Hbang

H&J 2.7.16

63 indlæg i dette emne

Håret:

Da jeg har langt lyst hår vil jeg gerne have sat det op sådan lidt vintage agtigt. Jeg forestiller mig det skal sidde i nakken og så skal det være noget fingerfald forfra. Derudover vil jeg gerne have et hårpiece i mit hår. Har bestilt et fra ebay som jeg venter på, men jeg vil rigtig gerne hvis I kan fortælle mig og vise jer jeres?

Har sat lidt billeder ind for at prøve at forklare hvad jeg havde tænkt. Har været til prøveopsætning og det blev helt perfekt. Jeg har besluttet jeg ikke vil have slør på da jeg bare ikke er så meget til det. I så fald ville jeg tage det af efter kirken og så er det vel lidt spildt? hvad gør I?

post-77192-0-09679000-1459617458_thumb.j

post-77192-0-98650700-1459617551_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv med din taske og især øreringene :( Jeg kender desværre ikke til nogen steder hvor de kan fås på nettet...

Men, mht de andre indlæg...jeg regner heller ikke med at bruge slør, kun headpiece, som ikke er købt endnu. Og jeg er også vild med de opsætninger du har lagt ind her. Jeg kan nemlig også godt lide det vintage look :)

Kagen ser super smuk ud, men er du sikker på du har tid til det de sidste dage op til brylluppet? Normalt elsker jeg også at bage, men min forlovede kender mug og vil ikke have mig (alt for) stresset og op indtil midnat eller senere hver dag op til brylluppet. Så vi ender nok med at betale os fra det...(hvis jeg kan finde en dygtig bager der bager "min" slags kager).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er det træls med indbruddet i jeres bil - især pga øreringene! Jeg håber, du finder nogle magen til. Kan desværre ikke hjælpe med et sted at finde dem.

Jeres stil ser så fin ud! Jeg tror, det bliver rigtig smukt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dkchelle: jeg har allieret mig med en veninde som sørger for at lave mousse og lægge sammen og alt det der. Jeg skal bare smøre op og betrække og pynte, men det gør vi også sammen. Bundene bager jeg på forhånd og fryser ned og så klarer hun egentlig det meste. Men det bliver da måske lidt presset. Vi laver alt pynt på forhånd så det bare skal på. Det burde kunne nås. :)

Jespers faster skal lave min brudebuket og hun siger hun godt kan lave det der - så det satser jeg på

Jeg har bestilt alle bordblomster i en butik. Da vi lige blev enige om at Mint og lime SLET ikke er det samme fandt vi ud af det det skal nok blive fint!

Hvor har I købt hairpiece? Synes det er mega svært at finde..

Tak sillymy. Jeg tvivler på jeg finder de øreringe, men jeg tror min søde kæreste er villig til at rejse lidt sammen med mig for at jeg får dem tilbage. Pt afventer jeg svar fra Chanel i Hamborg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dkchelle: jeg har allieret mig med en veninde som sørger for at lave mousse og lægge sammen og alt det der. Jeg skal bare smøre op og betrække og pynte, men det gør vi også sammen. Bundene bager jeg på forhånd og fryser ned og så klarer hun egentlig det meste. Men det bliver da måske lidt presset. Vi laver alt pynt på forhånd så det bare skal på. Det burde kunne nås. :)

Jespers faster skal lave min brudebuket og hun siger hun godt kan lave det der - så det satser jeg på

Jeg har bestilt alle bordblomster i en butik. Da vi lige blev enige om at Mint og lime SLET ikke er det samme fandt vi ud af det det skal nok blive fint!

Hvor har I købt hairpiece? Synes det er mega svært at finde..

Tak sillymy. Jeg tvivler på jeg finder de øreringe, men jeg tror min søde kæreste er villig til at rejse lidt sammen med mig for at jeg får dem tilbage. Pt afventer jeg svar fra Chanel i Hamborg

Det lyder også hyggeligt at lave kagen sammen :) Skal hygge mig med at bage og pynte en til min søns 1-års fødselsdag på Søndag :)

Jeg har lidt svært ved at finde en blomsterforhandler hernede der vil bestille blomster hjem i mine farver. De siger allesammen at det kommer an på hvad de får leveret, og det ved de aldrig på forhånd. Men jeg har en veninde der selv var ejer og blomsterbinder i en blomster forretning, og hun sagde altid st man godt kunne bestille bestemte blomster og farver hjem mindst en uge før...så jeg ved ikke. Må lede efter en blomsterhandler der er til at samarbejde med. Dejligt du har din kommende mands faster.

Jeg tænkte også på Chanel butikken i Hamborg. Det er den eneste rigtig Chanel butik jeg kender. Bor du langt derfra? Håber de kan hjælpe...

Og jeg har ikke købt en headpiece endnu. Synes det er en jungle, og svært at se hvordan de ser ud på billeder, samt størrelsen. Så jeg vil helst finde noget irl...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er nærmest bare umuligt at finde irl. Har været i samtlige brudekjoleforretninger omkring mig uden held :( ja jeg bor 4 timers kørsel fra Hamborg men hvis de kan hjælpe kører jeg gerne.

Altså nu ved jeg ikke hvor du bor men i blomstergården i Brædstrup var det ikke noget problem. De bestiller bare hjem. Jeg kunne få lige hvad jeg ville have. Jeg gav dem frie tøjler ud fra de farver jeg har valgt og viste billeder af hvad jeg har tænkt. :)

Uh er det fondant kage din søn skal have? Har også modelleret til mine hvert år, da den første blev 1 var det bamse og kylling :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er nærmest bare umuligt at finde irl. Har været i samtlige brudekjoleforretninger omkring mig uden held :( ja jeg bor 4 timers kørsel fra Hamborg men hvis de kan hjælpe kører jeg gerne.

Altså nu ved jeg ikke hvor du bor men i blomstergården i Brædstrup var det ikke noget problem. De bestiller bare hjem. Jeg kunne få lige hvad jeg ville have. Jeg gav dem frie tøjler ud fra de farver jeg har valgt og viste billeder af hvad jeg har tænkt. :)

Uh er det fondant kage din søn skal have? Har også modelleret til mine hvert år, da den første blev 1 var det bamse og kylling :)

Jeg har kun to timer til Hamborg, men det er også en fed by at besøge hvis i alligevel skal dernede :)

Men det betyder også at Brædstrup er lidt for langt væk for mig. Jeg må bare prøve at besøge flere blomsterbutikker, det kan ikke passe at de ikke kan bestille bestemte farver/blomster på forhånd så længe de er nogenlunde i sæson.

Ja, jeg tænker fondant pynt (men jeg vil også lave en mini kage til ham med cream cheese frosting tænker jeg, som han kan bruge som "smash cake") :)

Vi bliver 23, så jeg vil lave to kager. En med citron/blåbær og den anden bare chokolade :) mmmm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg efterhånden været Europa rundt efter øreringe, og har hermed besluttet at finde nogle andre til min bryllupsdag. Så må jeg håbe på en get away til Paris i efteråret med min søde kæreste så jeg kan se hvad de har IRL ☺️

Nå men planlægningen skrider frem og vi fik menuen på plads den anden dag:

Det står på:

Appetizer når gæsterne ankommer: tapas med små bruschettaer med lidt serano skinke, druer, ost og saltmandler bl.a

Forret: fisketallerken med 3 slags fisk

Hovedret: helstegt oksemørbrad med rødvinssauce og krydrede kartofler og grønt

Dessert: bryllupslagkage

Natmad: boller med pålæg

Altsammen noget vi elsker men som I nok kan se er det meget nede på jorden 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min toast Master klokke fra eBay endelig. :) den er rigtig fin synes jeg.

idag har jeg haft møde med kirke tjeneren og har aftalt blomster i kirken. Der bliver små roser og brudeslør ved hver bænk og så to smukke alterbuketter. Det skal nok blive fint :) Jeg glæder mig efterhånden vildt!!

desuden har jeg endelig fået helt styr på morgengaven til min bedre halvdel!! 

image.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Hbang said:

Så kom min toast Master klokke fra eBay endelig. :) den er rigtig fin synes jeg.

idag har jeg haft møde med kirke tjeneren og har aftalt blomster i kirken. Der bliver små roser og brudeslør ved hver bænk og så to smukke alterbuketter. Det skal nok blive fint :) Jeg glæder mig efterhånden vildt!!

desuden har jeg endelig fået helt styr på morgengaven til min bedre halvdel!! 

image.jpeg

Vil du anbefale en god sælger af Toastmaster-klokker? Vi må da vist også hellere få købt én :)

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Hbang said:

Tiden nærmer sig! Kun 6 uger til den store dag! :) her til aften har jeg syslet med bestik tags, de sidste menukort og favors :) det hjælper efterhånden med det hele :)

image.jpeg

image.jpeg

hvor bliver det bare fint :loveshower: er vild med jeres tags har du selv lavet dem ? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer