Martin

Så er vi online med vores nye layout

46 posts in this topic

On 9/4/2016 at 2:20 PM, justpernille91 said:

Jeg lagde godt mærke til det. Men der stod bare at det var tilbage i 2014. Så gik ud fra at det var en gammel besked som i bare ikke havde fået fjernet endnu. Så derfor gik jeg bar igang med at bruge værktøjerne og var super glad for dem for de var så overskuelige og det gjort planlægningen en del lettere. Men jeg har jo intet gemt fra det :( Det er godt nok Ærgeligt når jeg lige har siddet og brugt så meget energi på at lave huskeliste og gæsteliste og budget. 

Er desværre i samme situation som dig.. bare så træls - jeg havde også læst det og troede det var en gammel besked og at de værktøjer der lå der var de nye...
Alt er bare væk.. og undre mig over at de ikke har en backup at det gamle program... :( øv øv

0

Annonce ♥

16 hours ago, Kastberg said:

Er det kun mig der har problemer med at trykke næste side, når man er inde i et emne? Når jeg gør det, kommer der bare en reklamesøjle frem og ikke den næste side jeg bad om... Gætter på det ikke er meningen?

Nej jeg har netop oplevet samme problem. Sådan skal det ikke være. Jeg finder en løsning på dette så hurtigt som muligt :)

0

4 hours ago, GoldRumble said:

Jo jo, jeg kan sagtens lære at leve med den :)

Hov, og som Diskobil nævner, så er der lidt problemer med at klikke på menuen allerøverst (notifikationer, log ind osv). Det er, som om den forsvinder, når man kører musen ned for at klikke, men det er vist børnesygdomme, kan jeg forstå :)

Og nu er banneret væk for en stund, da det lavede drillerier, men det kommer igen ;)

Ja vi ved godt der er problemer med den øverste menu, vi arbejder på at få det løst. Man skal være hurtig som en ninja så kan man godt anvende menuen :) men det skal nok blive normalt igen

0

Til jer der desværre har mistet jeres oplysninger i de gamle værktøjer, så beklager vi dette mange gange.

Vi kunne i bagklogskabens lys godt have adviseret igen, da vi slettede her i week-enden. Kan godt se, at det kunne misforståes, vi havde egentligt ladet det ligge i længere tid end adviseret, da vi regnede med at nogen helt sikkert ikke ville få flyttet deres ting til skæringsdatoen i oktober. 

Vi har desværre ikke nogen mulighed for at genskabe nogen oplysninger, vi er kede af det besvær, som nogen af jer får ud af dette :(

0

Annonce ♥

16 minutes ago, Ki Schou said:

Og nu er banneret væk for en stund, da det lavede drillerier, men det kommer igen ;)

Ja vi ved godt der er problemer med den øverste menu, vi arbejder på at få det løst. Man skal være hurtig som en ninja så kan man godt anvende menuen :) men det skal nok blive normalt igen

Træning i "ninjaskills" - kan det mon skrives på CV´et? :griner:-

0

2 minutes ago, GoldRumble said:

Træning i "ninjaskills" - kan det mon skrives på CV´et? :griner:-

Jeg har noget svært ved det, jeg sidder lige nu på min bærbare og bruger kun den der lille museknap, jeg er vant til at arbejde med alm. mus og skærm, så det er lidt af en udfordring - og ja klart at Ninjaskills er guld værdi alle sammenhænge :) 

0

2 minutes ago, Ki Schou said:

Jeg har noget svært ved det, jeg sidder lige nu på min bærbare og bruger kun den der lille museknap, jeg er vant til at arbejde med alm. mus og skærm, så det er lidt af en udfordring - og ja klart at Ninjaskills er guld værdi alle sammenhænge :) 

Årh, hvis det er sådan en lillebitte røde knap, som bruges til mus, så er jeg imponeret :respekt: Hvis man bare tænker på at bruge den, så fiser den jo afsted, som skudt ud af en kanon. Jeg bruger mousepad og det er svært nok at være hurtig på den :td:

Edited by GoldRumble
0

Æh, man skal acceptere de nye regler, men det var lidt svært for mig bare at sætte krydset og klikke på "Save", for jeg kunne faktisk ikke læse de nye regler. Hvor står de? 

0

Annonce ♥

Forleden poppede der en side op hvor jeg blev spurgt om jeg kunne lide bryllupsklar.dk eller noget i den stil og det skulle jeg åbenbart klikke "save" til for at komme videre. Mener ikke der stod med noget accept af nye regler.

Noget andet er måden man kommer frem til indlæg på. Jeg bruger altid oversigten ulæste indlæg. Fandt så her i dag ud at jeg skulle vælge ikke kun at se nye emner, men nye, indlæg. Det er såmænd fair nok men hvad der ikke er så hensigtsmæssigt er at jeg tilsyneladende skal gøre det hver gang.

Indrømmet: Jeg er ikke specielt vild med det layout men erkender også at man måske kan være lidt konservativ på det punkt og måske bare skal vænne sig til det, ligesom der formentlig bliver udviklet lidt mere, og bliver rettet nogle fejl hist og her.

0

Vi har lidt problemer med vores betingelser for nye medlemmer, det driller os og derfor er der lige nu en anden løsning kørende, som er midlertidig vi regner med at få løst dette. 

0

2 hours ago, diskobil said:

Forleden poppede der en side op hvor jeg blev spurgt om jeg kunne lide bryllupsklar.dk eller noget i den stil og det skulle jeg åbenbart klikke "save" til for at komme videre. Mener ikke der stod med noget accept af nye regler.

Noget andet er måden man kommer frem til indlæg på. Jeg bruger altid oversigten ulæste indlæg. Fandt så her i dag ud at jeg skulle vælge ikke kun at se nye emner, men nye, indlæg. Det er såmænd fair nok men hvad der ikke er så hensigtsmæssigt er at jeg tilsyneladende skal gøre det hver gang.

Indrømmet: Jeg er ikke specielt vild med det layout men erkender også at man måske kan være lidt konservativ på det punkt og måske bare skal vænne sig til det, ligesom der formentlig bliver udviklet lidt mere, og bliver rettet nogle fejl hist og her.

Kan du ikke lige uddybe hvad det er, som du skal gøre her Bent, jeg er ikke helt med.

Og du skal nok vænne dig til det nye forum på et tidspunkt, det er jeg ret sikker på. 

Vil også lige indskyde, at det ikke er os der har opfundet dette, det er jo et standard sw som vi så modificerer, så det kommer til at passe så godt til Bryllupsklar som muligt. Men det er ikke altid, at vi har mulighed for at sætte vores eget præg på præcis dét, vi gerne vil. Men vi tror, at når vi lige får løst de her børnesygdomme som der altid er når man swapper over, så skal det nok blive godt :)

0

Det andet med designet er jeg helt med på og skal nok også vænne mig til det. Det er jo ikke første gang at I laver designet om og al respekt for det men selvfølgelig er det synd for dem som har brugt det som en slags opbevaring af planer og har fået det slettet-.

Når jeg går ind under nye besvarelser har jeg altid bare skullet klikke på besvarelsen men her skal jeg selv - hver gang - gå ind og sige at jeg vil se nye indlæg øverst til venstre for ellers får jeg bare nyoprettede tråde. Det kan jeg naturligvis og så vænne mig til det men jeg er ikke sikker på at det er det der er hensigten.     

0

Annonce ♥

Hej Bent

Når jeg klikker på Se ulæst indhold, så får jeg dette billede som jeg har vedlagt her, hvor man kan se de forskellige svar, der har været.

Får du ikke samme skærmbillede?

bent.jpg

0

Hej Ki

Er det rigtigt, at signaturmuligheden ikke findes mere? 

0

Jo jeg får fuldstændig samme billede. Oppe under show me står der "items only". Så får man kun nyoprettede tråde. Vil man se nye besvarelser skal man vælge "items, comments and reviews og det gemmer systemet ikke. Dvs. det valg skal man foretage hver gang. Hvor stor forskel der er har jeg ikke undersøgt nærmere.  

0

17 hours ago, GoldRumble said:

Hej Ki

Er det rigtigt, at signaturmuligheden ikke findes mere? 

De var slået fra men er på igen nu, tak fordi du gjorde os opmærksom på det :)

0

Annonce ♥

48 minutes ago, diskobil said:

Jo jeg får fuldstændig samme billede. Oppe under show me står der "items only". Så får man kun nyoprettede tråde. Vil man se nye besvarelser skal man vælge "items, comments and reviews og det gemmer systemet ikke. Dvs. det valg skal man foretage hver gang. Hvor stor forskel der er har jeg ikke undersøgt nærmere.  

Hej Bent

Jeg kan ikke se, at der er forskel på når man klikker Items eller Items, comments og review. Jeg kan godt se selve besvarelsen når jeg har den stående på Items only.

Er du sikker på at du ikke kan se besvarelserne? Prøv lige at tage et skærmprint til mig, så jeg kan se, hvordan det ser ud hos dig under items only.

0

9 hours ago, Ki Schou said:

De var slået fra men er på igen nu, tak fordi du gjorde os opmærksom på det :)

Jamen, det var da så lidt :) Det kunne jo være, at I havde fravalgt dem ;)

0

Jo jeg kan godt se besvarelserne. Der er åbenbart ikke forskel (hvorfor så valgmuligheden ?) :)

0

Ja det ved jeg faktisk heller ikke Bent, jeg kunne ikke se, at der var nogen forskel, og jeg kender ikke forumet godt nok endnu til at se, hvorfor de har gjort som de har gjort ;)

0

Annonce ♥

On 11/4/2016 at 1:28 PM, jensoglinda2016 said:

Jeg er lidt ny her på siden, kom først på i februar og har brugt planlægningsværktøjet rigtig meget... vores budget, vores ønskeseddel, vores gæsteliste med tilmeldiger m.m. ja vi brugte stort set det hele...  og alt lå der... og kun der... :(

Jeg havde som nogen af de andre også godt læst det med at planlægningsværktøjet skulle lukke ned i 2015... og har tænkt at det var noget gammelt i ikke havde fået slettet og så ikke gjort mere ud af det...

Vi står nu en rigtig dum situation, da alt vores materiale er væk.

Jeg håber virkelig at I har en backup at det gamle program og kan hjælpe os og de andre her på siden med at få vores ting igen....

Synes det er dårlig service at I ikke advare lidt før, i det mindste en uge før...

Mvh Linda

Det er præcis samme situation, som jeg står i. Jeg er også ny fra årsskiftet og havde forstået varslingen som, at det var fra oktober 2015 og derfor en gammel besked i forhold til noget, som allerede var sket.

Så ja, det er blevet misforstået af flere herinde. Hvorfor i alverden man ikke uanset hvad vælger at sætte et nyt banner på eller udsende en ny varsling, når man så endelig - 6 måneder senere - vælger at gøre alvor af det, forstår jeg virkelig ikke.

Øv, for en ringe service.

Edited by WeddingDaze
1

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥