Kirke: Brædstrup Kirke - mangler at udfylde prøvelsesattest og aftale salmer.

Dato: 02.07.2016

Budget: 75.000 kr.
Feststed: Gjessø forsamlingshus, se hvordan det ser ud her

Musik: Christian Daugaard, som spiller akustisk under middagen med stille sang og band senere

Fotograf: Vores Store dag

Forlover: H2B¨s kammerat

Toastmaster: Min veninde

Brudesvende: Vores børn

Transport: Mascot cabriolet

Brudebuket: Har fundet lidt inspiration, min H2B´s faster laver den :)

Blomster: Små bordbukketter er bestilt. Pynt til kirken mangler.

Duge og servietter:

Drikkevarer: Indkøbt i Tyskland, velkomstdrink, rødvin og dessertvin mangler

Fadølsanlæg: Bestilt fra fadølsforsyningen.

Mad: Brædstrup kro

Bryllupskage: Laver jeg selv - sådan skal den se ud

Vielsesringe: Har fundet dem vi skal have

DIY:

Indbydelser: Er lavet og sendt ud, se dem

Kirkehæfter:

Menuhæfte:

Favors: Er lavet, se dem her

Sæbeboble tags: Sæbebobler med små tags, se dem her

Risposer: Små tylposer med ris - her

Flasker: Hvidvinsflasker med garn

Bordnumre: Numre til at hænge om halsen på flaskerne

Lysestager: Til fyrfadslys i borddekorationen her

Evt. drinkskort:

Bordplan: Har købt et gammelt billede som jeg sætter tavlefolie over, skal stå fremme på et staffeli

Pynt til bilen: Tyl

Træer med lanterner:

Takkekort:

Indkøb:

Rød løber og lanterner: Låner mine forældres

Sugerør:

Foliebakker;

Telt:

Bloklys til vinduer:

Diverse:

Tale til H2B

Gave til H2B

Takkegaver

Evt. bryllupsrejse

Tøj mv.:

Brudekjole: Har fundet drømmekjolen, se den her

H2B tøj: Han arbejder i en herretøjsforretning, så det styrer han selv ;)

Drengenes tøj: købt hvide hilfiger skjorter, sorte jeans og butterfly - mangler superstar sko
Sko: Er fundet :)Så fine!
Hår og make up: En bekendt ordner dette. inspiration her
Negle:
Spraytan:
Smykker:

Edited by Hbang
0

Annonce ♥

Selve dagen:

Vi skal giftes i Brædstrup kirke kl 14 og efterfølgende holde fest i Gjessø forsamlingshus. Vi har valgt et forsamlingshus fordi jeg er rigtig meget DIY typen på alle måder så jeg ville selv kunne sætte mit præg på lokalet. Kravet var bare at det ikke skulle ligne et forsamlingshus så det har været lidt svært at finde;)

Samtidig ville vi gerne kunne vælge de drikkevarer vi har lyst til uden at det skulle koste en bondegård:)

Vores to børn splitter vi op på dagen så jeg tager den lille og H2b den store. De skal dog kun med i kirken og til billeder bagefter- derefter slutter dagen for dem:)

Stilen er som sagt vintage med mint og peach hvilket passer godt til lokalet. Har lagt et inspirationsbillede op.

post-77192-0-82721500-1459400548_thumb.j

0

Annonce ♥

Frieriet:

Vi var på en romatisk tur uden børn i London efteråret 2014. Vi havde været ude at spise på en lækker restaurant inde i midtbyen og min H2B foreslår at vi skal se big ben og parlamentet i mørke. De er ved at reparere metroen så på vej derhen spørger jeg om vi ikke bare kan tage hjem, da jeg ikke orker det. Han insisterer dog så vi fortsætter. Vi går hen over en bro og jeg siger at vi kan vel se det herfra, men han insisterer på at vi skal helt over på den anden side, så vi fortsætter.

Til sidst når vi frem, der er ikke andre end os og jeg står og nyder udsigten over åen med big ben og parlamentet i baggrunden, helt oplyst. Han kalder og jeg vender mig om og der sidder han så på knæ med den smukkeste ring og spørger om jeg vil giftes! :) og selvfølgelig ville jeg det :) Det var helt vildt romantisk og perfekt. Siden har jeg så snart ventet og små planlagt i 1,5 år :) Da vi kommer hjem om søndagen finder jeg nemlig ud af at vi venter barn nr 2, hvorfor detlige måtte udsættes lidt, da jeg ikke ville være gravid på sådan en dag. :) Det var helt sikkert den vildeste weekend i mit liv da han friede om lørdagen :)

post-77192-0-32564400-1459616127_thumb.j

post-77192-0-88335000-1459616138_thumb.j

post-77192-0-27586800-1459616147_thumb.j

post-77192-0-27341800-1459616159_thumb.j

Edited by Hbang
0

Annonce ♥

Æskerne er købt i England hos imaginedoingityourself.

Og ellers er de bare lavet i powerpoint hvor jeg har sat et billede ind af mønster og skrevet tekst ovenpå og så bare lavet en indbydelse og 3 små kort med praktiske oplysninger, program for dagen og ønskeliste. Printet ud og sat på genbrugspap. :) håber det giver mening :)

0

Æskerne er købt i England hos imaginedoingityourself.

Og ellers er de bare lavet i powerpoint hvor jeg har sat et billede ind af mønster og skrevet tekst ovenpå og så bare lavet en indbydelse og 3 små kort med praktiske oplysninger, program for dagen og ønskeliste. Printet ud og sat på genbrugspap. :) håber det giver mening :)

post-77192-0-20985000-1459449675_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har som sagt fået købt kjole for noget tid siden. Fødte dog i juni og købte en udsalgskjole i november. Har dog tabt mig en del siden så er spændt på tilretning her i maj :) tag jer ikke af mit hår - har ikke farvet hår i meget lang tid på det her tidspunkt pga graviditet og fødsel :D

Jeg havde først købt hvide sko men da det ikke endte med en helt hvid kjole har jeg købt disse i stedet. Jeg hører gerne meninger om det hele :)

post-77192-0-74976900-1459450440_thumb.j

post-77192-0-03970800-1459450456_thumb.j

post-77192-0-92080900-1459450468_thumb.j

0

hvor er det nogle fine æsker med indbydelserne :loveshower: og jeg kan følge dig fuld ud med forsamlingshus vi har dog bare selskabslokale ... men ELSKER at sætte vores eget præg :loveshower::loveshower::loveshower: er vild med jeres farvetema :cheerleader3:

Btw smuk smuk kjole

Edited by Marie E
0

Først og fremmest velkommen og tillykke med din planlægningstråd :) Dernæst; I kommer altså til at dele bryllupsdag med os :loveshower:

Det er nogle super flotte invitationer, du har lavet! Respekt for dine evner og tålmodighed. Selv har vi prioriteret at betale os fra nogle af de kreative ting, da ingen af os er de store DIY-eksperter :)

0

Annonce ♥

Tusind tak - Marie.

Ja jeg er også mest til forsamlingshus eller selskabslokale :) så kan man også selv bestemme hvordan det helt præcis skal være og hvornår festen skal stoppe :)

stort tillykke med jeres forekommende bryllup. Vi har også valgt forsamlingshus af de samme årsager, så vi kan få festen som vi vil og ikke blive smidt ud på noget tidspunkt

0

Tusind tak piger :)

Vi må hellere bede om godt vejr så Girl beat :D

Der har været lidt stille de sidste dage.. Igår fik jeg stjålet min taske ved et indbrud i vores bil. Alt var væk. Pung, nøgler, mobil og ja bare det hele :( idag ringede en sød dame heldigvis at hun havde fundet min taske, pung og nøgler. Alt er gennemrodet og alt med værdi er taget. Dankort er selvfølgelig også væk. Desværre var mine elskede Chanel øreringe i min pung da jeg havde mistet låsen til den ene. Jeg og min kæreste har kendt hinanden i snart 12 år og lige præcis de øreringe betyder alt for mig. Skulle have haft dem på på vores bryllupsdag. Jeg prøvede at se om jeg kunne finde dem idag men Chanel butikken i Kbh er åbenbart lukket. Hvis nogen ved hvor jeg kan finde de øreringe (på nettet eller i udlandet) hører jeg det gerne? :( eller måske I vil dele jeres egne tanker om smykker da min jo lige blev brast igår.

post-77192-0-05949000-1459606977_thumb.j

0