Martin

Så er vi online med vores nye layout

46 indlæg i dette emne

Kære brugere af Bryllupsklars forum

Så er vi online med vores opdaterede forumsoftware. Håber at I kan lide det nye layout.
Vi vil lave de sidste justeringer i løbet af den næste uges tid. Og forhåbntlig være helt færdig i løbet af uge 15.

På forhånd tak for jeres tålmodighed. :)

MVH

Martin

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja som vi skrev på det gamle layout (inde under værktøjer) så udløb værktøjerne og alt ville blive slettet. Sorry Det kunne ikke kører sammen med det nye software længere.
Vi har dog noget nyt på trapperne. Jeg ved ikke helt præcist hvornår det kommer online. :)

Glad lørdag :)

MVH
Martin 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lagde godt mærke til det. Men der stod bare at det var tilbage i 2014. Så gik ud fra at det var en gammel besked som i bare ikke havde fået fjernet endnu. Så derfor gik jeg bar igang med at bruge værktøjerne og var super glad for dem for de var så overskuelige og det gjort planlægningen en del lettere. Men jeg har jo intet gemt fra det :( Det er godt nok Ærgeligt når jeg lige har siddet og brugt så meget energi på at lave huskeliste og gæsteliste og budget. 

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, justpernille91 said:

Jeg lagde godt mærke til det. Men der stod bare at det var tilbage i 2014. Så gik ud fra at det var en gammel besked som i bare ikke havde fået fjernet endnu. Så derfor gik jeg bar igang med at bruge værktøjerne og var super glad for dem for de var så overskuelige og det gjort planlægningen en del lettere. Men jeg har jo intet gemt fra det :( Det er godt nok Ærgeligt når jeg lige har siddet og brugt så meget energi på at lave huskeliste og gæsteliste og budget. 

Det er jeg meget ked af. Der stod faktisk oktober 2015. Vi har dog trukket den lidt, netop for at sikre at alle fik gemt deres oplysninger :)

Vi har nye værktøjer under udvikling. Jeg håber at du når at få glæde af dem :)

 

Mvh

Martin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller ikke gemt noget af det, da jeg også troede opdateringen var foretaget da det jo var tilbage i oktober I sendte beskeden. Nu har jeg to måneder tilbage til brylluppet og ALT min planlægning var i planlægningsværktøjerne. Jeg mangler især mit budget og bordplanner. I kan Ikke finde det frem af en database og sende det til mig?? Er godt nok lidt presset af det. Kan jo ikke huske det halve af det  :'(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Trinebeck said:

Jeg har heller ikke gemt noget af det, da jeg også troede opdateringen var foretaget da det jo var tilbage i oktober I sendte beskeden. Nu har jeg to måneder tilbage til brylluppet og ALT min planlægning var i planlægningsværktøjerne. Jeg mangler især mit budget og bordplanner. I kan Ikke finde det frem af en database og sende det til mig?? Er godt nok lidt presset af det. Kan jo ikke huske det halve af det  :'(

Årh hvor nitte! Håber i finder ud af det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt at det ikke er helt på plads men ... Den første forhindring var da jeg skulle logge mig på. Så kan jeg ikke se log ind billedet på grund af bannerreklamer. Kunne så gøre det ved at åbne log in i et nyt vindue. Layoutet er ikke lige min kop the men som Gold Rumble siger kan der også være noget tilvænning 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været inde under forhandlere og kigge. Der falder jeg over at man har lavet en særskilt kategori under musik og underholdning der hedder Dinnermusik. Virkelighedens verden er jo at mange musikudbydere leverer dinnermusik som en del af den samlede musikløsning, Det gælder i særdeleshed os selv som var nogle af dem der introducerede dette begreb, når vi ser bort fra de traditionelle "spillemænd". En mere passende betegnelse for denne kategori må være pianister eller også er vi flere som også skal ind under den kategori. :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Kastberg said:

Er det kun mig der har problemer med at trykke næste side, når man er inde i et emne? Når jeg gør det, kommer der bare en reklamesøjle frem og ikke den næste side jeg bad om... Gætter på det ikke er meningen?

Er det på pc eller mobil eller tablet eller alle tre du oplever dette?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lidt ny her på siden, kom først på i februar og har brugt planlægningsværktøjet rigtig meget... vores budget, vores ønskeseddel, vores gæsteliste med tilmeldiger m.m. ja vi brugte stort set det hele...  og alt lå der... og kun der... :(

Jeg havde som nogen af de andre også godt læst det med at planlægningsværktøjet skulle lukke ned i 2015... og har tænkt at det var noget gammelt i ikke havde fået slettet og så ikke gjort mere ud af det...

Vi står nu en rigtig dum situation, da alt vores materiale er væk.

 

Jeg håber virkelig at I har en backup at det gamle program og kan hjælpe os og de andre her på siden med at få vores ting igen....

 

Synes det er dårlig service at I ikke advare lidt før, i det mindste en uge før...

 

Mvh Linda

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, diskobil said:

Ved godt at det ikke er helt på plads men ... Den første forhindring var da jeg skulle logge mig på. Så kan jeg ikke se log ind billedet på grund af bannerreklamer. Kunne så gøre det ved at åbne log in i et nyt vindue. Layoutet er ikke lige min kop the men som Gold Rumble siger kan der også være noget tilvænning 

Menuen i toppen driller lidt den arbejder vi på så vent lige og se om det ikke løser sig i denne uge ellers råb op igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, diskobil said:

Har lige været inde under forhandlere og kigge. Der falder jeg over at man har lavet en særskilt kategori under musik og underholdning der hedder Dinnermusik. Virkelighedens verden er jo at mange musikudbydere leverer dinnermusik som en del af den samlede musikløsning, Det gælder i særdeleshed os selv som var nogle af dem der introducerede dette begreb, når vi ser bort fra de traditionelle "spillemænd". En mere passende betegnelse for denne kategori må være pianister eller også er vi flere som også skal ind under den kategori. :) 

Skriv til mig via mail så får vi jer ind under dinnermusik. Alle der leverer dinnermusik uanset hvad de ellers leverer kan ligge derinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, GoldRumble said:

Jeg er ikke helt fan af den reklame, som er lige efter den første post i hver tråd. Jeg ved godt, at Bryllupsklar lever af reklamepengene, men er det muligt, at lige det banner kan blive mindre?

Desværre nej den er kommet for at blive det er et standard bannreformat - håber du lærer at leve med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Ki Schou said:

Desværre nej den er kommet for at blive det er et standard bannreformat - håber du lærer at leve med det :)

Jo jo, jeg kan sagtens lære at leve med den :)

 

Hov, og som Diskobil nævner, så er der lidt problemer med at klikke på menuen allerøverst (notifikationer, log ind osv). Det er, som om den forsvinder, når man kører musen ned for at klikke, men det er vist børnesygdomme, kan jeg forstå :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 9/4/2016 at 2:05 PM, Martin said:

Ja som vi skrev på det gamle layout (inde under værktøjer) så udløb værktøjerne og alt ville blive slettet. Sorry Det kunne ikke kører sammen med det nye software længere.
Vi har dog noget nyt på trapperne. Jeg ved ikke helt præcist hvornår det kommer online. :)

Glad lørdag :)

MVH
Martin 

Jeg er lidt ny her på siden, kom først på i februar og har brugt planlægningsværktøjet rigtig meget... vores budget, vores ønskeseddel, vores gæsteliste med tilmeldiger m.m. ja vi brugte stort set det hele...  og alt lå der... og kun der... :(

Jeg havde som nogen af de andre også godt læst det med at planlægningsværktøjet skulle lukke ned i 2015... og har tænkt at det var noget gammelt i ikke havde fået slettet og så ikke gjort mere ud af det...

Vi står nu en rigtig dum situation, da alt vores materiale er væk.

 

Jeg håber virkelig at I har en backup at det gamle program og kan hjælpe os og de andre her på siden med at få vores ting igen....

 

Synes det er dårlig service at I ikke advare lidt før, i det mindste en uge før...

 

Mvh Linda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, GoldRumble said:

Jo jo, jeg kan sagtens lære at leve med den :)

 

Hov, og som Diskobil nævner, så er der lidt problemer med at klikke på menuen allerøverst (notifikationer, log ind osv). Det er, som om den forsvinder, når man kører musen ned for at klikke, men det er vist børnesygdomme, kan jeg forstå :)

Den har jeg også oplevet, men ja det er er vel børnesygdomme :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Kastberg said:

Nu skal I altså passe på i ikke er unfair overfor bryllupsklar. Det har stået rigtig mange steder, også at de nye værktøjer ikke kom som planlagt, og at I skulle gemme det...

Ja det har du ret i, men lidt træls når man som ny læser at gamle værktøjer lukker ned i okt. 2015.... og tror at  dem er det når man starter i feb. er de nye.... 
Alle vores ting er bare tabt - tilmeldinger til overnatning, gæsteliste, ønskeliste m.m. og vi skal altså giftes om 2 md.... så det er lidt svært at skulle starte forfra med det hele...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer